Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest456
Skrevet

kor man skal begynne,, tar kortversjon. jeg å dama har vært ilag i et år ca, å ble gravid ganske fort,, å fødte for tidlig. det begynnte med at jeg tok med datamaskinen for å bruke den, men hun hadde glemt å lukke chatn, å masse mail fra eksn (dophau) sin,, å konfronterte henne med det,, da starta helvete,, viste seg at dem har styrt i 4-5 mnd. tilogmed vært på sykehuset på besøk,ka fan, sex har dem å hatt. vi va der ganske leenge 3mnd. å hele familien hennes har prata med oss,, å hun angrer på det sier hun,, men viser ikke så mye anger da ifølge (meg) men fant ut idag at dem enda sende meld, men lovde å kutte han helt ut. men hun virker litt hjerneskada, som vil påføre så mye drit på en liten familie,uten å ta hensyn. skremmanes !!! å vil komme hjem igjen, da jeg sa hun måtte flytte ut ,, å midt opp i alt en det en liten kidd som jeg e bekymmra før å ka man skal gjøre, ta ho tilbake eller ikke...... pga, ungen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får spørre henne om hun er interessert i denne fyren eller ikke.

Og hvis ikke så får hun aldri ha noe kontakt med han igjen.

Holder hun det så vil det være verdt et forsøk.

Skrevet

Greit nok, man prøver å holde sammen pga ungen i mange forhold, men noen ganger vil nok ungen ha fordeler av at mor og far faktisk ikke er sammen. Ikke tenk på det, bare dere skilles som venner og har alt på stell når det gjelder tid med ungen osv, så vil jeg ikke ha tenkt to ganger på det.

Men, som steinar sier, hvis hun faktisk ikke er interessert så kan du nesten forlange at hun aldri har kontakt med han igjen, og hvis hun holder det, så er det jo håp. Hvis hun derimot er interessert, så er det jo bare å kaste på huet og rævva ut. Men hvis det du sier er bokstavelig, at eksen hennes er et dophue ville jeg jo ikke hatt ungen min i nærheten av fyren...

Skrevet

Nei, erru gærn ? Er det din unge ? Du kan bli en god far , du trenger ikke å ta hele pakka for det altså...

• Liker 1
Skrevet

Hun har fått nok sjanser nå så ta henne tilbake når hun ikke engang viser noe særlig anger kan da ikke være aktuelt? Men ungen trenger ansvarlige voksne så hvis hun ikke kan være ansvarlig så bør du kontakte barnevernet (hvis barnet er ditt bør jo du også involveres).

Skrevet

takker for svar,, har akkurat vært å henta ho å ungen da eg ikke klare tanken på å være borte fra ho.. ungen altså,, mn ho har enda den jævla dårlige holdninga når vi prate, gjør alt for å holde babyen borte fra eksn,, å trur ikke det blir på meldninge fra dem heller,, ja han e et dophau,, skal i tillegg inn å sone.. heeelt jævli situasjon,, høre ho i dusjen å klage på alt, dritt kjerring,,,mn hold bare ut pga ungen tungt å holde den maska opp i alt,,

Skrevet

ble dårlig skreven får komme tilbake på det når ho ikke e her

Skrevet

Det er selvfølgelig helt greit at du skriver innlegg her på Kvinneguiden for å få råd. Det er mange smarte mennesker her, og masse gode tips å få. Men først av alt syns jeg at du skal prate med henne om dette. Og da mener jeg ikke nevne-det-sånn-kjapt-på-vei-ut-døren, eller skrike og hyle til hverandre med sinte undertoner. Jeg mener virkelig sette dere ned som voksne mennesker og ta praten; Hva i helvete skal vi gjøre for å rydde opp i dette rotet? Hun har jo satt dere inn i en skikkelig vanskelig situasjon. Jeg har ingen erfaring med unger, men jeg mener at når man er blitt foreldre bør man være så voksen at man for det første: tenker på å være en god rollemodell for barnet (noe som ikke innebærer å være utro mot barnefaren med et dophau), og for det andre: at når man først har rota alt skikkelig til, gjør man det beste man kan for å rydde opp i det.

Det er kjipt at du må slite med denne kvinnen og ha ansvaret for å rydde opp i dette, men sånn er det når du er faren til ungen. På grunn av at dere har barn sammen, er du og barnemor knyttet for resten av livet, og det innebærer faktisk at dere må SAMARBEIDE og være venner (i alle fall gå godt overens), slik at barnet deres ikke trenger å slite.

Skrevet (endret)

Koker litt inni meg nå. Hun har et barn, som i tillegg er for-tidlig født, og så pakker hun på med alt dette her? Vet ikke hvordan situasjonen deres er, men det kan ikke ha noe med alt stresset ved å få et prematurt barn? Prøver ikke å finne på unnskyldninger for henne, men det å bekymre seg for barnets helse og stresset ved å være på sykehus i så-så lang tid kan ha noe å si på hvordan hun har oppført seg. Slik som jeg tenker; eksen kan være en trygg person, for hun kjenner han og hun vet han kjenner henne. I og med at dere ikke har vært sammen lenge, så er det jo ikke helt usansynlig! Mener bare at det KAN ligge noe annet bak.

Håper dere får ordnet opp i dette, det virker som at du har hodet på rett plass og tenker som en far burde.

Edit: Slike ting som bekymringer og stress fra en prematur fødsel kan henge lenge igjen, hos meg henger det enda over meg.

Endret av KatherinaDimitro
Skrevet

Min tro på kjærlighet e å blåst bort etter man fan utvat dama var utro mens hun var gravid å frem til dags dato å det fortsette sikkert med de å.. jævla kjip å gå rundt å tru at alt e bra helt til man finn det ut på bisarre måta. Men kudos skal dem ha for å ha klart å skjule det i nesten et år. da til ho at hun kunne heller ha stukke en kniv i ryggen på meg. for eg e helt knust. e ikke sur på noen av dem. e så skuffa å såra at eg ikke klare det.. å no sitt eg her å lute på ka fan gjør man. ho sitt enda der uten mye angrt.. .. å latr nesten som ingenting å ikke bryr seg. har venta i bilen i flere timer bare før å dra hjem etter jobb. sa eg jobba overtid...

Skrevet

du burde ta en test om dette er ditt barn?

Anonym poster: 7f4d9f9929a9e4786bdb864936adaa43

• Liker 2
Skrevet

Kjære deg :klemmer:

Det er ingenting som tilsier at man må være sammen med mor for å være en god far for barnet sitt. Dette høres ikke ut som en bra situasjon for deg eller datteren din å være i i det hele tatt, mitt råd til deg er å dumpe dama og finne deg din egen leilighet hvor du kan konsentrere deg om datteren din i fred og ro. Hvis pappa ikke har det bra, har ikke hun heller det bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...