Gå til innhold

Salong i Oslo med god service, også for oss ikke-søkkrike i strl 42?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjoleshopping neste!

Som overskriften sier så ser jeg ikke ut som en supermodell, og har heller ikke lommeboka til en. Er ikke helt sikker på budsjett enda, men å bruke 20.000 på en kjole er helt uaktuelt.

Har hørt så mange skrekkhistorier om brudesalonger i Oslo hvor man enten blir sett ned på, møter et enormt kjøpepress, omtrent ikke får hjelp, eller får nedsettende kommentarer om utseendet.

Er det noen som kan tipse om et sted med helt OK service i Oslo-området? Trenger på ingen måte bli behandlet som en prinsesse, men litt hjelp til å få av og på et par kjoler uten kronisk mas om å kjøpe dem hadde vært fint :)

Anonym poster: 62ba58c8858b9e561ee323ce42f4db9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt mange har vært fornøyde med monsoon. De har forholdsvis rimelige kjoler og god service. Men spørs om kjolene kanskje er litt enklere enn du har sett for deg?

Skrevet

Etter tips herfra, her jeg vært hos Monsoon og sett på kjoler. Kjolene var fine de, og prisene var det ingenting å si på. Men det var så få å velge mellom! De hadde kun fire forskjellige kjoler, og disse var kun i små størrelser. Mulig det var fryktelig utplukket akkurat da jeg var der - det vet jeg jo ikke...

Anonym poster: 70a15e9bc3e51182de535522fec18a44

Skrevet

Hvis du ikke har noe imot en kort togtur så er det en veldig bra brudesalong i Drammen som heter Brudesenteret. Etter å ha kikket i Oslo uten å være fornøyd havet jeg der.

De har mange kjoler å prøve og forskjellige prisklasser.

Lykke til!

Skrevet

Solgunns boutique på Lillestrøm har supre damer og masse kjoler i 42 så jeg da jeg var der :)

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Ønsker du å unngå kjøpepress hadde jeg hvertfall unngått Diin brudesalong.

Veldig oppmerksom konsulent (eieren) med masse gode innspill og ideer, men hjelpes for noen priser og kjøpepress.

Jeg har ingen erfaring med brudekjolene, men prisen på tilbehør og ballkjoler gir en pekepinn på hvilken retning det går.

Skrevet

Solgunns brudesalong i Lillestrøm er det stedet med sterkest kjøpepress, har til og med vært artikler i avisa med svært misfornøyde kunder.. har du tid så var det en stor, flott brudesalong i Hamar med maaaasse kjoler til damer i alle størrelser! Fikk en flott kjole str 44 i fin prisklasse ;)

Anonym poster: 0da6b0132dc8679bbc17168de4ea3fe2

Skrevet

Enig med AB over. Brudesalongen på Hamar har et veldig godt utvalg i alle størrelser og veldig hyggelig betjening.

Anonym poster: ee62686dd1f3364217b962cea60dbd53

Skrevet

Jeg er litt usikker på utvalg av størrelser men Kristins Brudesalong i Oslo opplevde jeg som helt fantastisk. Utrolig hjelpsomme, de "leser" deg og jeg følte ingen kjøpepress. De tok seg god tid til meg og jeg fikk prøve akkurat de kjolene jeg ønsket. De har et ganske stort utvalg og tar seg også friheten til å komme med forslag til hva du kan like basert på det du forklarer.

Skrevet

Enig med AB over. Brudesalongen på Hamar har et veldig godt utvalg i alle størrelser og veldig hyggelig betjening.

Anonym poster: ee62686dd1f3364217b962cea60dbd53

Brudehuset på Hamar er fantastiske! Der fant jeg min nydelige kjole, og jeg er ca. en 46!

Skrevet

Den på Grünerløkka var jeg med ei venninne, hun fant en kjempefin kjole til 5000,- Hvis du er åpen for brukte kjoler så ville jeg sjekket ut Whitevintage.no, er på Strømmen.

Anonym poster: d17f98f6b726ea3cecad369d873ebac0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...