AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg sliter veldig med å begynne å se på og prøve brudekjoler. Jeg vet ikke helt hva det bunner i, men føler meg ikke vel med meg selv, og synes kanskje det er litt press på å måtte se bra ut. Noen som har vært i lignende situasjon / har noen tips? Anonym poster: 16b96e48b5f09bbb918c3910b6aa84d9
Semydfe Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg gledet meg heller ikke til å starte med kjoleprøvingen i det hele tatt! Følte som deg presset om å se bra ut, få prinsessefølelsen og tårer i øyet... Jeg utsatte det lenge, men kom endelig i gang for ca 1 mnd siden da jeg skjønte at jeg ikke hadde så god tid. Brudesalongene regner jo ca 6 mnds leveringstid på en del merker. Første kjoleprøvingsopplevelse var helt grei, men ikke noe mer heller. Syntes ikke jeg fikk god og objektiv hjelp fra de unge jentene som var på jobb i brudesalongen. "Alt" var fint i følge dem, og det virket mest som de var interessert i å snakke om de kjolene jeg ikke var interessert i. Men så bestilte jeg prøvetime hos Brudesenteret i Drammen, og da fikk jeg en helt annen opplevelse. Dyktige damer som hørte etter når jeg fortalte hva jeg likte + var flinke til å finne modeller som passer til min fasong. Det ble en veldig positiv opplevelse! Jeg valgte å dra alene for å kunne prøve i ro og mak, og det er jeg veldig glad for. Da kunne jeg kikke, tenke og føle litt uten å bli forstyrret av andre sine meninger - samtidig som jeg fikk tilbakemeldinger av personalet. Booket umiddelbart ny time samme sted uken etterpå for da å kunne ha med meg mamma og forlover slik at de kunne være med å se mine 2 favoritter. Og da gikk jeg ut av salongen var jeg ferdig målt og noen tusen fatigere :-) Bare å hoppe i det + finne et sted der de er dyktige til å finne riktige kjoler for deg! LYKKE TIL!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå