AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 Må få utløp for noen tanker og spørsmål. Vil ikke dele de med venninnene mine ennå... Han har vært sammen med en, tidligere, god venninne av meg. Er det akseptert? Jeg prøver selv å holde litt avstand på grunn av det. Er også litt usikker på om han mener noe med de tingene han gjør, eller om han bare er ute etter en lett flørt, når vi møtes. Kan noen bedømme? Han spør når han kan komme på besøk til byen jeg studerer i. Han tar på meg hele tiden, også når kompisene ser det. Stryker meg på kinnet, holder meg på låret, dytter i meg og sitter inntil meg. Han smiler og ser meg dypt inn i øynene. Han er interessert i hvordan jeg har det, og spør mye om interessene mine. Han kommenterer utseende mitt, og spør hva kompisene syns, mens jeg hører på. Selv om mange av tingene han gjør, tyder på at han er interessert (i følge forum, diverse andre sider og meg selv), er jeg usikker, fordi han er en typisk gutt som ikke tar seg selv særlig høytidelig og liker å flørte. Han vet at jeg skal hjem til byen min i helgen, men jeg er usikker på om jeg bør ta kontakt. Hva syns dere? Anonym poster: 7440eff5ffd621cc2048a5f0b967cb3d
Steinar40 Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg syns du burde spørre ut denne venninna di om denne fyren først. Kanskje er han et troll. Samtidig får du også vite hva hun føler. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå