AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 I helga skal det være en stor fest, der jeg og kjæresten skal. Så på facebook at også eksen til kjæresten skal.. Hun var utro mot han (kysset en annen gutt) og jeg vet hvor knust og lei seg han var. Var gjennom å trøste og støtte han at vi ble sammen. Han har ikke sett henne siden det skjedde (fjor sommer, de bor i to byer ganske langt unna hverandre) og er så redd for at han kanskje kommer til å savne henne når han ser henne. Dette er noe jeg tenker veldig mye på, spesielt siden jeg så på loggen hans at han hadde sett på profilbildene hennes. Han har også vært veldig gira på å gå til frisøren og kjøpe nye klær til festen. Er jo over 80 stk som skal dit, men føler det er for å imponere henne eller gjøre henne sjalu eller jeg vet ikke... han har nevnt til meg tidligere at han ønsker at hun skal se oss to sammen, for å vise at han har gått videre osv (han sa dette når jeg så en samtale mellom de to for en god stund siden, de har ikke hatt flere samtaler etter dette, og hadde ikke snakka sammen på noen månder før den samtalen heller) Kjenner jeg nesten gruer meg til festen.. vi er forresten 18 år gamle. Anonym poster: 1a87a3905f49a800c1b56478aa61ee75
Gjest navnelapp Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 Regel nr. 1: Slutt å snoke. Er du så usikker som du høyrest ut tll så gjer det slutt med han, og bli vaksen på eiga hand. Kva så om han vil gjere henne sjalu? Det er jo deg han vil gjere henne sjalu med. Eg ser ikkje problemet.
Lilliani Skrevet 31. oktober 2012 #3 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg forstår godt at dette kanskje er tungt for deg, og at du er redd for å miste kjæresten din. Men hans følelser er ikke noe du kan styre, selv om du gjerne skulle ønske det! Om han fremdeles savner henne og har følelser for henne, ja da er det ikke mye som kan gjøres egentlig. Jeg tror jeg ville satt meg ned og snakket skikkelig med han om dette. Fortell han det du har skrevet her til oss. Og forresten; snoking gjør aldri noe godt! Tro meg. Det gjør bare ting hundre ganger vondere! 1
ZoeHart Skrevet 31. oktober 2012 #4 Skrevet 31. oktober 2012 Det med at han vil pynte seg ekstra og vise dere to sammen er kanskje fordi han vil vise hun at han har gått videre, ser bra ut og vise frem den nye nydelige kjæresten hans! Ingenting er bedre enn å vise en person som har såret en, enn å vise at en har det bra og er lykkelig Det med profilen hennes kan være ren nysgjerrighet, jeg snoker hvertfall på mine x'er av og til! Tror det er normalt. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå