Gjest Line Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 Det har seg sånn at jeg er håpløst betatt av en som jobber på samme arbeidsplass som meg. Jeg vat at han er singel. Men, det er her den sjenerte jenta komer frem i meg, noe som jeg aldeles ikke er til vanlig. Vil så gjerne ta kontakt med han, men er vel livredd for å bli avvist..Men er det ikke bedre å bare hoppe i det og evt bli avvist, enn å gå rundt å bli litt "små galen" av å være så betatt? Det er jo ikke verdens undregang å bli avvist...
hermoine Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Hehe samme "problemet" her... jeg har mye erfaring fra gutter som liker meg, og som ber meg ut eller prøver seg på meg, men jeg ikke er interessert i på den måten.. Også føler jeg bare at de plager meg! Jeg vil ikke være sånn selv. Men hvis det er en person man ellers ikke omgås så mye, så gjør det jo liksom ikke noe om man blir avvist. Men likevel er det jo KJIPT! Jeg håper han bare vil tenke noe som "men det var da hyggelig at hun ba meg ut hvertfall!" om han sier nei, enn "faen jeg er ikke interessert. Plagsomt!" For det er det siste jeg tenker mest på at han kommer til å tenke. Det kan jo godt hende vi møtes tilfeldig en gang, og da blir det kleint...? om han avviste meg:P (vi har ett par felles venner) Endret 30. oktober 2012 av hermoine
Gjest Maria Skrevet 30. oktober 2012 #3 Skrevet 30. oktober 2012 Er ikke kleint å be noen ut! Du har ingenting å tape ved å spørre, men du kan tape mye hvis du lar være Kommer ingen vei i livet uten å ta sjanser!
eva-80 Skrevet 30. oktober 2012 #4 Skrevet 30. oktober 2012 Hva med å hinte til at du vil gjerne bli kjennt med han ? Skjønner han ikke det så er det fordi han er umoden eller fordi han vil ikke skjønne det. ( Fordi han er ikke interessert ) Jeg har dårlig erfaring med når det er kvinnen som ber ut mannen. En mann som er interessert tar kontakt, spesielt om han får signaler at dette er velkomment.
Gjest Line Skrevet 30. oktober 2012 #5 Skrevet 30. oktober 2012 Hehe samme "problemet" her... jeg har mye erfaring fra gutter som liker meg, og som ber meg ut eller prøver seg på meg, men jeg ikke er interessert i på den måten.. Også føler jeg bare at de plager meg! Jeg vil ikke være sånn selv. Men hvis det er en person man ellers ikke omgås så mye, så gjør det jo liksom ikke noe om man blir avvist. Men likevel er det jo KJIPT! Jeg håper han bare vil tenke noe som "men det var da hyggelig at hun ba meg ut hvertfall!" om han sier nei, enn "faen jeg er ikke interessert. Plagsomt!" For det er det siste jeg tenker mest på at han kommer til å tenke. Det kan jo godt hende vi møtes tilfeldig en gang, og da blir det kleint...? om han avviste meg:P (vi har ett par felles venner) Vi er faktisk i akkurat samme situasjon. Skal vi ikke bare være tøffe og hoppe i det??
Gjest Line Skrevet 30. oktober 2012 #6 Skrevet 30. oktober 2012 Hva med å hinte til at du vil gjerne bli kjennt med han ? Skjønner han ikke det så er det fordi han er umoden eller fordi han vil ikke skjønne det. ( Fordi han er ikke interessert ) Jeg har dårlig erfaring med når det er kvinnen som ber ut mannen. En mann som er interessert tar kontakt, spesielt om han får signaler at dette er velkomment. Har veldig lyst til å hinte til han at jeg er intressert, men blir jo helt "fjortiss" når han er i nærheten, selvom jeg har passert 30.
hermoine Skrevet 30. oktober 2012 #7 Skrevet 30. oktober 2012 Vi er faktisk i akkurat samme situasjon. Skal vi ikke bare være tøffe og hoppe i det?? snakket akkurat med en kamerat om det, siden han er så sykt flink til å gi råd. Han jeg har et godt øye til har praksis samme sted som meg, men han har bare på tirsdager. Idag var han der, og han smilte til meg. Jeg skulle egentlig ha lunsj i samme rom som han idag, men jeg måtte løpe til noen andre greier... :/ Men NESTE Tirsdag tror jeg at jeg rekker å ha lunsj i "lunsjrommet", og da er nok han der og. Og jeg og kameraten min avtale at jeg skulle snakke med han da, og be han ut på kino xD haha!!! Herregud jeg kommer til å pisse på meg! HVIS jeg ikke får mulighet til å ha lunsj med han, så skulle jeg sende han en melding. Huff, jeg har så sommerfugler i magen! Noe som er litt kleint er at jeg har praksis med noen gode veninner og, og de syns det er litt "teit" at jeg liker denne fyren. Om jeg begynner å snakke om han så blir de bare helt sånn "du kan ikke like en du ikke kjenner jo!! herregud du er så desperat!" osv :/ Ikke spør meg hvorfor! Så det blir jo bare ekstra kleint å spørre han rett foran de! (Har ikke plagd han i det hele tatt, jeg har vært veldig forsiktig) Men jeg må vel bare kjøre på.. drite i alt annet Haha
Steinar40 Skrevet 30. oktober 2012 #8 Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Går det ikke an å bare begynne med litt forsiktig småprat nå og da? Det er faktisk ikke akkurat nødvendig å overfalle den stakkars fyren med en gang Endret 30. oktober 2012 av Steinar40
Gjest Line Skrevet 30. oktober 2012 #9 Skrevet 30. oktober 2012 snakket akkurat med en kamerat om det, siden han er så sykt flink til å gi råd. Han jeg har et godt øye til har praksis samme sted som meg, men han har bare på tirsdager. Idag var han der, og han smilte til meg. Jeg skulle egentlig ha lunsj i samme rom som han idag, men jeg måtte løpe til noen andre greier... :/ Men NESTE Tirsdag tror jeg at jeg rekker å ha lunsj i "lunsjrommet", og da er nok han der og. Og jeg og kameraten min avtale at jeg skulle snakke med han da, og be han ut på kino xD haha!!! Herregud jeg kommer til å pisse på meg! HVIS jeg ikke får mulighet til å ha lunsj med han, så skulle jeg sende han en melding. Huff, jeg har så sommerfugler i magen! Noe som er litt kleint er at jeg har praksis med noen gode veninner og, og de syns det er litt "teit" at jeg liker denne fyren. Om jeg begynner å snakke om han så blir de bare helt sånn "du kan ikke like en du ikke kjenner jo!! herregud du er så desperat!" osv :/ Ikke spør meg hvorfor! Så det blir jo bare ekstra kleint å spørre han rett foran de! (Har ikke plagd han i det hele tatt, jeg har vært veldig forsiktig) Men jeg må vel bare kjøre på.. drite i alt annet Haha Jo, man kan like en fyr man ikke kjenner. DET kan jeg skrive under på. Ikke hør på de veninnene dine og følg følelsene dine du. Han som jeg liker smiler, og gjør "rare" ting når jeg er i nærheten, som jeg muligens overanalyserer... Jeg skulle gjerne sendt han en melding, men ikke har jeg telefonnr hans, og på facebook får jeg ikke sendt melding til han uten å legge han til som venn. Og det hadde vært grådig pinlig om han ikke hadde godtatt meg... Må si du er kanon tøff om du ber din fyr på kino!
Gjest Line Skrevet 30. oktober 2012 #10 Skrevet 30. oktober 2012 Går det ikke an å bare begynne med litt forsiktig småprat nå og da? Det er faktisk ikke akkurat nødvendig å overfalle den stakkars fyren med en gang Vet ikke om den var til meg eller til hermoine, men jeg har småpratet med han jeg er betatt av en god stund nå. Men til deg som mann: Jeg og han jeg liker så godt, vi brenner for samme fritidsaktivitet, hvordan hadde du reagert på å få en melding angående noe som har med denne aktiviteten å gjøre. Tenker at det kan være en grei måte å komme i kontakt med han på, uten å gå rett på sak.
hermoine Skrevet 30. oktober 2012 #11 Skrevet 30. oktober 2012 Jo, man kan like en fyr man ikke kjenner. DET kan jeg skrive under på. Ikke hør på de veninnene dine og følg følelsene dine du. Han som jeg liker smiler, og gjør "rare" ting når jeg er i nærheten, som jeg muligens overanalyserer... Jeg skulle gjerne sendt han en melding, men ikke har jeg telefonnr hans, og på facebook får jeg ikke sendt melding til han uten å legge han til som venn. Og det hadde vært grådig pinlig om han ikke hadde godtatt meg... Må si du er kanon tøff om du ber din fyr på kino! Tror man kan sende noen en melding på face selv om man ikke er venner:) Bare gå inn på profilen, så står det "send melding" til høyre! Haha ja jeg vet ikke om jeg overanalyserer hans smil også. Men vi har noen andre studenter fra samme skole som meg, som også har praksis der (er 3 forskjellige grupper), og selv om jeg kjenner de litt så gidder vi ikke alltid si hei eller smile til hverandre. Det eneste forholdet vi har er at vi er på samme fest noen ganger, kan slå av en liten prat nå og da, men har ellers ikke noe kontakt. Og da blir det bare noen likegyldige blikk eller et kjapt hei... Men han jeg liker litt tror jeg faktisk gikk litt inn for å få øyekontakt med meg... men ja, som du sier; overanalyerer jeg bare eller hva er greia Og som du sa, jepp man blir superfjortiss!! Beklager til alle andre som leser dette og syns vi er helt håpløse hehe. Treffer du på ham noen gang du da? Har du mulighet til å gå bort til han og si hei, slå av en prat?
Steinar40 Skrevet 30. oktober 2012 #12 Skrevet 30. oktober 2012 Vet ikke om den var til meg eller til hermoine, men jeg har småpratet med han jeg er betatt av en god stund nå. Men til deg som mann: Jeg og han jeg liker så godt, vi brenner for samme fritidsaktivitet, hvordan hadde du reagert på å få en melding angående noe som har med denne aktiviteten å gjøre. Tenker at det kan være en grei måte å komme i kontakt med han på, uten å gå rett på sak. Ja, det høres smart ut for meg. Så får du se åssen det utvikler seg. Men det er jo ikke sikkert at han kan. Bare en måte å finne ut av det på
hermoine Skrevet 30. oktober 2012 #13 Skrevet 30. oktober 2012 Ang min situasjon, så vil jeg gjerne småprate med han først. Men han er HELT UMULIG å treffe på! Jeg tror han har litt vansker for å bli kjent med folk her, også reiser han mye hjem til familien sin vet jeg. Så skal jeg noengang få trefft på han så må jeg nesten sende en melding Treffte på han en gang i fylla, det var da jeg fikk nr hans Vi snakket godt sammen og flørta litt. Vi har sendt litt meldinger, men det er absolutt ikke mye... har liksom ikke hørt noe fra han i det siste. Men jeg maser jo ikke. meldingene jeg sendte han var veldig korte og enkle, og viste vel ikke så mye at jeg var intr.... men det var jo litt meningen å ikke være for pågående. Jeg kunne jo skrevet at jeg syntes han var kjekk eller noe, men det er liksom så rett på sak xD
Gjest Line Skrevet 30. oktober 2012 #14 Skrevet 30. oktober 2012 Tror man kan sende noen en melding på face selv om man ikke er venner:) Bare gå inn på profilen, så står det "send melding" til høyre! Haha ja jeg vet ikke om jeg overanalyserer hans smil også. Men vi har noen andre studenter fra samme skole som meg, som også har praksis der (er 3 forskjellige grupper), og selv om jeg kjenner de litt så gidder vi ikke alltid si hei eller smile til hverandre. Det eneste forholdet vi har er at vi er på samme fest noen ganger, kan slå av en liten prat nå og da, men har ellers ikke noe kontakt. Og da blir det bare noen likegyldige blikk eller et kjapt hei... Men han jeg liker litt tror jeg faktisk gikk litt inn for å få øyekontakt med meg... men ja, som du sier; overanalyerer jeg bare eller hva er greia Og som du sa, jepp man blir superfjortiss!! Beklager til alle andre som leser dette og syns vi er helt håpløse hehe. Treffer du på ham noen gang du da? Har du mulighet til å gå bort til han og si hei, slå av en prat? Går inn på profilens hans, men der får jeg ikke opp annet en poke, eller rappoter/blokker der som det skal stå send en melding. Tror kanskje det kan være lett å overanalysere oppførsel/smil/kroppspråk når men så indrelig håper at han mener noe med det. Jeg treffer han egentlig ikke så ofte, men har småpratet litt de gangene jeg har truffet han. Og da står jeg der like mo i knærne... Har jo så lyst å vise at jeg egentlig er en livlig og trivelig jente.
Gjest BM2 Skrevet 30. oktober 2012 #15 Skrevet 30. oktober 2012 Personlig stemmer jeg for det enkle spørsmålet "Hei! Lyst å finne på noe en dag?" Ha alternativer i bakhånd når vedkommende lurer på hva en skal finne på.
hermoine Skrevet 30. oktober 2012 #16 Skrevet 30. oktober 2012 Går inn på profilens hans, men der får jeg ikke opp annet en poke, eller rappoter/blokker der som det skal stå send en melding. Tror kanskje det kan være lett å overanalysere oppførsel/smil/kroppspråk når men så indrelig håper at han mener noe med det. Jeg treffer han egentlig ikke så ofte, men har småpratet litt de gangene jeg har truffet han. Og da står jeg der like mo i knærne... Har jo så lyst å vise at jeg egentlig er en livlig og trivelig jente. Åja, så merkelig at det er sånn på face :/ Jeg tør ikke legge til denne fyren på face heller. Haha. Selv om jeg legger til andre folk, som jeg ikke har pratet så mye med heller. Men det er jo folk jeg ikke er interessert i på samme måten, så jeg driter jo i om de avslår eller syns det er rart. Haha Jepp, veldig enkelt å overanalysere Men han kunne jo, som de andre studentene som jeg også bare kjenner bittebittelitt, bare driti i å smile til meg i det hele tatt... "åja, der er en av de andre studentene.. care, helt vanlig det.. skal bare sitte her og spise jeg også skal jeg gjøre jobben min" hvis du skjønner Så innerst inne så tror jeg jo at han mente å smile til meg. Haha... nå babler jeg Men når treffer du han neste gang da tror du? Hvis du spør han, så skal jeg spørre "min". Så kan vi være fjortisser sammen:) hehe
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2012 #17 Skrevet 30. oktober 2012 Åja, så merkelig at det er sånn på face :/ Jeg tør ikke legge til denne fyren på face heller. Haha. Selv om jeg legger til andre folk, som jeg ikke har pratet så mye med heller. Men det er jo folk jeg ikke er interessert i på samme måten, så jeg driter jo i om de avslår eller syns det er rart. Haha Jepp, veldig enkelt å overanalysere Men han kunne jo, som de andre studentene som jeg også bare kjenner bittebittelitt, bare driti i å smile til meg i det hele tatt... "åja, der er en av de andre studentene.. care, helt vanlig det.. skal bare sitte her og spise jeg også skal jeg gjøre jobben min" hvis du skjønner Så innerst inne så tror jeg jo at han mente å smile til meg. Haha... nå babler jeg Men når treffer du han neste gang da tror du? Hvis du spør han, så skal jeg spørre "min". Så kan vi være fjortisser sammen:) hehe Ja, samme tenker jeg, han kunne jo latt være å smile til meg, og sist jeg traff han, ville han se på noe jeg hadde i hånden, da holdt jo jeg på å gå i bakken når han tok på meg. Neste gang jeg treffer han vil nok være på julebordet, og DA skjønner du, med litt alkohol innabords, da er det så lett for å gjerne si litt for mye.. Så skulle så gjerne visst litt på forhånd..
hermoine Skrevet 30. oktober 2012 #18 Skrevet 30. oktober 2012 Ja, samme tenker jeg, han kunne jo latt være å smile til meg, og sist jeg traff han, ville han se på noe jeg hadde i hånden, da holdt jo jeg på å gå i bakken når han tok på meg. Neste gang jeg treffer han vil nok være på julebordet, og DA skjønner du, med litt alkohol innabords, da er det så lett for å gjerne si litt for mye.. Så skulle så gjerne visst litt på forhånd.. ja hvis han ikke hadde brydd seg så hadde han vel bare sagt et kjapt hei eller noe Tenker jeg da... ååh det er egentlig litt greit når man har fått litt innabords. Du får passe på å ikke bli altfor full. Du kan jo spørre om nr hans og spørre om du kan få lov til å sende han en melding liksom Så kan du jo sende en meld og spørre hvordan formen er eller noe sånt dagen etter... Men ja, det er vanskelig Man må nesten bare sende en melding xD blæh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå