Gå til innhold

Vurderer å droppe meg som forlover

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har en venninde som jeg har kjent siden videregående og som nå skal gifte seg. Dette syns jeg selvfølgelig er kjempe koselig og jeg ble veldig rørt når hun spute meg om jeg ville være forlover. Men nå i etterkant har hun sagt at hun forventer at jeg skal holde tale i bryllupet, - dette var jeg ikke forberedt på da hun vet jeg har slitt med sosial angst lenge. Jeg sa dette til henne, men da sa hun at jeg kunne jo lage en sang alle kunne synge sammen isteden for. Jeg klarer virkelig ikke dette og nå ble alt bare dumt.

Er jeg en dårlig venninde?

Anonym poster: 7cccee9bcff0556f68a458967b138803

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørsmålet er om dette er en falsk oppfølger til denne tråden, og om ikke: Er dere begge to klar over at den andre skriver her og helt sikkert ser dette?

• Liker 8
Skrevet

Spørsmålet er om dette er en falsk oppfølger til denne tråden, og om ikke: Er dere begge to klar over at den andre skriver her og helt sikkert ser dette?

Å herregud!!!! Kan noen slette tråden?

Anonym poster: 7cccee9bcff0556f68a458967b138803

Skrevet

Så jævla teit

Anonym poster: 21a5db1886367fef4b68bbfcb205fde8

Skrevet

:fnise:

Anonym poster: 37466ffba7a1e4f92877afe245017907

Skrevet

Haha, kanskje dere skal ta det opp med hverandre istedenfor å skrive her på kg?

:fnise:

• Liker 5
Skrevet

Nå må dere slutte å trolle da!!

Skrevet

Jeg var i et bryllup der forloveren til bruden hadde laget en "bildefilm" som hun viste på prosjektor. Kunne noe sånt vært noe for deg?

Anonym poster: 289f98f0f23b047f0b41b492a99b5c9d

• Liker 1
Skrevet

hehe, artig at dere har lagd to tråder på hver deres kant da. Jeg tror jeg ville blitt skuffet om jeg skulle gifte meg og min forlover ikke ville bidra med noe. Om du får hjelp av noen til å skrive sang, så er vel ikke det så ille? Om du skal reise deg opp å si noen ord trenger det ikke være så veldig "smart" om du skjønner, bare si en ting eller to om vennskapet deres, kanskje en morsom historie av noe dere har opplevd sammen og ønsk dem lykke til. Kort, fint og greit :)

Skrevet

:skratte:

Anonym poster: db426d3bbabe25c4b4c3586f90459acd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...