Ixnay Skrevet 17. november 2013 #2061 Del Skrevet 17. november 2013 The Fox på BBC. Bård høres ikke helt frisk ut stakkars, trodde han bare snek seg unna Titanic-greia jeg. Se på stjernene våre på den store senen Stakkars Bård, hørtes ikke frisk ut nei. Regna egentlig med at han har for mye stolthet til å snike seg unna så trodde nok han var syk, men samtidig virka han jo så frisk på direktesendingen Omg så lenge de klina - hadde vondt av Vegard. Han var sporty da. Antar at hevnen blir søt neste år, da bør Bård få gjennomgå ja! For Ylvis-nerder, her står det litt om firmaene deres. Egentlig bare en litt morsom greie å se hva de kaller enkeltmannsforetakene sine og sånn. Konene er med som varamedlemmer, og det er jo egentlig bare de selv og manageren som eier hele Concorde, blanda med mange forskjellige selskap som de har hel-eller deleierskap til. How to make money..! Liker Vegards Maikrosåft! Strengt tatt er sikkert ikke denne infoen helt up to date. Men likevel artig! Morsomt å lese om firmaene - Haha ja Maikrosåft - aldri helt seriøse (I like it!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 17. november 2013 Forfatter #2062 Del Skrevet 17. november 2013 Jeg følger alltid med på hva Bård sier! Virka som han (selv om han var letta) var litt flau over å ikke kunne gjøre det. Han må pokker meg få lide litt neste år, altså! Nå er det hans tur! Han skrev også på twitter at "han fortjener all kritikken han kan få", så jeg tror han har fått høre det Jeg trodde faktisk også han faket, han stiller jo aldri opp på noe skikkelig. Han står jo til gullmedalje når det kommer til å få andre til å gjøre kleine ting, men ikke gjøre noe selv. Det synes jeg er utrolig dårlig, han sitter jo der i "hovedstolen" sin og blir sur hvis Vegard prøver å være "hovedprogramleder", men når de skal skaffe faddere til UNICEF gjør han overhodet ingenting, mens de andre klipper seg, spraytaner seg og TATOVERER seg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 17. november 2013 #2063 Del Skrevet 17. november 2013 Haha, ja, det så jeg også på Twitter. Enig i at det virkelig er på tide at han gjør noe flaut, varig eller smertefullt nå. Piercing? Det kan jeg lissom se for meg at han syns er særdeles ubehagelig, vondt OG noe han ikke passer til. Så bring it on! Awww, den videoen før Ylvis 4 var søt! Skikkelig fin og naturlig prat, sånn som jeg ser for meg at de sitter og skravler seg i mellom. Har dere sett denne? http://youtu.be/nFPqNEHeca0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 17. november 2013 #2064 Del Skrevet 17. november 2013 Det er denne her jeg refererte til over her, jeg trodde det var den samme som var posta på side 100, "Ylvis in the news", men det var det jo ikke. Så da poster jeg den her, tilfelle dere ikke har sett den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #2065 Del Skrevet 17. november 2013 Håper hele møkka blir kansellert. Anonymous poster hash: 69b47...359 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 19. november 2013 #2066 Del Skrevet 19. november 2013 (endret) Ylvis ferdig på tv helt til laaangt uti neste år! Fant denne fra mandag, da! Edit: Video borte! Har ikke fått sett den selv engang, håper det er flere versjoner! http: Endret 21. november 2013 av Rainbow81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ixnay Skrevet 20. november 2013 #2067 Del Skrevet 20. november 2013 Ylvis ferdig på tv helt til laaangt uti neste år! I know :grine: Heldigvis skal vi se dem i februar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 20. november 2013 #2068 Del Skrevet 20. november 2013 Prøver å finne Nordens herligste på dvd eller nedlastning, men ingen hell =/ Noen som vet noe? Har funnet Norges herligste på netflix, men ikke sett det spor av norden noe sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #2069 Del Skrevet 21. november 2013 Hva er det TvN skal sende 26. Nov "Ylvis: Big in Kirgisistan" en dokumentar? Alle snuttene fra i fjor på nytt? Det skal vare en time. Anonymous poster hash: 8efc1...32d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bazinga! Skrevet 21. november 2013 #2070 Del Skrevet 21. november 2013 Skal sende alle klippene av Big in Kirgisistan, ja Jeg har aldri funnet Nordens Herligste samlet noe sted, har bare funnet deler av det på youtube. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 21. november 2013 #2071 Del Skrevet 21. november 2013 Må jo være mer enn bare klippene hvis del varer en time. Hver episode varer vel under fem minutter, og de gidder vel ikke lage tv-tid med bare en rekke gamle klipp? Satser på mye mer materiale! Jeg har kjøpt begge "Herligste"-seriene fra Platekompaniets nettbutikk. Koster 99,- for hver. Tenk at de er i Hong Kong med The Fox nå!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bazinga! Skrevet 21. november 2013 #2072 Del Skrevet 21. november 2013 1 time på TvNorge blir vel ikke så mye mer enn 40-45 minutt med TV. Episodene er vel på mellom 5 og 8 minutter hver og det er 7 episoder, så tror ikke det er plass til så mye mer enn bare Kirgisistan. Men håper det bli IKMY stil, og at ikke bare begynner rett på episode 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ixnay Skrevet 21. november 2013 #2073 Del Skrevet 21. november 2013 Hva er det TvN skal sende 26. Nov "Ylvis: Big in Kirgisistan" en dokumentar? Alle snuttene fra i fjor på nytt? Det skal vare en time.Anonymous poster hash: 8efc1...32d Hurra 1 time på TvNorge blir vel ikke så mye mer enn 40-45 minutt med TV. Episodene er vel på mellom 5 og 8 minutter hver og det er 7 episoder, så tror ikke det er plass til så mye mer enn bare Kirgisistan. Men håper det bli IKMY stil, og at ikke bare begynner rett på episode 1 Enig, også håper jeg at det er med klipp etc. som de ikke hadde med når det ble sendt på tv sist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ixnay Skrevet 21. november 2013 #2074 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Tenk at de er i Hong Kong med The Fox nå!! Ja, tenk det! Det står på db.no at de skal opptre på "dancing with the stars" i USA. De får fløyet om dagen. http://www.dagbladet.no/2013/11/21/kultur/musikk/dancing_with_the_stars/ylvis/30432702/ Endret 21. november 2013 av Ixnay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ixnay Skrevet 21. november 2013 #2075 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Her er et intervju (video) med dem i Hong Kong http://www.vgtv.no/#!/video/74653/ylvis-i-hongkong-maa-aldri-ta-dette-for-gitt Stakkars Bård høres ikke frisk ut Lurer på hva de ser på helt på slutten der.. Endret 21. november 2013 av Ixnay 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 21. november 2013 #2076 Del Skrevet 21. november 2013 Artig å se hva som skjer på facebook når noen poster en link til en artikkel om Stonehenge. Første kommentar går til en youtubevideo med... guess who? https://www.facebook.com/io9.com/posts/10152091985211694 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #2077 Del Skrevet 21. november 2013 Og siste kommentaren som ligger der nå: "Yeah they were carried by a large glacier, right after the glacier cut them all to an approximately uniform size and shape...." fikk meg bare til å synge på "..it has a shape, it has a size.." xD Anonymous poster hash: 138dc...23d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 22. november 2013 #2078 Del Skrevet 22. november 2013 Var nettopp innslag på Dagsrevyen om opptredenen på det asiatiske musikkshowet. Utrolig morsomt at de vant en pris! De så fullstendig overrumpla og sjokka ut! Fiiine gutta! Dobbeltside i VG i dag også, forresten. Nå gjelder det å finne intervjuer og denslags fra asiatisk media! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 23. november 2013 #2079 Del Skrevet 23. november 2013 Dette er helt surrealistisk. Her lager de en morsom og tåpelig video om "The Fox", som aldri var ment som annet enn å promotere talkshowet deres i Norge... og nå fremfører de i Hong Kong og har vunnet en pris for beste internasjonale artist på en av de største live show som finnes.... det er helt vanvittig, men jeg unner dem all suksessen de kan få! Dette er helt utrolig, men de fortjener alt hvor surrealistisk det måtte være! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 23. november 2013 Forfatter #2080 Del Skrevet 23. november 2013 Jeg er helt enig, Tabris, det er nesten litt uforståelig. Men de fortjener det, og det er jo kjempegøy! Jeg elsker at akkurat nå er Norge anerkjent for to ting: 1. Verdensmesteren i sjakk 2. De som lagde revesangen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå