Lullu Skrevet 2. mars 2004 #4 Skrevet 2. mars 2004 Det var jeg som vant!!!! Jeg er så utrolig glad. Er rett og slett i sjokktilstand! :o Gleder meg sånn til å prøve kjoler. Har jo prøvd noen få allerede. Hadde tenkt å kjøpe kjole i Danmark (spare penger), var en jeg falt for. Men etter å ha tittet litt til, ble jeg faktisk usikker på at valget jeg "hadde tatt" var rett....... Dere har jo lagt ut så mange flotte bilder av kjoler dere har valgt! Så nå reiser jeg til Bergen for å finne drømmekjolen. De har jo utrolig masse fine kjoler på Brudekjoleformidlingen, så det blir gøy!! Har tittet på en del Demetrios-kjoler, og de er jo så lekre! Men det er jo også mye annet vakkert å få kjøpt. Jeg har aldri vunnet noe slikt før. Alltid hatt skikkelig uflaks. Jeg er hoppende glad!!!
cappocino Skrevet 2. mars 2004 #6 Skrevet 2. mars 2004 Grattis så kult!!! Gleder oss til å se hvilken kjole du har valgt.
Brud04 Skrevet 2. mars 2004 #8 Skrevet 2. mars 2004 Oj, så artig. Gratulerer så mye!!! Og lykke til med kjoleprøving, håper du finner drømmekjolen :rosasmil:
~*Unni*~ Skrevet 2. mars 2004 #9 Skrevet 2. mars 2004 Åhhh så heldig du var!! :o Gratulerer så masse!! :-) Jeg og min søster (vi skal ha dobbbeltbryllup) er skikkelig misunnelige nå altså Hadde tenkt å være med på konkurransen men ble for sen Men men......vi har tenkt oss helt til Tjøme for å se på brudekjoler....vi har forelsket oss i Linnea Rafaelli-kjoler......*sukk*....og de er ikke så lett å få fatt i fra Sunnmøre. Bidraget vårt i konkurransen var vår hjemmeside....men nå har jeg bedre tid til å gjøre litt mer ut av den før den blir releaset Lykke til med kjoleletingen!
Gjest MrsL Skrevet 2. mars 2004 #10 Skrevet 2. mars 2004 Gratulerer Lullu :-) Håper å få se hvilken det ble når du har bestemt deg :-)
Saeria Skrevet 2. mars 2004 #11 Skrevet 2. mars 2004 Gratulerer så utrolig masse! Kos deg når du skal velge kjole! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå