Bazinga! Skrevet 19. september 2013 #1181 Del Skrevet 19. september 2013 Hmm. Hypotetisk, hva om jeg ikke forstår helt hva som er så artig med den setningen. Hvordan ville du ha forklart det? Det er helt hypotetisk altså. Sier kanskje litt om min humor når spaghetti delen er den som får meg til å le. Nei, altså... Det aller meste har jo en form og størrelse. Knakk sammen jeg da, men det sier kanskje noe om min humor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 19. september 2013 #1182 Del Skrevet 19. september 2013 Nei, altså... Det aller meste har jo en form og størrelse. HAHAHA Jeg døvver. Det hadde jeg ikke tenkt over! NÅ ser jeg hva som er så artig, helt hypotetisk altså. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #1183 Del Skrevet 19. september 2013 FLAUT! Men ja. Det var på Fin Fredag. Gud, dette er kleint. Spørsmålet var "Vegard, er du sjalu for at Bård fikk utsende og humoren. Mens du fikk bare bra sangstemme?" Okey spørsmålet er enkelt å forklare. Siden det nå ikke er noen hemmelighet, at jeg bruker google. Å får med meg så å si alt som er å finne på nett. Å det er noen små ting som jeg har snappet opp. Det er litt sjalusi dem i mellom. Å Vegard følger alltid etter Bård på en måte, han ser litt opp til Bård. Det ser du på 4 stjernes middag for eksempel. At Bård sier at han er lei av livet sitt, også sier Vegard "Det er jeg også". Å det er myyyeee mer, sånn små ting her og der. Derfor spurte jeg om det. Det med utsende, humor og sangstemme var bare tull. selvfølgelig så er det jo sånn, at Bård har humoren, Vegard har sangstemmen. Selv om begge er flink på begge dele, så kan man ikke være "best" i alt. Å begge har jo bra utsende, det var bare tull. Herregud jeg dør på meg. Kleint å tullete spørsmål. Sånn går det når man skriver spørsmål i fylla. Kan være at spørsmålet mitt ble valgt fordi jeg ikke skrev sånn "å jeg elsker dere <3 <3" eller "skal dere gjøre ditten å datten igjen? Elsker alt dere gjør" eller "jeg vil ha dine barn" osv. Kanskje du kunne googla deg litt opp på forskjellen på og/å? Slitsomt å lese det du skriver. Anonymous poster hash: 076f7...a03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 19. september 2013 #1184 Del Skrevet 19. september 2013 Hadde ikke tenkt å nevne dette. Men samtidig nevne det. Men nå klarer jeg ikke mer. Det er om den nye musikkvideoen, å jeg veit det er folk som ikke ønsker å se den før den er vist på tv. Men dette er vell ikke en spoiler. Så bare les videre. Jack dør i Titanic. Ethan Hunt klarer det umulige i mission impossible. 1, 2, 3 OG 4! Bella gifter seg med Edward, ikke Taylor. Han blir forelsket i datteren deres. Knerten er en pinne Voldemort dør Ups, spoilers. Men anyways. Jeg begynte å le da Vegard sa "spaghetti". Så den på skolen, midt i timen. Sølte Urge på tastaturet på grunn av det også. Thank you very much for den du! Men det var på skole pc'en så det går braaa. Men følg med tryne hans når han sier det, døvver på meg. Youghurt på tastaturet?? Hørtes ekstremt behagelig ut! Nå må jeg straks gå å se på ansiktsutrykket hans! :D Men jeg sier bare en ting; There's no such thing as bad wether, only bad kleather!! It has a shape it has a size Det er sant! Jeg tenkte mere "HVA er det du sikter til?? " Kanskje du kunne googla deg litt opp på forskjellen på og/å? Slitsomt å lese det du skriver. Anonymous poster hash: 076f7...a03 Og/ å regelen er det mange som sliter med. Den uttales jo likt, så jeg har ikke noe problem å lese det hun skriver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 19. september 2013 #1185 Del Skrevet 19. september 2013 Argh, dere spoiler videoen når jeg ikke har sett den ennå! den morsomme måten å rime på hadde vært en kul overraskelse. *Ikke lese mer i tråden før etter halv elleve* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #1186 Del Skrevet 19. september 2013 De første klippene kan nok sees på YouTube-kanalen til The Ellen Show i morgen tidlig/formiddag. De legger ut klipp noen timer før programmene blir sendt. Slik som i dag så ble deler av intervjuet til Pink lagt ut i dag tidlig, mens programmet sikkert ikke er sendt enda i USA. De har vel en sendetid ca. kl 16.00 amerikansk tid. Anonymous poster hash: 27f18...e27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. september 2013 #1187 Del Skrevet 19. september 2013 Den nye videoen "my cabin" er litt fengende.. Nynner på melodien enda.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 19. september 2013 #1188 Del Skrevet 19. september 2013 Argh, dere spoiler videoen når jeg ikke har sett den ennå! den morsomme måten å rime på hadde vært en kul overraskelse. *Ikke lese mer i tråden før etter halv elleve* Men du må jo gå å se dennnn! Den ligger jo på youtube! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 19. september 2013 #1189 Del Skrevet 19. september 2013 Jeg vet, men jeg synes videoene er noe av det aller kuleste i sendinga, og da vil jeg glede meg til det kommer der. Ellers er det jo old news når de viser den, og spenningen borte. Skjønner at de la ut TheFox fordi det skulle være premiere, men syns det er en uting at de aller kuleste tingene blir lagt ut før det har vært på tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 19. september 2013 #1190 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Synes det er interessant at selv om jeg tydelig ser brødrelikheten, så er de samtidig så forskjellige: En blond og blåøyd med slett hår, og en med svarte krøller, mørkere i huden og brune øyne. Edit: Og der fikk jammen meg Bård et frieri "på direkten". Endret 19. september 2013 av Tabris 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #1191 Del Skrevet 19. september 2013 Synes det er interessant at selv om jeg tydelig ser brødrelikheten, så er de samtidig så forskjellige: En blond og blåøyd med slett hår, og en med svarte krøller, mørkere i huden og brune øyne. Edit: Og der fikk jammen meg Bård et frieri "på direkten". Ja, og det var gøy da han sa dette med ungpike-rumpene Anonymous poster hash: f5648...4a4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aoki Skrevet 19. september 2013 #1192 Del Skrevet 19. september 2013 Sa han ikke "de fine ungpikestumpene deres"??? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 19. september 2013 #1193 Del Skrevet 19. september 2013 Kanskje du kunne googla deg litt opp på forskjellen på og/å? Slitsomt å lese det du skriver. Anonymous poster hash: 076f7...a03 Takk for tipset. Men liker best å google Ylvis Her får du et lite tips tilbake, eller mer. Hjemmelekse: Til neste Torsdag så skal du øve inn dette "Dersom man ikke har noe pent å si, sier man ingenting i det hele tatt" Og uken etter så får du en liten prøve, hvor du skal prøve å følge denne regelen, ute i den store verden. Lykke til. Å Ylvis, var AWESOME! Idag. Må legg meg, er trøtt, gira,hyper, SPAGHETTI, må.sove.nå! PS: Dersom det kommer noen komma og punktum feil fra meg, ikke min skyld. Har små svarte prikker på skjermen som ser ut som punktum/komma, så jeg ser ikke om jeg har skrevet det eller ikke. Må vaske skjermen snart. Funker zalo til slikt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #1194 Del Skrevet 19. september 2013 Sa han ikke "de fine ungpikestumpene deres"??? Ja, mulig det var det han sa. Morsomt uansett, særlig med tanke på at de fleste menn over 30 ville blitt hudflettet i media dersom de hadde sagt dette. Her på kvinneguiden ville han trolig blitt kalt seksuell predator som fortjener å sitte i fengsel, eller det som verre er Anonymous poster hash: f5648...4a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 19. september 2013 #1195 Del Skrevet 19. september 2013 Ja, mulig det var det han sa. Morsomt uansett, særlig med tanke på at de fleste menn over 30 ville blitt hudflettet i media dersom de hadde sagt dette. Her på kvinneguiden ville han trolig blitt kalt seksuell predator som fortjener å sitte i fengsel, eller det som verre erAnonymous poster hash: f5648...4a4 Vel, han fikk nå kjeft av storebror, da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 19. september 2013 #1196 Del Skrevet 19. september 2013 Jeg var akkurat slik i det hun fridde; Jeg satt å ventet at hun skulle komme med noe slik "kan vi få en klem", og så FRIDDE hun! Og "Let's break the law together, babe".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #1197 Del Skrevet 19. september 2013 Vel, han fikk nå kjeft av storebror, da. Den seksuelle sjikanen ble neppe registrert av noen damer Til sammenligning satte Bjarne Håkon Hanssen sin egen karriere i fare ved å kalle Liza Marklund vakker. Dette førte til overskrifter i de største avisene, og Marklund sa etterpå at "Jeg ble helt perpleks. Det var så j... slibrig". Anonymous poster hash: f5648...4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 19. september 2013 #1198 Del Skrevet 19. september 2013 Hva skjer med den pausen på slutten egentlig? Hva er poenget? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 19. september 2013 #1199 Del Skrevet 19. september 2013 Hahaha, "vi har det på tape, vi har det på tape, ingen kan ta fra oss at vi har det på tape" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 19. september 2013 #1200 Del Skrevet 19. september 2013 Den seksuelle sjikanen ble neppe registrert av noen damer Til sammenligning satte Bjarne Håkon Hanssen sin egen karriere i fare ved å kalle Liza Marklund vakker. Dette førte til overskrifter i de største avisene, og Marklund sa etterpå at "Jeg ble helt perpleks. Det var så j... slibrig". Anonymous poster hash: f5648...4a4 Det tror jeg kommer helt an på hvem som sier det og hva vi vant til av den personen. Bjarne Håkon Hansen er vi vant til at er veldig seriøs. (Jeg syns foresten ikke det er galt av NOEN å si at noen er vakker..) Men vi er vell vant til at Bård kommer med litt slik små sleivspark så vi ikke tar det på alvår... Hahaha, "vi har det på tape, vi har det på tape, ingen kan ta fra oss at vi har det på tape" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå