Gå til innhold

Kan man få pos. EL-test samme dag som temperaturstigning?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! Dette er min første pp med temping og EL-testing, så jeg trenger et par kyndige øyne. Har slitt med lange, ustabile sykluser i et par år, så vil se om jeg kan finne tegn til EL. Er nå i pp2.

Fikk positiv EL-test i går ettermiddag, da var teststreken like sterk som kontrollstreken. Dagen før var den også ganske sterk, men aller sterkest i går. Sent i går kveld var teststreken litt svakere, og i ettermiddag er den enda mer utvasket.

Fikk temperaturstigning i går, samme i dag. Vet at man må ha stigning i temp. tre sammenhengende dager for å påpeke EL, så må egentlig vente til i morgen for å se.

Men, det jeg altså lurer på, er om hvorfor jeg fikk høy temperatur på morgenen i går, men pos. EL senere på dagen? Trodde EL kom dagen etter pos. EL, og at stigningen da skulle komme i dag? Kan dette være EL? Legger ved kurven så noen kan se på om de vil :) Hadde litt stikking nederst i magen i går, og litt i dag, men det kan fort være innbilning etter å ha sett en pos. EL-test for første gang :ler:

post-32042-0-64832900-1351615370_thumb.p

Endret av finkel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...