Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 Eksamen om seks uker(får ikke konsentrert meg om å lese), problemer med en etat i det offentlige(må skrive klage), dårlig økonomi (blir antagelig ingen bedring på den før til sommeren og kanskje ikke da heller) Lite nettverk så har ingen jeg kan lufte bekymringene mine for. Skal kjøpe meg seks halvlitere øl på butikken og sitte å høre på musikk i kveld og drikke vekk problemene mine for en stakkars liten stund ( ja,vet at jeg ikke har råd til å drikke og jeg burde heller lese til eksamen), men det er så deilig å la hjernen få litt pause ifra problemer,bekymringer og dritt.
Gjest anonym Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 Eksamen om seks uker(får ikke konsentrert meg om å lese), problemer med en etat i det offentlige(må skrive klage), dårlig økonomi (blir antagelig ingen bedring på den før til sommeren og kanskje ikke da heller) Lite nettverk så har ingen jeg kan lufte bekymringene mine for. Skal kjøpe meg seks halvlitere øl på butikken og sitte å høre på musikk i kveld og drikke vekk problemene mine for en stakkars liten stund ( ja,vet at jeg ikke har råd til å drikke og jeg burde heller lese til eksamen), men det er så deilig å la hjernen få litt pause ifra problemer,bekymringer og dritt. Har du og kjærlighetssorg?
Gjest Maria Skrevet 30. oktober 2012 #3 Skrevet 30. oktober 2012 Bruk mer til med venner og familie, ikke sitt alene, blir bare mer deprimert av slikt!
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2012 #4 Skrevet 30. oktober 2012 Har du og kjærlighetssorg? Nei,har det bare ræva...
Steinar40 Skrevet 30. oktober 2012 #5 Skrevet 30. oktober 2012 Det går som regel bedre enn man frykter.
floppesopp Skrevet 30. oktober 2012 #6 Skrevet 30. oktober 2012 Først og fremst, la meg få gi deg et lite råd: "Enten så går det bra, eller så går det over". Problemer du ikke får gjort noe med akkurat nå er det ingen vits i å tenke på. Sett deg ned med pensum og les de delene du synes virker interessant. Om du leser litt i dag og litt i morgen er det bedre enn å gjøre ingenting i dag og si du skal gjøre alt neste uke (for det gjør du nok ikke). Husk at du trenger ikke lese hele boka på en kveld, et lite kapittel, et par delkapitler - sett små mål, da er de lettere å gjennomføre. Du sier selv økonomien ikke bedrer seg før til sommeren, da får du utsette tenkingen på det problemet til etter eksamen, siden det tydeligvis kommer til å være der da også. Klagen er det bare å sette seg ned å begynne på, ikke skriv hele men lag et utkast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå