suliman Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 Katten min, en kastrert hannkatt på ca. seks år, har begynt å pese. Han er en rolig katt som helst ligger på sofaen hele dagen, unntatt når han vil ut en tur og når han må bevege seg mot kjøkkenet for å spise. Han har ikke gjort dette før, og jeg blir bekymret. Mistet hunden min i juli i år og vil ikke miste katten min også Noen som har vært borti lignende tidligere og vet hva det kan skyldes? For ordens skyld skal han til veterinær i morgen, om han ikke skulle bli bedre over natten. Og jeg har ikke katten hos meg.. han bor hos mine foreldre.
scaramouche1 Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg vet ikke hva det kan skyldes, men har vært utplassert på en dyreklinikk før, og lærte da at pesing ikke er noe bra. Prøv å få tak i veterinær nå i kveld, hvis det ikke går bør du dra dit i morgen. Men du er sikker på at det ikke er en hårball? De peser jo ofte da, men det vet du sikkert
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2012 #3 Skrevet 30. oktober 2012 Ring dyrlege. Tett nese, hårball eller sykdom er alternativer. Anonym poster: f8c065709014cfb0247181e7ad394b2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå