Gjest Isabella Skrevet 30. oktober 2012 #1 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Det går fort til jul nå.... Og jeg tenker med en gang på alle de som gruer seg til julen. Det er mange med dårlig råd,og som må ta et valg....julegaver til barna sine heller julemat? Det er så urettferdig at noen skal ha det slikt.Jeg har vært fattig selv og jeg VET hvor lite moro det kan være! I 6 år nå har jeg en personlig "veledighetssak" som jeg har drevet med. Jeg velger ut en familie som trenger hjelp,og prøver så godt jeg kan å glede dem. Jeg kan desverre kun velge en familie.Jeg har desverre ikke altfor mye selv,men tro meg....hadde jeg vært millionær skulle jeg hjulpet dere alle! Men det har alltid vært veldig viktig for meg å tenke at ,selvom jeg kanskje ikke har det topp selv.... så er det alltids noen andre der ute som har det litt verre enn meg. Jeg syntes det er viktig å være takknemlig for det lille vi har i hverdagen. Familien min,varm seng og sove i.....tak over hodet....mat på bordet....ting som mange er flinke til å ta for gitt.... det er jeg nøye på å takke høyere makter for hver eneste dag! Jeg gjør dette fordi det gir meg så mye og det fyller meg med en så stor glede at jeg kan ikke la vær:) Så vær så snill og la meg få lov til å glede kanskje deg! Send meg en mail så skal jeg velge ut en familie som skal få en STOR eske med mat nok til hele julen! Isabella Endret 2. november 2012 av MissStiles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 30. oktober 2012 #2 Del Skrevet 30. oktober 2012 Så flott tiltak:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scaramouche1 Skrevet 30. oktober 2012 #3 Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg er heldigvis ikke så fattig, men må bare få beundre deg! Fy søren så utrolig snilt og varmt gjort av deg! Det trengs flere sånne som deg her i verden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fluttershy Skrevet 31. oktober 2012 #4 Del Skrevet 31. oktober 2012 Å nå ble jeg glad! Tenk at det finnes slike mennesker Jeg er ikke av de riskeste selv, men har heldigvis en god familie som stiller opp med middag på bordet i julen. Det skulle vert flere slike mennesker som deg der ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. november 2012 #5 Del Skrevet 2. november 2012 Mailadresse fjernet iht KGs regler. MissStiles, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerdemamma Skrevet 2. november 2012 #6 Del Skrevet 2. november 2012 For et fantastisk tiltak TS! All beundring til deg. Hvordan finner du disse fattige egentlig? Jeg bor i en passe stor by, men har ingen anelse hvem som er fattige eller ei når jeg går bortover gaten. Skulle gjerne gjort noe slikt selv når barna er større. Mannen jobber skift så kommer jo til å ha en del alene julaftener i årene som kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theastyles Skrevet 2. november 2012 #7 Del Skrevet 2. november 2012 Hvis alle hadde vært som deg TS hadde verden vært et godt sted! Jeg beundrer deg stort og jeg kommer definitivt til å gjøre noe liknende når jeg blir eldre og får jobb og penger nok til å gjøre det samme for andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå