Gå til innhold

Ylvis-fantråd!

Gjesten

Anbefalte innlegg

Jaaa, det hadde vært kult! :hoppe:

Utrolig fine bilder fra Hollywood Explorer! Jeg så også de til hun Magda sent i går. Veldig gode bilder!! Virka som det var ganske mange som fikk møtt den, både på rehersaldagen og etter hovedkonserten! Heldige folk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SnusmumrikkenXx

Jeg var med søsteren min, angrer på at jeg ikke dro med noen andre egentlig. For hun var potte sur og gretten. Og ville droppe hele konserten. Vi kom dit et kvarter etter at døren ble åpnet. Hun er ikke Ylvis fan, ikke 0,01% fan en gang. Hun presterte å si at det var den verste konserten hun noen gang har vært med på. Så det sier vell litt, siden alle vet jo at det var en åsåm konsert! Jeg skulle egentlig dra med ei venninne, men hun stakk av til Spania. Så da måtte søsteren min bli med i stedet.

Jeg ville likt å møte de, bare for å se hvor lave de er. Siden de alltid gnåler over hvor lave de er i forhold til andre. Kall meg rar, men jeg synes lave menn (men som er høyere enn meg) er søtt. Liker ikke de som er 1.90 høy, de blir så store å skumle i forhold til meg. Alt over 1.61 cm er bra. haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, Ylvis er jo ikke spesielt lave, selv om de sier det. De er kanskje ikke kjempehøye heller, men. Akkurat passe! Vegard blir jo mobba av Bård for å være liten og butt, men han er jo ganske vanlig mannehøyde. De eneste andre mennene jeg har likt er alltid lave, sånn på min høyde, hehe! Likte et boyband der ingen var over 165 cm! :fnise:

Så utrolig kjipt å være der med noen som ikke ville være der!!! :klem:

Jeg er glad jeg var der med kjæresten som er like Ylvisgal som meg. Det er jo bra, ellers hadde vel den som ikke var Ylvis-gal kverka den som var det til slutt! Eller blitt kjempesjalu! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnusmumrikkenXx

Det var utrolig slitsomt, når hun ikke ville være der. Og jeg blir alltid kjempe gira etter konserter eller show. Og blir helt "omg vi så de live! iiiik" og hopper opp og ned. Men slik ble det altså ikke, siden hun bare satt der og så stygt på meg. Så jeg tok ut meste av galskapen på tumblr. haha. Mobilen min ble seriøst glovarm! Lastet opp 4-5 videoer på youtube samtidig, pluss den sto til lading. Ups, trudde den skulle eksplodere til slutt.

De sier det alltid. Derfor har jeg så lyst te å se det med mine egne øyne. Når noen sier 2.14 cm eller 3 km. Så aner jeg ikke hvor mye det er. Jeg mangler den sansen til og forstå mengde og høyde og slikt haha.
Det er en produksjons feil. Jeg klarer ikke å forklar det, men jeg bare mangler den forståelsen eller sansen haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De er over 180cm høy. Magnus er hele 2 meter, derfor ser de så lave ut. Sikkert der folk har det fra.

Anonymous poster hash: eea7c...a3a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnusmumrikkenXx

De er over 180cm høy. Magnus er hele 2 meter, derfor ser de så lave ut. Sikkert der folk har det fra.

Så egentlig så er alle høye. Men Magnus er unormalt høy.

Wow Magnus er vell da 2-3 hoder høyere enn meg :sjokkert: Eller, jeg aner ikke hvor "høyt" et hode er da men.

Har dere sett denne?

Fra 1:50 til 2:16. Har sittet her i to timer, og sett den delen om og om igjen.

Jeg så mest Vegard sin del, litt av Bård. Siden Vegard gikk frem og tilbake foran Bård. Min "utsikt" er lagt ut på kontoen min. et klipp fra den delen av sangen. Link til youtube kontoen ligger vell på side 107 her på forumet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅhh, blir helt dårlig. Skulle så innmari ønske at jeg var der. Ser de hadde etterfest og. Tenk å få komme på den etterfesten og feste med gutta da? :). Om jeg noen gang skulle vært så heldig å møte dem, så vet jeg ikke helt hva jeg ville sagt eller gjort. Hadde sikkert blitt helt starstruck og ikke fått fram så mye fornuftig.

Herrefred det er flaut å være bare litt yngre enn dem, og så fjortis.

tumblr_n1i6aclsHf1spjffwo1_500.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅhh, blir helt dårlig. Skulle så innmari ønske at jeg var der. Ser de hadde etterfest og. Tenk å få komme på den etterfesten og feste med gutta da? :). Om jeg noen gang skulle vært så heldig å møte dem, så vet jeg ikke helt hva jeg ville sagt eller gjort. Hadde sikkert blitt helt starstruck og ikke fått fram så mye fornuftig.

Herrefred det er flaut å være bare litt yngre enn dem, og så fjortis.

Neida, å være et år eldre enn Bård og like gammel som konene deres er flauere! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnusmumrikkenXx

Neida, å være et år eldre enn Bård og like gammel som konene deres er flauere! :P

Jeg er 10 år yngre enn Bård. Men jeg kan trygt si, at jeg har ingenting å være flau over. Etter å ha hengt på tumblr og facebookies.. Jeg føler meg så døll å normal, i forhold til de gærne fjortis-fansen! Og dette er voksne mennesker i 30 - 40 år! Men også mange rundt min alder.

Så det har ingenting med alderen å gjøre, men hvordan du oppfører deg. Det mener nå jeg ihvertfall. haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gav dere opp ylvisforumet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnusmumrikkenXx

Gav dere opp ylvisforumet?

Jeg forlot forumet. fordi 1. Tumblr er veldig bra. og 2. Hun forum-parteren min brydde seg ikke noe om forumet, så hvorfor skulle jeg bry meg :) Klarer meg fint uten det.

Dessuten så har vi jo forumet her, bare få litt liv i det igjen. Det er så mye å poste nå, at jeg aner ikke hvor jeg skal begynne. Men folk har vell sett det meste fra konserten allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke sett så mye klipp fra konserten ennå. Så det du hadde filma med Work It, så utrolig kult å se Bård danse sånn, de har virkelig måttet lære seg mye koreografi. Det dukker stadig opp nye videoer, så det er alltid noe å se! Slutter aldri å bli imponert over hvor flinke de er og hvor gjennomført konserten var!

I dag har jeg skrevet jobbsøknader. Med en liten motivasjon/distraksjon i hjørnet! :fnise:

(fjerna stillingsannonse/søknad)

post-41744-0-21149900-1393961332_thumb.p

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnusmumrikkenXx

Konserten var... helt utrolig! Og Bård kan jo synge jo! skjønner ikke hvorfor de altid sier at Vegard er den med stemmen. Om du hører etter "shaggy/jamaica" delen til Vegard, så synger Bård.. omg.
Gleder meg til konserten blir sent på TV'en. Føler jeg gikk glipp av så mye, siden jeg ikke er så høy haha.

Jeg har ikke hørt noen snakke om det før, men jeg har en følelse av at det enten blir en dokumentar, eller mest sannsynligvis en DVD! Siden de filmet under Torsdagens prøveforestilling også. Og de intervjuet noen fans på første rad og slikt. Intervjuet folk forran kamera under konserten også trur jeg, om jeg ikke misforsto helt. Det er vell ikke normalt å gjøre, til en konsert som bare skal vises på TV?

Omg hva om det kommer en DVD! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så noen på Facebookies som hadde snakka med den faste fotografen deres, og han sa at det blir dvd såvidt jeg skjønte! :hoppe:

Men her står det at det kanskje ikke blir IKMY til høsten...!! :hakeslepp:

" Begge påstår at de ikke helt vet hva fremtiden vil bringe.

– Slik sett kom «The Fox» som bestilt. De siste fem-seks årene har vi vekslet mellom TV og sceneshow, har hele tiden visst hva som skal skje. Nå er ingenting på plakaten, utenom de to konsertene. «Ylvis 4» er jo lagt ned.

– Det blir ikke en ny sesong med «I kveld med Ylvis»?

– Det er ikke avklart. Heller ikke hva som skal skje i utlandet. Akkurat nå blir det mest Norge. Utlandet er uansett sekundærmarkedet vårt. Revesangen har gitt oss mye oppmerksomhet. Men vi tar ikke av fordi vi tilfeldigvis har vind i seilene. Det er bedre å ta seg god tid."

Lurer på hva som skjer da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest SnusmumrikkenXx

Jeg så noen på Facebookies som hadde snakka med den faste fotografen deres, og han sa at det blir dvd såvidt jeg skjønte! :hoppe:

Men her står det at det kanskje ikke blir IKMY til høsten...!! :hakeslepp:

" Begge påstår at de ikke helt vet hva fremtiden vil bringe.

– Slik sett kom «The Fox» som bestilt. De siste fem-seks årene har vi vekslet mellom TV og sceneshow, har hele tiden visst hva som skal skje. Nå er ingenting på plakaten, utenom de to konsertene. «Ylvis 4» er jo lagt ned.

– Det blir ikke en ny sesong med «I kveld med Ylvis»?

– Det er ikke avklart. Heller ikke hva som skal skje i utlandet. Akkurat nå blir det mest Norge. Utlandet er uansett sekundærmarkedet vårt. Revesangen har gitt oss mye oppmerksomhet. Men vi tar ikke av fordi vi tilfeldigvis har vind i seilene. Det er bedre å ta seg god tid."

Lurer på hva som skjer da!!!

Ylvis 4 blir på DVd ja. Den skal være færdig laget, og klar for salg, i følge hun på tumblr.

Men konserten i Spektrum blir enten dvd eller dokumentar. Hun som ble intervjuet kalte det for "dokumentar", så det kan jo være en dokumentar de har tenkt å sende på tv'en.. hvem vet.

Men ikmy har de ikke noen planer om enda, men de har en kontrakt som sier at det blir minst en sesong til. Men om det blir i 2014 eller 2015, det vet vi ingenting om enda.

Jeg aner ikke hvor strenge disse kontraktene er.. men jeg tviler på at TVNorge lar de backe ut fra den kontrakten, med tanke på hvor bra IKMY har gjort det, og det at de har fått solgt IKMY til andre land som Sverige og Finland. (eneste landene jeg vet om, kanksje det blir fler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har sikkert råd til å kjøpe seg fri fra den om de vil! Men ja, jeg håper jo veldig at de vil fortsette med IKMY, de har jo fått lov til å gjøre hva de vil og lage veldig mye moro som de får innfall om at hadde vært gøy. Selv om det godt kan hende de får skikkelig sansen for konsert nå. De hadde fått tilbud fra en del festivaler, så jeg håper de drar på noe det er rimelig å dra til! :hoppe:

Det var konserten jeg mente. Det var noen som hadde snakka med fotografen deres som sa det skulle bil dvd. Men det blir veldig hear-say, da, "noen som sa noe til noen".

Nå har jeg ikke sjekka kvaliteten på denne, men så at hun som posta den skrev at Vegard så rett i kamera. Så det må jo være verdt å se uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnusmumrikkenXx

De har sikkert råd til å kjøpe seg fri fra den om de vil! Men ja, jeg håper jo veldig at de vil fortsette med IKMY, de har jo fått lov til å gjøre hva de vil og lage veldig mye moro som de får innfall om at hadde vært gøy. Selv om det godt kan hende de får skikkelig sansen for konsert nå. De hadde fått tilbud fra en del festivaler, så jeg håper de drar på noe det er rimelig å dra til! :hoppe:

Det var konserten jeg mente. Det var noen som hadde snakka med fotografen deres som sa det skulle bil dvd. Men det blir veldig hear-say, da, "noen som sa noe til noen".

Nå har jeg ikke sjekka kvaliteten på denne, men så at hun som posta den skrev at Vegard så rett i kamera. Så det må jo være verdt å se uansett!

Det er litt forvirrende med tumblr og facebookies. For folk er jo på begge stedene, og noen er bare på en. Men Ylvis 4 er ferdig.

Konserten ble filmet og skal bli sent på TV. Det har vet vi.

Men den person som nevnte dokumentar, trur jeg må ha misforstått og mente heller DVD. For en dokumentar om en konsert, høres ikke helt logisk ut. Men en DVD med ekstramaterial høres mer logisk ut mener nå jeg. Så jeg trur det blir en DVD av konserten + den blir sent på TV. Siden de intervjuet folk under prøvekonserten og under selve konserten.

Jeg håper gutta holder seg i Norge. Litt egoistisk kanskje, men jeg likte tiden før "The fox". Da de var litt mer "våre". Nå er de på en måte så kjent at... sjarmen er borte på en måte. haha.

De klarte å ta så godt vare på fansen før, fordi det var så få. Det å slå en prat med en gruppe fans, var ingen problem. Men nå er det så mange, og de er så opptatt, at de kan ikke gjøre slikt lengre. Håper de tar en liten Norges turne med "the expensive jacket tour" haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner litt hva du mener. Men det at det er utenlandske fans (fra så langt unna som Texas og Brasil!!) som faktisk ligger i telt utafor Spektrum klokka halv fuckings fem om morran for å komme først er jo morsomt også! Altså, det bidrar til parodien på stormannsgalskap og stjernestatus som på en måte er blitt virkelig selv om det er en parodi. Og det virka som det var mange som fikk møtt dem etterpå både i Spektrum og Drammen.

De syns jo det er absurd og rart selv. Som på den videoen fra Bergen hvor de blir invervjua og det kommer en gjeng med ungdommer, de blir jo litt brydd. De syns det er gøy, men rart. De føler seg nok veldig malplassert i en sånn situasjon, selv om de i mindre skala er vant til det. Og folk (meg selv inkludert) blir jo gjerne litt nervøse når man er i samme rom! Det er sommerfulger i magen når jeg er i studio der, jo! :fnise:

Oh, forresten, jeg skrev ned ALT som skjeddde i Drammen. Vil dere høre? Jaaa, det vil dere jo! Stay tuned for neste innlegg, for det er så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...