AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 Så for en stund siden en tråd ang guttetur med kielferga, og nå har det seg slik at mannen min også skal avgårde på guttetur med den. Jeg er ikke så bereist, og er nokså naiv når det gjelder hva man kan møte på "der ute".. er i utgangspunktet ikke så sjalu,men som alle andre par som har vært lenge ilag,har også vi dårlige dager. Er inne i en litt dårlig periode nå (litt vinterdeprimert,stram økonomi etc) , så har vært en litt sur tone oss imellom de siste ukene. Aaanyway. Poenget mitt er, har jeg noe å frykte? Fant ikke den andre tråden, og husker ikke svarene fra folk...er det en såkalt "partybåt" ? Tenker liksom nå når det nærmer seg jul og sånn..folk som tar den seg en fest-tur sammen med julegavehandlinga. Har jo hørt at danskebåten i alle fall er nokså heftig. Nye,spennende damer kan man jo såklart møte overalt,men er vel redd for at dette skal være mer tilrettelagt om dere skjønner... Anonym poster: 8b6b3f1269503d456ede8d8cf915918e
Avalon Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg og samboeren min var på kielfergen i sommer, fikk ikke inntrykk av at det er en partybåt. Flertallet var pensjonister da vi var der i hvertfall. 1
Gjest Chin Skrevet 31. oktober 2012 #3 Skrevet 31. oktober 2012 Har hatt to turer med kiel ferga, og ikke fått noe party vibe noen av gangene. Så ville ikke bekymret meg nevneverdig. Med mindre han har en greie for barn eller eldre. 1
Chloe- Skrevet 31. oktober 2012 #4 Skrevet 31. oktober 2012 Kielferga er ikke noen særlig partybåt. Jeg ville sendt med han en ønskeliste fra tax-freen og lent meg godt tilbake. 2
Gjest grapefrukt Skrevet 31. oktober 2012 #6 Skrevet 31. oktober 2012 Spørsmålet om du har noe å frykte er det ingen her som kan svare på, spørsmålet er jo heller om du stoler på mannen din eller ei. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå