Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Var hos jordmor for et par dager siden og hun reagerte på at SF (symfyse-fundus) målet mitt har flatet mye ut. (Er 24 uker på vei). Jeg venter nå på ekstra ultralyd på mandag og er selvsagt litt bekymret. Barnet beveger seg fint så jeg håper jo det beste, men... Noen av dere andre som har opplevd noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opplevd akkurat det samme, omtrent i samme periode som du er i nå. Over to kontroller flatet fundusen ut, og jordmora sa hun ville henvise meg til ultralyd ved neste kontroll, om det ikke var forandringer. Men heldigvis tok kurven seg opp litt igjen!! Hun hadde ingen forklaring på hva som gjorde det, men jeg var selvsagt dritredd, og var kjempenervøs disse ukene det pågikk. Fosterlyd og alt annet var kjempefint. Nå i dag er Gullet blitt syv måneder, og jeg har enda ikke sett noe unormalt icon_wink.gif

Prøv å slapp av, du, siden det er bare fundusen som "svikter", og barnet beveger seg fint. Lykke til på mandag, håper du lar høre av deg!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for svar nora! Alt var heldigvis fint, babyen er akkurat så stor som den skal være - helt etter "skjema", og både blodtilstrømming, fostervann, hjertefrekvens og alt ser helt fint ut. Nå er det bare å ruge videre og kose seg, men jammen blir man nervøs av slikt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...