missdior Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 jeg er helt rystet! kom akkurat hjem fra london og annen ferie og skulle da hente katten hos min far og stemor. de har passet katten hver gang vi har vært borte i mer enn tre dager, og min far har alltid tatt godt vare på henne. denne gangen har min far vært på havet, og stemor har passer pusi alene, noe som har resultert i to uker alene på badet for katten!!?!! "hun gikk bare rundt og ville ha kos hele tiden". så rart, hun er en katt! jeg er helt i fra meg, og lillepusi koser og maler som aldri før. vet egentlig ikke hvor jeg vil med denne tråden, annet enn å høre med dere om at dette ikke er normalt?? hun hadde bare tørrfor på badet som også har varmekabler. hun drakk en hel skål med vann da jeg tok henne inn på pikerommet mitt. jeg fatter ikke hvordan folk kan gjøre slikt! er så trist på pusi sine vegne
CathFoto Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Det er ikke normalt, men har hørt om slikt før når passer egentlig ikke har peiling på katt/dyr. Jeg hadde blitt både sint og lei meg. Endret 30. oktober 2012 av CathFoto 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2012 #3 Skrevet 30. oktober 2012 Hehe på pikerommet ditt faktisk.. Jaja, katten kommer nok over det. Anonym poster: 10d3d42a7bb0c97f47827d7c72ad55be
missdior Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2012 jeg er både sint og lei meg... katten har ikke godt av å sitte isolert på et glovarmt bad i to uker, uten vann. og joda, pikerommet hørtes bedre ut enn bare rommet. har jo ikke bodd hjemme på mange år, så det passer seg sånn 2
Gjest Lille-pus Skrevet 30. oktober 2012 #5 Skrevet 30. oktober 2012 Første idiotspørsmål; Har denne kvinnen noe kjenneskap til katter generelt sett, og til katters behov ? Hvis svaret på det er et rungende 'nei !"; Andre idiotspørsmål; Tror du det ville hjelpe å lære henne opp fra grunnen av ? Tredje idiotspørsmål; Liker hun pusen din overhodet ? Jeg håper jeg misforstår, men ut av det du skriver så forstår jeg det som pusi har vært innesperret på et varmt bad i 2 uker, med kun tørrfor. (Hvor i alle dager var vannskålen ? den som skylles og fylles to ganger om dagen ? ) 1
missdior Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #6 Skrevet 30. oktober 2012 hun har hatt katt i alle år, og deriblant min "gamle" katt som nå er 17 år gammel. hun fikk da være i stuen, men ikke lillepusi... forstår det overhode ikke. og nei, du misforstod desverre ikke... hun hadde visst måtte være ute hele natten, og inne hele dagen. min far var ikke klar over dette og virker ganske så misfornøyd han også.. argh! hun har nå drukket to skåler med vann, og det var jo ikke rart så tørst hun var. og magen hennes var jo helt oppblåst. stakkars liten. godt vi skal hjem i morgen 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå