Gå til innhold

rekke barnehage..siste frist?

Anbefalte innlegg

Gjest Ashley_Johanna
Skrevet

Med TR i dag, blir antatt termindato 9.aug. hvor sikker er den datoen? Mannen er redd for at datoen blir forskjøvet så vi ikke får barnehageplass..sist fødte jeg tre dager over termindato.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du stort sett eggløsning på dag 14 i syklusen? I såfall skal det vel godt gjøres at du ikke føder før september.

Skrevet

Skjønner på en måte bekymringen, men du kan hilse mannen sin å si at folk faktisk fikk barnehageplass selv før det ble lovfestet... ;) Klart det er en bonus å føde før 31. august i så måte, men å henge seg opp i det blir litt rart...

Anonym poster: 095d3dfc87f7edf4565947c4112df0e2

Gjest Ashley_Johanna
Skrevet

Skjønner på en måte bekymringen, men du kan hilse mannen sin å si at folk faktisk fikk barnehageplass selv før det ble lovfestet... ;) Klart det er en bonus å føde før 31. august i så måte, men å henge seg opp i det blir litt rart...

Anonym poster: 095d3dfc87f7edf4565947c4112df0e2

hehe, ja jeg syns ikke det er så farlig så lenge man starter sparingen tidlig.. men gubben er overfornuftig. sjansen er stor for å få barnehageplass ganske fort, men så lenge det er en liten sjanse for at man ikke får bh-plass før etter to år så nekter han. så da...får vi vente med mer prøving til neste år:(

Skrevet

Lillemor født til termin midt i august ble unnfanget 20. nov. Vi har hivd oss rundt og prøver på lykke og fromme å få det til å klaffe like bra igjen...

Skrevet

Hvorfor har du laget enda en tråd om samme tema?

Anonym poster: d3fa8537ee0b5615deb9fdd1343a9b15

Skrevet (endret)

Det burde klaffe. Er ikke en stor risiko i mine øyne. Hvis du får eggløsning når du skal så vil du jo ha en termindato på 9. aug. Dersom du går over tiden blir du jo maks til å få gå 12 dager over, før de setter deg i gang. Da er vi kommet til 22 august, i verste fall. Da er det enda 9 dager igjen av luka.

Det vil si at du er safe dersom eggløsningen din kommer til tiden, ELLER så mye som en uke for sent.

Så da er det ikke så mye å bekymre seg for.

Kjør på!

Forøvrig vil jeg selv få en termindato 15.aug dersom det klaffer neste mnd, og det er mer enn nok margin for meg. :danse: *krysse fingra*

Endret av Cindi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...