Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kuldeeksem på hendene og syns at det blir verre og verre hvert år, hva kan jeg smøre på? Så langt denne vinteren (som nettopp har begynt her jeg bor) så svir det veldig og huden sprekker.

Hva anbefaler dere? Noen andre tips? Kuldekremen jeg har kjøpt har jo selvsagt vann i seg så jeg kan ikke bruke den rett før jeg går ut, finnes det en bra kuldekrem uten vann?

Anonym poster: 7c42cf8628ec22a4ba510a87724480d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt eksembarn som får slike sprekker at han må bruke bandasjer,har blitt mye bedre etter bruk av Ceridal fettkrem og candoerm 5% krem sammen.

Skrevet

Fullstendig eksembelagtt kvinne her, hør på Kårky, kjøp Ceridal på apoteket. Det er en kuldekrem uten vann, veldig fet og jeg bruker den året rundt blandet ut med andre litt lettere kremer. Den er kjempebra mot tørre hender og andre partier.

Anonym poster: 84e1a8630db50039edc85327d382b155

Skrevet

Takk takk ;)

Anonym poster: 7c42cf8628ec22a4ba510a87724480d7

Skrevet

Har mye kuldeeksem selv, og det som har funket best for meg er Decleor neroli essential balm. Veldig, veldig bra som lindrer umiddelbart; fikk eksem sist uke, forsvant i løpet av 2 dager. Kommer dessverre veldig lett tilbake. Dessverre koster den flesk, så om du har mye kan det bli ufattelig dyrt i lengden, men for min del er det nok med en av disse. Du kan jo stikke innom en hudpleiesalong og be om prøve på forhånd så kan du jo se om det faktisk er noe du er villig til å bruke penger på (ikke kjøp krukken i norsk butikk = dyyyyyrt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...