Gå til innhold

Noen som har prød x-pole sport strippestang? Eller vil du anbefale en annen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge ønsket å lært meg pole dansing. Nå jobber gubben ute på båt så jeg får masse tid til trene for meg selv, alene ;)

S jeg søkte litt på nettet, fant en som het x-pole sport strippestang. Noen som har prøvd denne selv, eller har en annen de vil anbefale?

Det som var s bra med denne er at man slipper unna skruehull i taket, og er bare å legge sammen igjen når man er ferdig.

Så.. Har du tips så tar jeg mer enn gjerne imot! :)

Anonym poster: a080077043133d14473793828f27ea91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er disse stengene vi bruker på trening! De settes i spenn mellom gulv og tak, koster ca 2400 (50 mm, uten spinnfunksjon). Jeg er fornøyd med stengene ihvertfall :)

Anonym poster: 89958d81fcdae9fcc24305a829100ed7

Skrevet

Tror det er disse stengene vi bruker på trening! De settes i spenn mellom gulv og tak, koster ca 2400 (50 mm, uten spinnfunksjon). Jeg er fornøyd med stengene ihvertfall :)

Okei de vil ikke ødelegge gulv og tak da? Eller er det en slags polstring oppe og nede slik at det er mulig å bruke den i stua. .?

Anonym poster: d5ac31a03431c9cbffbee60ac49f77fc

Skrevet

hei, det er meg igjen, :)

Glemte å spørre om hva er forskjell på den med spinnfunksjon og uten? At stanga går rundt eller...? Hjelper deg med å spinne?

Anonym poster: d5ac31a03431c9cbffbee60ac49f77fc

Gjest Vena Cava
Skrevet

Xpert hjelper deg å spinne ja. Er kanskje e par hundrelapper dyrere, men har en følelse av at om man først har testet en med spinn så vil man aldri gå tilbake til statisk.. Har hørt det kan være ganske avhengighetsskapende ;)

Skal kjøpe en sånn selv. Jeg er nybegynner da, men har trua på at det vil være rimelig god trening :)

Lykke til med treningen!

Skrevet

X-pole sine lager ikke merke i verken tak eller golv. Og er raskt å ta ned og opp når man først har gjort det ein gang.

Når man har spinningfunksjon på så spinner stanga rundt.

Uten spinningsfunksjon så beveger ikkje stanga seg.

Vil anbefale å kjøpe spinningpole Xpert, siden det er litt kjekkere å variere mellom statisk og spinning mode. også er det bare 200-300kr dyrere.

Men er greit nok med X-pole sport i begynnelsen også, er mye tryggere å bygge opp styrke og få til spinnene skikkelig før en prøver med spinning mode.

Anonym poster: 790ec90882b1daf87bab79897a31d6a1

Skrevet

Hvor mye vekt tåler de?

Anonym poster: 2b5bf5233b9491c9b2b5a1b6deaac24c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...