AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 Dette blir muligens en sånn tråd der folk sier : "Men vi kan ikke si hva DU skal gjøre, det er det bare du som vet", men bear with me, og kom gjerne med tanker og refleksjoner om enn ikke klare svar. Det blir jeg veldig takknemmelig for. Ok, saken er at det for noen mnd ble slutt mellom meg og kjæresten. Vi hadde da vært sammen i 4 år. Største grunnen til at det ble slutt tror jeg var at jeg,pga av kraftig depresjon over tid, begynte å miste følelsene for han, og for alt egentlig. Jeg gråt mye, og prøvde veldig hardt å finne ut om han var skylden i dette, og om han var "den rette". Dette tok på og etter en stund ble det tatt en "felles" avgjørelse om at vi skulle sette strek for forholdet. Begge to var ganske ødelagt mens dette pågikk og vi gråt mye og sleit skikkelig med valget. Men, nå som dette er litt på avstand og jeg står sterkere mentalt så savner jeg han. Og jeg savner veldig mye den fremtiden som jeg tror vi kunne hatt sammen, den fremtiden vi planla. Gjennom hele forholdet har han vært der i tykt og tynt, stilt opp og vært en generelt god fyr. Vi har hatt våre issues, men ingen store deal breakers og vært veldige fysiske, mtp både sex og kyss/kos og flinke til å fortelle hverandre hva vi føler, det var vi egentlig helt til slutten. Det jeg sitter igjen med er at jeg har ikke lyst til å gi slipp på denne fyren. Men jeg er redd for å kaste meg ut i det, prøve å vinne han tilbake uten at det nødvendigvis er det beste. Jeg er i tidlig 20-årene, og fyren har uten tvil vært en stor trygghet for meg, og jeg vil ikke ende opp med han basert på en redsel om at jeg ikke kan få noen bedre, eller at jeg kan ende opp alene. Singellivet lokker ikke for meg, jeg elsker tiden hjemme med partner når vi møtes etter en lang dag og alt føles avslappet og rett. Men jeg er så usikker, forhåpentligvis er det ett spørsmål inne i dette alt for lange innlegget, som vil friste dere til å legge igjen noen tanker om min situasjon, for det er tankespinn som foregår her nå, og kanskje litt terapi. Anonym poster: e063d1c6e5412f9f355e22a3b4db49b4
Gjest Mia Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 Hei! Du skal få et kort svar av meg siden jeg har opplevd samme situasjon, eller veldig likt. Depresjoner og problemer som smittet begge veier sammen med problematisk situasjon. Ingen grunn til å ikke redde dette forholdet.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2012 #3 Skrevet 1. november 2012 Takk for svar! Jeg har veldig lyst til å redde dette forholdet, det har jeg, men jeg er bare veldig usikker på hvor reelle de følelsene av at jeg måtte ut av forholdet når jeg var deprimert er. TS Anonym poster: e063d1c6e5412f9f355e22a3b4db49b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå