AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 Hei! Jeg ønsker å bruke litt av min tid (er student så har mye tid til overs), til å hjelpe noen som trenger det. Jeg har ikke så veldig romslig økonomi, men gir til forskjellige veldedige organisasjoner innimellom. Men jeg kunne tenkt meg å gjøre et eller annet fint for noen som trenger det... Kanskje er det noen som trenger noe ekstra nå til jul? Kanskje jeg kan donere noen presanger, eller gi bort noen av mine klær? Eller kanskje jeg kan lage et godt måltid til noen som trenger det? Jeg vet bare ikke hvor jeg "melder meg opp", eller hvor jeg finner ut hvem som trenger hva... Bor i Tromsø! Tusen takk. Anonym poster: ea0f79390bb809834a77a2402f869ae3
Gjest MiCorazon Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Hei! Jeg ønsker å bruke litt av min tid (er student så har mye tid til overs), til å hjelpe noen som trenger det. Jeg har ikke så veldig romslig økonomi, men gir til forskjellige veldedige organisasjoner innimellom. Men jeg kunne tenkt meg å gjøre et eller annet fint for noen som trenger det... Kanskje er det noen som trenger noe ekstra nå til jul? Kanskje jeg kan donere noen presanger, eller gi bort noen av mine klær? Eller kanskje jeg kan lage et godt måltid til noen som trenger det? Jeg vet bare ikke hvor jeg "melder meg opp", eller hvor jeg finner ut hvem som trenger hva... Bor i Tromsø! Tusen takk. Anonym poster: ea0f79390bb809834a77a2402f869ae3 Mener det er fattighus i Tromsø, Gå å hør med de Kan godt hende at de har behov for frivillige, slik at du kan gi ditt bidrag på den måten,om økonomien din er litt trang. Endret 31. oktober 2012 av MiCorazon
Gjest norah Skrevet 31. oktober 2012 #3 Skrevet 31. oktober 2012 Meld deg opp som frivillig, det er helt gratis, kjempegøy og gir brukerne av frivilligheten(og den frivillige selv) masse året rundt:) De fleste aktiviteter krever bare noen få timer i måneden, og kan passe for de aller fleste etter hvilke interesser man selv har.
~Rosalita~ Skrevet 31. oktober 2012 #4 Skrevet 31. oktober 2012 Frivillighetssentralen/Kirkens Bymisjon, Røde Kors, Fontenehuset, Fattighuset, Dyrebeskyttelsen. Det finnes mange muligheter.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2012 #5 Skrevet 31. oktober 2012 Hei! Jeg ønsker å bruke litt av min tid (er student så har mye tid til overs), til å hjelpe noen som trenger det. Jeg har ikke så veldig romslig økonomi, men gir til forskjellige veldedige organisasjoner innimellom. Men jeg kunne tenkt meg å gjøre et eller annet fint for noen som trenger det... Kanskje er det noen som trenger noe ekstra nå til jul? Kanskje jeg kan donere noen presanger, eller gi bort noen av mine klær? Eller kanskje jeg kan lage et godt måltid til noen som trenger det? Jeg vet bare ikke hvor jeg "melder meg opp", eller hvor jeg finner ut hvem som trenger hva... Bor i Tromsø! Tusen takk. Anonym poster: ea0f79390bb809834a77a2402f869ae3 Dersom du vil hjelpe utover området der du bor: Jeg bor i Italia og her er mange rammet av finanskrisen. Barnefamilier uten bolig (oftest fordi mannen har mistet jobben), og uten varme klær. Det er ikke vanlig sosialhjelp her. Så familiene blir rett og slett bortvist fra boligene, uten å ha noe hjelp fra det offentlige. Jeg har logget inn anonymt nå, men er fast bruker på Kvinneguiden. Vil du hjelpe mine nye landsmenn, skaff deg en profil så kan vi snakkes nærmere! Jeg støtter forøvrig både Fattighuset og Kirkens Bymisjon i Norge :-) Anonym poster: ed59523e851c5c9c5357bf125c5658eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå