Gå til innhold

Jogging i all slags vær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kler dere dere i på joggetur i regnet? Eller i snøvær?

Hva har dere på beina?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er styrtregn bruker jeg regnjakke. Hvis det ikke regner så mye, eller bare snør bruker jeg vanlig jtreningsjakke, (som tåler litt regn), og selvfølgelig vanlig joggesko.Jeg tenker ofte sånn at så lenge jeg løper meg varm, har det som oftest ikke mye å si at jeg blir litt våt.

Gjest Nanne70
Skrevet

Jogger jeg i regnvær bruker jeg en vannavvisende jakke med hette, ellers vanlige treningsbukser/tights og og joggesko. Om vinteren er det sportsundertøy under tights, en ekstra genser og ytterjakke, samt lue og votter/hansker, evt en buff i halsen. Bruker YakTrax på skoene.

Skrevet

Jogger jeg i regnvær bruker jeg en vannavvisende jakke med hette, ellers vanlige treningsbukser/tights og og joggesko. Om vinteren er det sportsundertøy under tights, en ekstra genser og ytterjakke, samt lue og votter/hansker, evt en buff i halsen. Bruker YakTrax på skoene.

Har du forslag til en vannavvisende jakke? :)

Anonym poster: 011a7af5ae92d2c71d585ef6669d1c45

Gjest Nanne70
Skrevet

Har du forslag til en vannavvisende jakke? :)

Anonym poster: 011a7af5ae92d2c71d585ef6669d1c45

Min er faktisk flere år gammel, og jeg kjøpte den på Cubus, av alle steder :) Men slike "løpejakker" som du får kjøpt i de fleste sportsforretninger, er som regel vind- og vannavvisende til en viss grad.

Skrevet

Løpejakke eller skalljakke. Legger på lag på lag med ull og/eller superundertøy under. Har egne joggesko til bruk på snø. Jogger med brodder dersom det er isete. Buff, lue og hansker/votter i tillegg. Og refleks om det er mørkt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...