Cho Kon It Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 Hva kler dere dere i på joggetur i regnet? Eller i snøvær? Hva har dere på beina?
Ivana Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 Hvis det er styrtregn bruker jeg regnjakke. Hvis det ikke regner så mye, eller bare snør bruker jeg vanlig jtreningsjakke, (som tåler litt regn), og selvfølgelig vanlig joggesko.Jeg tenker ofte sånn at så lenge jeg løper meg varm, har det som oftest ikke mye å si at jeg blir litt våt.
Gjest Nanne70 Skrevet 31. oktober 2012 #3 Skrevet 31. oktober 2012 Jogger jeg i regnvær bruker jeg en vannavvisende jakke med hette, ellers vanlige treningsbukser/tights og og joggesko. Om vinteren er det sportsundertøy under tights, en ekstra genser og ytterjakke, samt lue og votter/hansker, evt en buff i halsen. Bruker YakTrax på skoene.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2012 #4 Skrevet 31. oktober 2012 Jogger jeg i regnvær bruker jeg en vannavvisende jakke med hette, ellers vanlige treningsbukser/tights og og joggesko. Om vinteren er det sportsundertøy under tights, en ekstra genser og ytterjakke, samt lue og votter/hansker, evt en buff i halsen. Bruker YakTrax på skoene. Har du forslag til en vannavvisende jakke? Anonym poster: 011a7af5ae92d2c71d585ef6669d1c45
Gjest Nanne70 Skrevet 2. november 2012 #5 Skrevet 2. november 2012 Har du forslag til en vannavvisende jakke? Anonym poster: 011a7af5ae92d2c71d585ef6669d1c45 Min er faktisk flere år gammel, og jeg kjøpte den på Cubus, av alle steder Men slike "løpejakker" som du får kjøpt i de fleste sportsforretninger, er som regel vind- og vannavvisende til en viss grad.
Fantomina Skrevet 2. november 2012 #6 Skrevet 2. november 2012 Løpejakke eller skalljakke. Legger på lag på lag med ull og/eller superundertøy under. Har egne joggesko til bruk på snø. Jogger med brodder dersom det er isete. Buff, lue og hansker/votter i tillegg. Og refleks om det er mørkt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå