Sitronmelis Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg går på førskolelærer utdanningen. Studiet jeg går er samlingsbasert, men det blir regnet som et fulltidsstudie. Det er samlinger hver måned og ellers foregår det over nettet. Jeg har nå startet på mitt 2.studieår. Jeg klarte å stryke på muntlig eksamen i pedagogikk i vår da jeg gikk 1.året. Jeg hadde ny muntlig eksamen igjen for en uke siden og det gikk rett vest da også. Jeg sliter veldig med muntlig eksamen for jeg klarer ikke huske noe når jeg kommer inn. Jeg får totalt hjerneteppe. Det gikk verre nå enn i vår, noe som sikkert var nervene for å stryke nok en gang. Jeg sliter som sakt veldig med muntlig eksamen. Vi får ikke lov å ha med noen notater inn, alt skal huskes i hodet. Dette syns jeg er svært vanskelig og lurer derfor på om dere har noen tips til meg? Tror også jeg skal teste meg for lærevansker.. Jeg har alltid slitt med å huske ting til eksamener/prøver. Og jeg har også litt vanskelig for å konsentrere meg.. Hvis jeg hadde hatt noen form for lærevansker, hvordan hadde det da blitt med muntlig eksamen? Vi har tre sjanser. Jeg har nå brukt opp to av dem. Lurer derfor om noen vet hva som kommer til å skje hvis jeg klarer å stryke på muntlig eksamen 3.gang? Har ingen planer om å stryke igjen, men hvis uhellet skulle være ute. Må jeg gå om igjen 1.året da?? Eller hva skjer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå