missdior Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 hei! jeg har tenkt til å male ei bokhylle i helgen, men må gjøre dette innendørs... hvordan er det med lukta, kommer det til å lukte lenge? jeg må gjøre det i stuen da jeg ikke har noen andre plasser å gjøre det på. jeg tror det går fint med lufting, men samboeren er ikke enig.....
pratsom Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 har ikke testet denne selv, men ville kanskje prøvd meg på denne typen http://sens.jotun.no/about.html?WT.mc_id=Adwords-(s)_JotunSens_Inneklima&_s_ref=vIo2H6X3S&kw=%2Bluktfri%20maling&creative=18057716891&gclid=CKKnzrOVqbMCFfJ2cAodBSgAAw
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 30. oktober 2012 #3 Skrevet 30. oktober 2012 Sens lukter minimalt, så denne kan fint brukes. Det vil være det beste alternativet.
Gjest hedgepig Skrevet 30. oktober 2012 #4 Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Hvilket materiale er den av? Tenker da på hvilken grunning du evt må bruke... Sens er ikke veldig slitesterk, men om hyllen som skal males bare skal tørkes støv av innimellom hadde jeg malt med den. Endret 30. oktober 2012 av hedgepig
missdior Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2012 tusen takk for svar, dere! har lest litt om sense nå, og tror jeg må gå for den altså. dere er supre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå