Gå til innhold

Ylvis-fantråd!

Gjesten

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvorfor ikke "Jeg heter Finn" ligger ut på profilen til TV Norge?

(På youtube altså)

Endret av Lutetium 71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg veldig til å se det! Rekker ikke nå, på vei til jobb. Begge la ut morsomme bilder på Instagram og Twitter. Er gøy at de prøver å late som de syns dette er helt normalt og "play it cool", mens de egentlig synes det er fantastisk gøy og er skikkelig gira! Stolt av dem! :rodmer:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnusmumrikkenXx

Jeg trur at dersom Bård mente det han sa igår, så hadde de aldri sent det på TV. Men de er tullete å frieriet var jo ikke seriøst. Å alle med 20+ i IQ skjønner det. Gleder meg sånn til å se de på Ellen show. Vil egentlig ikke se klippet... men vet det kommer mer. så jeg må se det. :danse::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å for dere som har ventet. Her er episode 3 av I Kveld med Ylvis. Det kan være vanskelig å finne den siden det er så mange som laster opp ting som er der fra før. Å ja, jeg er fortsatt irritert over det haha.

http://www.youtube.com/watch?v=3u6tFBObnzo

Tusen takk! :)

Dere skravler noe fælt altså. Jeg er borte en dag, så tar det en evighet å lese gjennom :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, gleder meg til å se hele Ellen-intervjuet! :danse: De er så søte som rett før de skulle dit kom på at "vent nå litt, vi har jo ikke syngi hele sangen noen gang... Kanskje vi skulle høre på den et par ganger?" :fnise:http://www.aftenposten.no/kultur/--Ut-i-space-opplevelse-7315825.html#.UjwfxcZEGlE

Noen som vet hvorfor ikke "Jeg heter Finn" ligger ut på profilen til TV Norge?

(På youtube altså)

Apropos Finn, veldig gøy at Vegards rollefigur på the cabin heter Finn :biggrin:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taaaaaakk for at du la ut den! :D Så gøy å se gutta der! :D Men jeg vil jo se intervjuet ogsåååå!!

Slapp av ;)

Intervjuet blir ikke sendt på amerikansk tv før i ettermiddag, er vel kl. 16. og utover (amerikansk tid). Intervjuet kommer nok på YouTube-kanalen til Ellen i løpet av kvelden, eller i løpet av morgendagen. Som regel er de kjappe med å legge det ut, men det spørs om de legger ut hele intervjuet.

Anonymous poster hash: 27f18...e27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, nå fikk jeg et lite Ylvis-anfall igjen! Nå gleder jeg meg plutselig til Ylvis 4 DVD'en!

Håper det blir Ylvis 5 også. :danse:

Når kommer den? :) Har så lyst å se den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnusmumrikkenXx

Gode nyheter! Episoden fra Ellen show kommer på tv3!
På Vg står det: "Klippet er publisert med tillatelse fra TV3 som sender programmet i Norge. De arbeider med å sende Ylvis-episoden så raskt som mulig".

EDIT: Etter litt reasearch så fant jeg ut TV3 har premiere på The Ellen Show på mandag. Men det står bare at de jobber så fort de kan med å sende Ylvis-episoden.

Aner ikke hvilken episode Ylvis er med, altså om det er første, andre, eller tyvende episoden i sesongen. Forhåpentligvis så skipper de alt det andre å sender Ylvis med en gang. Er ikke så farlig om det showet hopper litt rundt med episodene.

EDIT IGJEN: Det har blitt lagt ut enda et klipp på youtube. http://www.youtube.com/watch?v=1ybfAoohZw8

Endret av SnusmumrikkenXx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SnusmumrikkenXx

Dersom det er noen her som ikke ønsker flere klipp fra Ellen show, rop ut. Eller så kan man nå bare legge ut linken slik at dere kan gå tilbake å finn de her etter at dere har fått sett hele episoden først.

Å btw. Ylvis på skavlan i kveld! ikke glem det. Klokken 21:25.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så gøy med Ellen! Vet dere om det er mer eller om det som er lagt ut er hele intervjuet? Gleder meg til å se alle de andre klippene som er lagt ut her! (Tråden de siste dagene er jo nok til en hel dag med underholdning, haha!)

De blir forøvrig intervjua på God kveld, Norge i morra kveld, så jeg på en reklame nå!

Syns det var så morsomt at Bård gikk med på at de heter Bard og Vey-gard!! :hoho:

Endret av Rainbow81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnusmumrikkenXx

Åh, så gøy med Ellen! Vet dere om det er mer eller om det som er lagt ut er hele intervjuet? Gleder meg til å se alle de andre klippene som er lagt ut her! (Tråden de siste dagene er jo nok til en hel dag med underholdning, haha!)

De blir forøvrig intervjua på God kveld, Norge i morra kveld, så jeg på en reklame nå!

Syns det var så morsomt at Bård gikk med på at de heter Bard og Vey-gard!! :hoho:

Jeg trur det 4.min lange klippet er det hele -_- skuffende om det er det. De fikk jo si to setninger også that's it... Det påstår VG ihvertfall....

Å en ny ting har skjedd! På tv2! Nå ble jeg nysgjerrig på hva det er snakk om. Å litt redd, hva om de har tenkt å stjele Ylvis for godt?!

"Vi kan ikke gi annen info enn at det er snakk om noe positivt. Det er mulig Ylvis forlater Los Angeles i dag for å reise videre i USA. Kanskje er det snakk om en tur til New York. Pressen vil få videre info når ting er fastsatt."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at Ylvis skal til New York for å være gjester på Letterman eller noen andre talk Shows på den siden av USA.

Det er kun det intervjuet på 4 minutter med Ellen. Ellers er det det drøye minuttet med skremming (som jo er vanlig av Ellen å gjøre når Halloween nærmer seg. For flere slike artige stunts er det bare å kikke på YouTube). Det er sjelden at ukjente får så mye mer tid. Og intervjuenene med de mer kjente varer jo ikke så mye lenger enn dette. Så synes man skal være fornøyd med det.

Dette er altså tredje gang at nordmenn er på The Ellen Show som gjester/deltakere i showet, og det er jo ganske kult.

Caroline Waters var først, som sang nasjonalsangen mens en dude var kledd ut som Viking, mens Ellen vaiet med det norske flagget.

Så kom vår kjære Bernhoft.

Og til slutt Ylvis.

Anonymous poster hash: 27f18...e27
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...