Gå til innhold

Ylvis-fantråd!

Gjesten

Anbefalte innlegg

Nå var de nettopp på Skavland, i London. Noen som vet om når de tok det opp? Lurer på om de reiste til London etter at de hadde vært i Usa, eller omvendt.

Anonymous poster hash: 05666...4ce

Skavlan ble spilt inn forrige torsdag. De er fortsatt i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SnusmumrikkenXx

Bare jeg som synes det i Las Vegas er større en å være på Ellen show?! :danse:
Nå har jeg mye å google, Må slutte å sove. Det kommer jo så mye nytt på nettet hele tiden! :danse:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På barn i magen forum, var det ei som la ut et tråd om at hun var forelsket i Vegard. Og tråden hennes var på tv direkte, hvor Vegard attpåtil svarte henne. Det var dagens :D

Anonymous poster hash: aa4a9...ce3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnusmumrikkenXx

Da ble det platekontrakt gitt! Men håper de får gjøre ting på sin måte. Og ikke blir sånne "seriøse" artister, det har vi nok av. Men det er bare en Ylvis i verden. De skal også være med på Late Night with Jimmy Fallon 9.Oktober :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig! Synes også danserne fortjener oppmerksomhet. for noen jævla sexy damer!

Opptreden i LV foran 20000 er selvsagt større enn Ellen-show. Dette er så utrolig morsomt for Ylvis og ikke minst god Norgesreklame.

Så spørs det om de andre komikerne i Norge takler denne suksessen. Er jo en par av de mer kjente her til lands som sliter med å unne andre suksess :)

Anonymous poster hash: e61f2...338
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det platekontrakt gitt! Men håper de får gjøre ting på sin måte. Og ikke blir sånne "seriøse" artister, det har vi nok av. Men det er bare en Ylvis i verden. De skal også være med på Late Night with Jimmy Fallon 9.Oktober :)

Enig med denne. Kristian Valen forsøkte seg jo på en "seriøs" plate. Den endte opp med å bli en parodi på ham selv.....

Anonymous poster hash: e61f2...338

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det andre enn meg som syntes selve sangen på Ellen var... ikke særlig bra? Jeg synes det er kjempeflott at gutta gjør suksess, og liker også The Fox veldig godt. Men når den ble sunget live på Ellen så ble det temmelig... falskt og kaotisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fikk du vite det? Platekontrakt med bare geniale tullesanger må jo det bli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte også legge til, de er jo så fantastiske så det er jo helt riktig at akkurat de to får en internasjonal karriere.. Et internasjonalt talkshow hadde jo vært stilig ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det andre enn meg som syntes selve sangen på Ellen var... ikke særlig bra? Jeg synes det er kjempeflott at gutta gjør suksess, og liker også The Fox veldig godt. Men når den ble sunget live på Ellen så ble det temmelig... falskt og kaotisk?

Tror nok vi kan tilskrive Ellen det falske innslaget ;)

Hørtes ganske godt synes jeg.

Uansett var det jo åpenbart ment som en tullefremføring, da blir det gjerne litt tullete og.

Anonymous poster hash: ae6fc...f14

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SnusmumrikkenXx

Hvor fikk du vite det? Platekontrakt med bare geniale tullesanger må jo det bli!

Startet på TV2. Men nå har også dagbladet og VG også skrevet om det. Sikkert flere også, har ikke sjekket enda. "sovnet" i 20min. Mye som kan skje på 20 minutter. haha

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnusmumrikkenXx

Føler meg litt skuffet egentlig, for jeg skjønner ikke helt hvorfor The fox har blitt så innmari populær. Det er ikke den beste sangen de har laget, eller det morsomste de har gjort på tv/scenen. Ville heller ha likt å sett de på scenen i Las Vegas med sangen Stonehenge eller Jan Egeland.

Men jeg trur kanskje det er det at The Fox er noe nytt for andre. Men for oss som har fulgt Ylvis en god stund, så er det "normalt". Jeg ble ikke sjokkert av videoen, eller fikk en sånn wow-effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen er jo så klart at The Fox er laget av Stargate og dermed en nesten automatisk hit. Stonehenge, The Cabin osv er morsommere, men har ikke hitpotensiale.

Synes forøvrig de passer bedre til TV enn plate. Skjønner ikke helt hva de skal med den platekontrakten. Men er jo klart at de ikke bare får servert et eget TV-show i USA sånn helt uten videre. Vi får se hvordan dette går.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forskjellen er jo så klart at The Fox er laget av Stargate og dermed en nesten automatisk hit. Stonehenge, The Cabin osv er morsommere, men har ikke hitpotensiale.

Synes forøvrig de passer bedre til TV enn plate. Skjønner ikke helt hva de skal med den platekontrakten. Men er jo klart at de ikke bare får servert et eget TV-show i USA sånn helt uten videre. Vi får se hvordan dette går.

Det hadde vært dritfett om de "skuslet bort" platekontrakten på tøys og tull slik de skuslet bort vennetjenesten med Stargate! :)

Anonymous poster hash: 05666...4ce

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke vondt ment.. men tror dere ikke dette bare er en one hit wonder? jeg tenker.. hvis de skal lage flere sanger.. :S

Anonymous poster hash: d9a5c...224
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, tenker det skal en del til for at de skal bli noe ordentlige greier. Men de kunne sikkert funket på SNL eller noe i den duren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke vondt ment.. men tror dere ikke dette bare er en one hit wonder? jeg tenker.. hvis de skal lage flere sanger.. :S

Anonymous poster hash: d9a5c...224

Jeg er litt enig. Dvs, det er jo kombinasjonen proff produksjon, fantastisk gode sangstemmer og humoren som gjør dette bra. Jeg tror ikke det vil funke om de forsøker å lage et vanlig popalbum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...