stikkelsbær Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 Er på jakt etter noen enkle ankelstøvletter/boots i skinn. Hadde i utgangspunktet bestemt meg for disse, men er litt usikker på den glidelåsen på utsiden (har ikke fått prøvd de i butikk enda). Vil helst ha glidelås på innsiden, eller bare strikk. Liker formen og fargen på disse, men vet ikke helt med mokkaskinn altså.. Er ikke det litt stress å vedlikeholde? Og syns ikke de ser så fine ut på de nederste bildene. Jeg bor i Oslo og blir glad for tips om butikker eller aller helst konkrete sko Er topp å kunne se bilder på nett, men vil helst prøve i butikk før jeg evt. kjøper. Om de ikke er infernalsk dyre er det er stort pluss
Vantage Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 De første synes jeg var fine, kunne tenkt meg de selv...... http://www.putfeetfirst.com/no/dinsko/Dame/Stovletter_+_boots/Ankelstovlett/p/274277 Kan de gå som unisex? Hva synes du/dere? Enjoy, Vantage
Ambivalent Skrevet 31. oktober 2012 #3 Skrevet 31. oktober 2012 De siste skoene kalles chelsea boots, kanskje du finner noe om du søker på det? Selv har jeg disse, er fornøyd med dem.
stikkelsbær Skrevet 1. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2012 Takk for svar, greit å vite at de heter Chelsea Boots. Skal ta meg en runde i butikker i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå