AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #1141 Del Skrevet 18. september 2013 Ylvis har landet i USAAAAAA. VG stilte seg opp som paparrazier på flyplassen. Hihi. Ligger på forsiden av VGnett nå Anonymous poster hash: eea7c...a3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 18. september 2013 #1142 Del Skrevet 18. september 2013 Ylvis har landet i USAAAAAA. VG stilte seg opp som paparrazier på flyplassen. Hihi. Ligger på forsiden av VGnett nå Anonymous poster hash: eea7c...a3a Omg! Ikke det at vi kommer til å sitte klistret til skjermen for å se showet når det går, altså.. *uskyldig face* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 19. september 2013 #1143 Del Skrevet 19. september 2013 Samboeren min sang akkurat the fox i søvne!!!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 19. september 2013 #1144 Del Skrevet 19. september 2013 http://www.vgtv.no/#!/video/70512/toernquist-show-26-gjest-vegard-ylvisaaker Haha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 19. september 2013 #1145 Del Skrevet 19. september 2013 Gleder meg sånn til kveldens episode. Jeg elsker den nye musikkvideoen. Ikke på samme nivå som Jan egerland eller stonehenge. Nå ble jeg nysgjerrig, Jeg veit dere elsker alt av ylvis (sånn er jeg også) men hvis du skulle delt inn musikkvideoene i tre kategorier. 1: AWESOME. 2:"nå er jeg lei av AWESOME lista, så nå starter jeg her"-AWESOME 3:AWESOME..."en gang i blant." For meg blir det: 1: Jan Egeland Stonehenge Da vet du at det er jul 2: Mitt navn er finn Work it The fox The cabin 3: La det på is Pressure Someone like me Sammen finner vi frem Janym De "top 3" er de jeg setter på først og hører om å om igjen. Også går det nedover listen. "The fox" å "the cabin" KAN dette ned, men spørs om de fenger like mye om 1 måned eller 3. De er jo såpass nye. Det at det ble 3 på 1 og 2, er helt tilfeldig. Så, hvordan blir din "liste"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 19. september 2013 #1146 Del Skrevet 19. september 2013 Å for dere som har ventet. Her er episode 3 av I Kveld med Ylvis. Det kan være vanskelig å finne den siden det er så mange som laster opp ting som er der fra før. Å ja, jeg er fortsatt irritert over det haha. http://www.youtube.com/watch?v=3u6tFBObnzo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #1147 Del Skrevet 19. september 2013 Noen som vet om det skal være sending i kveld? Anonymous poster hash: 076f7...a03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 19. september 2013 #1148 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Noen som vet om det skal være sending i kveld?Anonymous poster hash: 076f7...a03 Ja, det skal det! Den er tatt opp på tirsdag kveld! Nå har det forresten skjedd INNMARI mye i denne tråden siden jeg sist leste i den, så her er det mye å se og svare på, ser jeg! Tar nok litt tid! Endret 19. september 2013 av Rainbow81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 19. september 2013 #1149 Del Skrevet 19. september 2013 Ja, det skal det! Den er tatt opp på tirsdag kveld! Nå har det forresten skjedd INNMARI mye i denne tråden siden jeg sist leste i den, så her er det mye å se og svare på, ser jeg! Tar nok litt tid! Lykke til. Mye å gå over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BalleKlovn Skrevet 19. september 2013 #1150 Del Skrevet 19. september 2013 Er det ikke i dag det er et nytt program med tv-showet deres ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 19. september 2013 #1151 Del Skrevet 19. september 2013 Er det ikke i dag det er et nytt program med tv-showet deres ? Stemmer! (Men de tar opp begge på tirsdagene, to ulike program) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BalleKlovn Skrevet 19. september 2013 #1152 Del Skrevet 19. september 2013 Stemmer! (Men de tar opp begge på tirsdagene, to ulike program) Gjør de? Er det ikke live da? De var jo på Ellen DeGeneres sitt show tidligere i uken og måtte være tilbake i Norge til i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 19. september 2013 #1153 Del Skrevet 19. september 2013 Gjør de? Er det ikke live da? De var jo på Ellen DeGeneres sitt show tidligere i uken og måtte være tilbake i Norge til i dag. De dro i går, må tilbake innen neste Tirsdag. Vet det er mye å lese på nett fordi det er så mye akkurat nå. Det at de kommer tilbake innen Tirsdag står over alt Å nei, det er ikke "live" sånn sett. Men det er tatt opp samme uke som det sendes på TV. Btw. Ellen show episoden er i morgen! Gleder meg til å se det. Hva de gjorde i USA får vi vell se på Tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BalleKlovn Skrevet 19. september 2013 #1154 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) De dro i går, må tilbake innen neste Tirsdag. Vet det er mye å lese på nett fordi det er så mye akkurat nå. Det at de kommer tilbake innen Tirsdag står over alt Å nei, det er ikke "live" sånn sett. Men det er tatt opp samme uke som det sendes på TV. Btw. Ellen show episoden er i morgen! Gleder meg til å se det. Hva de gjorde i USA får vi vell se på Tirsdag. Hoisann. Skal si du har oppdatert deg greit på disse gutta da. Og beleilig var det gitt. Blir mye bra å se frem til nå da. De spekulerer jo nå også på at hvis Ylvis har lyst å bli profilerte internasjonalt også, så burde de handle nå og ikke senere evt. Så det er vel derfor de reiste til Ellen DeGeneres, fordi helt i begynnelsen snakket de jo litt om at de ikke fikk tid til å reise til USA anywho..? Jeg tror egentlig det er bare tøys dog. De blir ikke glemt heller akkurat om de ikke handler nå. De har allerede jobbet seg opp en vanvittig skare som liker dem godt og det er ikke akkurat snakk om noe døgnflue som Psy kunne / kan risikere å bli. Og skulle interessen dabbe av, så er vel ikke Stargate så veldig utilgjengelig heller en gang til om så. Og ser frem til programmet i kveld likevel da. Endret 19. september 2013 av BalleKlovn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 19. september 2013 #1155 Del Skrevet 19. september 2013 Gjør de? Er det ikke live da? De var jo på Ellen DeGeneres sitt show tidligere i uken og måtte være tilbake i Norge til i dag. Nå har du vel egentlig fått svar, men likevel. Hver tirsdag spiller de inn både tirsdags- og torsdagsprogrammet. Det er to settinger med publikum, så man kjøper billett enten til 17.30 eller 19.30. Så blir det første redigert i en fei og er på tv samme kveld. Jeg har vært publikum der, og det er jommen bra det ikke er live, for det blir mye feilopptak og de bruker alltid veldig mye lengre tid enn det programmet varer, pluss litt rigging av ting og sånn. Og de dro til LA i går, landa der i dag tidlig norsk tid, tror jeg det var! De sa vel først de ikke hadde tid fordi de må lage showet her, men så fant de ut at de kan ta med et kamerateam og lage tv om at de skal på tv der! Gleder meg til kveldens show jeg også, og jeg har ikke sett "The Cabin", for jeg liker å se godbitene, som videoene virkelig er når de faktisk er på tv. Syns det er en uting å slippe det før, i alle fall når det bare er snakk om samme dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 19. september 2013 #1156 Del Skrevet 19. september 2013 Hoisann. Skal si du har oppdatert deg greit på disse gutta da. Og beleilig var det gitt. Blir mye bra å se frem til nå da. De spekulerer jo nå også på at hvis Ylvis har lyst å bli profilerte internasjonalt også, så burde de handle nå og ikke senere evt. Så det er vel derfor de reiste til Ellen DeGeneres, fordi helt i begynnelsen snakket de jo litt om at de ikke fikk tid til å reise til USA anywho..? Jeg tror egentlig det er bare tøys dog. De blir ikke glemt heller akkurat om de ikke handler nå. De har allerede jobbet seg opp en vanvittig skare som liker dem godt og det er ikke akkurat snakk om noe døgnflue som Psy kunne / kan risikere å bli. Og skulle interessen dabbe av, så er vel ikke Stargate så veldig utilgjengelig heller en gang til om så. Og ser frem til programmet i kveld likevel da. Hehe jeg er faktisk godt oppdatert på Ylvis. Å ikke for å snakke meg bort her, men grunnen til det er enkel. Jeg sliter med depresjon å litt sånt. Så det å fokusere på noe annet "hjelper". Vet at det å snakke om vonde ting er best, men for meg så funker det å rette fokus mot noen annet. Som da er film, tv, teater og Ylvis Når tankene går i feil retning, så google jeg f.eks Ylvis å begraver meg selv ned i fakta, filmer og slikt Bedre å bytte ut vonde tanker med smil og latter. Selv om det kanskje bare varer i 2min, men da er det bare å gå til neste video av Ylvis. Jeg skjønner hvorfor de tar sjansen nå med en gang, enn å vente til de er ferdig med talkshowet. Jeg har fått den oppfatningen at de er ganske harde mot seg selv. De går ikke rundt å tenker at de er best å at de er på toppen av komedie-Norge. De ser litt ned på seg selv, kanskje ikke sånn jeg-suger-nivå men de ser bare at det er et viss rom for å gjøre ting bittelitt bedre (selv om VI ser på ting som mer enn bra nok). Å de kunne ikke gå ut å si "WOW Ellen ringte? Selvfølgelig dropper vi alt, om det er noe annet vi skal". Så derfor sa de at de måtte se an litt, finne ut om de hadde mulighet til å presse inn en tur til USA. Så derfor tar de det nå, mens de har sjansen. Selv om vi vet, at når du først har oppdaget Ylvis, så er det ingen vei tilbake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 19. september 2013 #1157 Del Skrevet 19. september 2013 http://www.vgtv.no/#!/video/70512/toernquist-show-26-gjest-vegard-ylvisaaker Haha HOLY CRAP!!! Er jeg den eneste som fikk en mildt panikk for at Gunhild hadde vært her inne å sett??? HAHA! Jeg satt klar til å x'e bort hele programmet i flauhet hvis hun hadde vært her! HAHAHA!! Å jeg fikk foresten KUN uskyldige tanker av the cabin.. Nå ble jeg nysgjerrig, Jeg veit dere elsker alt av ylvis (sånn er jeg også) men hvis du skulle delt inn musikkvideoene i tre kategorier. 1: AWESOME. 2:"nå er jeg lei av AWESOME lista, så nå starter jeg her"-AWESOME 3:AWESOME..."en gang i blant." For meg blir det: 1: Jan Egeland Stonehenge Da vet du at det er jul 2: Mitt navn er finn Work it The fox The cabin 3: La det på is Pressure Someone like me Sammen finner vi frem Janym Så, hvordan blir din "liste"? Oh! Godt spørsmål! Jeg tror listen min må bli slik; 1; Jan Egeland Stoneheng Jeg heter Finn Knipse med venstre "Ka kan eg si deg" (Hva i all verden heter den egentlig? XD ) 2. The fox The cabin (denne kan gå opp på 1. listen når jeg har hørt den mer) La det på is Pressure Work it Ja da vet du det er jul 3. Reven på hønsejakt Janym Ryktet forteller Jeg er i kjempe form Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 19. september 2013 #1158 Del Skrevet 19. september 2013 HOLY CRAP!!! Er jeg den eneste som fikk en mildt panikk for at Gunhild hadde vært her inne å sett??? HAHA! Jeg satt klar til å x'e bort hele programmet i flauhet hvis hun hadde vært her! HAHAHA!! Å jeg fikk foresten KUN uskyldige tanker av the cabin.. Fin liste. Valgte å ikke ta med resten av sangene, for jeg liker også.. ehm. randome småsanger som unnskyld kjære oslo, Tobias, Tuttilurium Lej, you raise me up og Ytterst på Tissen etc. Å får å ikke glemme sangene fra Spirit. Jeg fikk hjertet i halsen! Å var livredd for at de skulle lese opp noe her ifra. Har fått spørsmålet mitt lest opp TV før, trudde jeg skulle dø. Fordi jeg brukte fornavnet mitt. OG jeg skrev hele spørsmålet på tull. Selv om det var et "ekte" spørsmål, det var mange spørsmål liksom. Men svaret de ga var bra da, men forsatt flaut når jeg hører det nå. haha. Jeg er så gira, gleder meg til IKMY i kveld! Får ikke sove! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 19. september 2013 #1159 Del Skrevet 19. september 2013 Fin liste. Valgte å ikke ta med resten av sangene, for jeg liker også.. ehm. randome småsanger som unnskyld kjære oslo, Tobias, Tuttilurium Lej, you raise me up og Ytterst på Tissen etc. Å får å ikke glemme sangene fra Spirit. Jeg fikk hjertet i halsen! Å var livredd for at de skulle lese opp noe her ifra. Har fått spørsmålet mitt lest opp TV før, trudde jeg skulle dø. Fordi jeg brukte fornavnet mitt. OG jeg skrev hele spørsmålet på tull. Selv om det var et "ekte" spørsmål, det var mange spørsmål liksom. Men svaret de ga var bra da, men forsatt flaut når jeg hører det nå. haha. Jeg er så gira, gleder meg til IKMY i kveld! Får ikke sove! Hehe, jeg måtte ta med de små jeg. For de er jo faktisk blant de sangene jeg velger å høre mest på hehe HÆ? Spørsmål lest opp?? Til Ylvis??? Hva?? Omg, FORTELL! I hvilken anledning? Hva var spørsmålet? Hva svarte de??? OMG OMG OMG! Fortelllll! Øh... Får ikke sove?? Nå? Har du sett på klokka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 19. september 2013 #1160 Del Skrevet 19. september 2013 Hehe, jeg måtte ta med de små jeg. For de er jo faktisk blant de sangene jeg velger å høre mest på hehe HÆ? Spørsmål lest opp?? Til Ylvis??? Hva?? Omg, FORTELL! I hvilken anledning? Hva var spørsmålet? Hva svarte de??? OMG OMG OMG! Fortelllll! Øh... Får ikke sove?? Nå? Har du sett på klokka? FLAUT! Men ja. Det var på Fin Fredag. Gud, dette er kleint. Spørsmålet var "Vegard, er du sjalu for at Bård fikk utsende og humoren. Mens du fikk bare bra sangstemme?" Okey spørsmålet er enkelt å forklare. Siden det nå ikke er noen hemmelighet, at jeg bruker google. Å får med meg så å si alt som er å finne på nett. Å det er noen små ting som jeg har snappet opp. Det er litt sjalusi dem i mellom. Å Vegard følger alltid etter Bård på en måte, han ser litt opp til Bård. Det ser du på 4 stjernes middag for eksempel. At Bård sier at han er lei av livet sitt, også sier Vegard "Det er jeg også". Å det er myyyeee mer, sånn små ting her og der. Derfor spurte jeg om det. Det med utsende, humor og sangstemme var bare tull. selvfølgelig så er det jo sånn, at Bård har humoren, Vegard har sangstemmen. Selv om begge er flink på begge dele, så kan man ikke være "best" i alt. Å begge har jo bra utsende, det var bare tull. Herregud jeg dør på meg. Kleint å tullete spørsmål. Sånn går det når man skriver spørsmål i fylla. Kan være at spørsmålet mitt ble valgt fordi jeg ikke skrev sånn "å jeg elsker dere <3 <3" eller "skal dere gjøre ditten å datten igjen? Elsker alt dere gjør" eller "jeg vil ha dine barn" osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå