Gå til innhold

Ylvis-fantråd!

Gjesten

Anbefalte innlegg

Jeg trur det 4.min lange klippet er det hele -_- skuffende om det er det. De fikk jo si to setninger også that's it... Det påstår VG ihvertfall....

Å en ny ting har skjedd! På tv2! Nå ble jeg nysgjerrig på hva det er snakk om. Å litt redd, hva om de har tenkt å stjele Ylvis for godt?!

"Vi kan ikke gi annen info enn at det er snakk om noe positivt. Det er mulig Ylvis forlater Los Angeles i dag for å reise videre i USA. Kanskje er det snakk om en tur til New York. Pressen vil få videre info når ting er fastsatt."

Tror ikke vi skal være redde for det. Det er jo ikke sånn at de er unge og single og kan bare stikke av. De har koner og barn og er veldig glad i det de i dag har mulighet til å gjøre på tvNorge. Veldig mye frihet. De brukte tross alt over ti år på å slutte med pendlingen og flytte fra hjembyen til Oslo!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SnusmumrikkenXx

Tror ikke vi skal være redde for det. Det er jo ikke sånn at de er unge og single og kan bare stikke av. De har koner og barn og er veldig glad i det de i dag har mulighet til å gjøre på tvNorge. Veldig mye frihet. De brukte tross alt over ti år på å slutte med pendlingen og flytte fra hjembyen til Oslo!

Men! Håper det de nå skal gjøre i USA, blir tilgjengelig på nett. Liker ikke å miste noe haha.

Men skavlan er på TV'en nå. Eller du kan se det på nett-tv. Det har jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det bare blir litt knotete når de skal prate engelsk. De hadde jo ikke giddi å gjøre det så lenge om det ikke var det. Tror heller de prøvde å si at de må klare å samarbeide uansett fordi de er i familie, og at det er noe som gjør at det ikke er så lett å komme inn i den dynamikken de har for andre. De har jo en litt tullete tone seg i mellom der de mobber hverandre litt, men det er jo bare brødretull. De er utrolig samstemte og har jo basert livet på å samarbeide.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnusmumrikkenXx

Tror det bare blir litt knotete når de skal prate engelsk. De hadde jo ikke giddi å gjøre det så lenge om det ikke var det. Tror heller de prøvde å si at de må klare å samarbeide uansett fordi de er i familie, og at det er noe som gjør at det ikke er så lett å komme inn i den dynamikken de har for andre. De har jo en litt tullete tone seg i mellom der de mobber hverandre litt, men det er jo bare brødretull. De er utrolig samstemte og har jo basert livet på å samarbeide.

Enig i alt du sier. Å de har jo snakket en del om det før. Blant annet det at de henger ikke sammen på fritiden fordi de er så mye sammen på jobb. De jobber jo 24/7 i blant. Så når de har ei uke fri så er de jo eller med familien enn hverandre. Og de har liksom ikke behov for å se hverandre på fritiden. Begge er jo ganske konfliktskye, også forstår de hva den andre tenker om forskjellige ting. De er liksom ganske nære på forskjellige måte. De behøver ikke å si at de er "venner", Sånn venner som går ut på fest sammen på fritiden eller møtes for å ta en kopp kaffe (trur ikke de drikker kaffe faktisk. På norden/norges herligste så valgte de alltid te. Eller tar jeg helt feil nå?) Men de jo brødre å kolleger, det å være venner kommer jo naturlig.

Å det er jo et intervju, kan hende de sa mye mer. Men at det ble klippet vekk. Å de har jo tidspress på seg også. Også det med språket som du sier. Men trur ikke det er noe ondt blod dem i mellom. Og det er ingen som tvinger dem til å jobbe sammen. Bård har jo drevet litt med musikk på si og har mange andre muligheter dersom han ønsker å gå fra "Ylvis". Og Vegard kan alltid bli pilot om det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SnusmumrikkenXx

Ja, satser på at det var sånn det var ment. Fikk bare litt uggen følelse. :(

Skjønner det. Men det er bare sånn de er :laugh: De er litt slemme mot hverandre noen ganger.

Men jeg personlig, trur det er noe bak som vi ikke vet. Men ikke noe som er så ille at de kommer til å gå løs på hverandre en dag. Men det er noe der... klarer ikke å sette fingeren på hva det er, sjalusi? Eller.. :vetikke:

Men du hadde vell blitt lei noen ganger du også, om du jobbet med noen så mange timer om dagen. Dag ut og dag inn, år etter år. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du hadde vell blitt lei noen ganger du også, om du jobbet med noen så mange timer om dagen. Dag ut og dag inn, år etter år. :fnise:

Absolutt. Men jeg forstår hva Bård mener om at man holder sammen på en annen måte når man er familie. Utenom samboer, så tror jeg ikke jeg hadde hatt mer tålmodighet med å leve med andre enn brødrene mine. Vi har jo levd sammen i over 18 år før, så det blir liksom noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virket ikke som Sting var så veldig imponert over dem? Eller er det bare meg?

Syns det så ut som han kjedet seg litt.

Anonymous poster hash: 05666...4ce
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt har de vel sine dårlige dager de som alle andre. Jeg oppfattet poenget som at det rett og slett er annerledes å være kollega med søsken, er ikke bare å si nok er nok som folk ellers gjør hvis noe ikke funker på jobb, derfor blir det et spesielt kollegaforhold. Og konseptet "Ylvis" er jo ingenting uten begge.

Forøvrig vet man aldri hvor mye de mener med det de sier... de er jo mestere i deadpan og "motsatt-fleip", såpass at man helst må kjenne til væremåten deres fra før ellers tror man de er helt teite. Som Sting virket å gjøre. (han er forresten blitt enda særere/surere med årene, noe jeg ikke trodde var mulig)

Anonymous poster hash: ae6fc...f14
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virket ikke som Sting var så veldig imponert over dem? Eller er det bare meg?

Syns det så ut som han kjedet seg litt.

Jeg synes han virket overraskende imponert (han sa låten var catchy). Han var også tydelig rørt over historien til Eunsun Kim, og visste nok godt at hun kom inn etter Ylvis. Det er tross alt ting her i verden som er viktigere enn "The fox".

Anonymous poster hash: f5648...4a4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt har de vel sine dårlige dager de som alle andre. Jeg oppfattet poenget som at det rett og slett er annerledes å være kollega med søsken, er ikke bare å si nok er nok som folk ellers gjør hvis noe ikke funker på jobb, derfor blir det et spesielt kollegaforhold. Og konseptet "Ylvis" er jo ingenting uten begge.

Forøvrig vet man aldri hvor mye de mener med det de sier... de er jo mestere i deadpan og "motsatt-fleip", såpass at man helst må kjenne til væremåten deres fra før ellers tror man de er helt teite. Som Sting virket å gjøre. (han er forresten blitt enda særere/surere med årene, noe jeg ikke trodde var mulig)

Anonymous poster hash: ae6fc...f14

Helt enig! Ja, man må nesten kjenne til humoren deres litt fra før for å skjønne dem. Det er mye "motsatt-fleip" som du sier. De later litt som de misliker hverandre innimellom, litt "roasting" på en måte. Men det er jo sånn brødre ofte er. Som at Bård fryder seg når Vegard har det vondt eller må gjøre noe ubehagelig. De hadde jo aldri i verden orka å jobbe så tett sammen om det ikke funka, det er jo veldig tydelig at de har det gøy sammen. Men det er ikke den de har mest lyst til å henge med når de en sjelden gang ikke jobber heller.

Jeg vile forøvrig aldri orka å jobbe så tett med søstera mi selv om vi har et veldig godt forhold! :fnise:

Skjønner forresten ikke hvorfor andre enn Sting ble sittende på slutten (hvorfor Bård alene, lissom) når hun fra Nord-Korea var der, for de sa jo ingenting. Hennes historie var jo såpass alvorlig og sterk at den ikke passa inn med resten av gjestene, og de ble bare pynt. Var vel for at ikke det skulle være tomme stoler, kanskje.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han virket overraskende imponert (han sa låten var catchy). Han var også tydelig rørt over historien til Eunsun Kim, og visste nok godt at hun kom inn etter Ylvis. Det er tross alt ting her i verden som er viktigere enn "The fox".

Anonymous poster hash: f5648...4a4

Jeg er helt enig med Sting, den historien til Eunsun var hjertevrengende. Jeg syns det så ut som han hadde mye å tenke på, når han sto der og fremførte sangen sin litt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SnusmumrikkenXx

Et lite "intervju" fra premieren på skyggejegerne. Poster det her for det er kanskje ikke så mange som har sett denne. Selv fant jeg den ikke før akkurat nå. Siden det sto ikke Ylvis før du trykker inn på artikkelen, å ingen bilder eller noe. De kommer etter at den randome personen prater. Heldigvis prater han ikke så lenge.

http://www.seher.no/kjendis/han-er-p%C3%A5-topp-over-alt-i-hele-verden-64980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo nesten litt pinlig om det kun er denne korte lille praten de har med Ellen.... Fløyet over fra Norge for å prate i 2 minutter og fremføre litt av sangen med henne?

Var sikker på at hun ville bruke mer tid med dem og kanskje vise noen klipp fra noe av det andre de har laget. Spesielt innslagene med skjult kamera (Radio Taxi, Intelevator og Ikea-utstilling) er jo midt i blinken for Ellen som har fokus på mye av samme type humor i sine programmer.

Svært skuffende om det kun er det som VG og Dagbladet har videoer av som er hele greia....

Anonymous poster hash: e61f2...338
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de ikke dro bare til USA for å være på Ellen, det er nok mer de skulle ordne over there..

De kunne gjerne fått mer tid på showet, men de er jo ikke super kjendiser og de får jo mest tid, tror de fleste små gjestene bare får noen minutter.

Leste ett sted at de hadde blitt invitert til Jimmy Kimmel også, husker ikke hvor, og vet ikke om de skal dit :vetikke:

Anonymous poster hash: 8e7b8...f88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror de ikke dro bare til USA for å være på Ellen, det er nok mer de skulle ordne over there..

De kunne gjerne fått mer tid på showet, men de er jo ikke super kjendiser og de får jo mest tid, tror de fleste små gjestene bare får noen minutter.

Leste ett sted at de hadde blitt invitert til Jimmy Kimmel også, husker ikke hvor, og vet ikke om de skal dit :vetikke:

Anonymous poster hash: 8e7b8...f88

Nå var de nettopp på Skavland, i London. Noen som vet om når de tok det opp? Lurer på om de reiste til London etter at de hadde vært i Usa, eller omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var de nettopp på Skavland, i London. Noen som vet om når de tok det opp? Lurer på om de reiste til London etter at de hadde vært i Usa, eller omvendt.

De var på Skavlan tidligere i uka, altså før de dro til USA.

I dag skal de spille på iHeartRadio-festivalen i Las Vegas:

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10135602

Anonymous poster hash: e61f2...338

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...