masken Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 Hei alle sammen! Er en ivrig tilhenger av KG, og innså til slutt at jeg måtte bare registrere meg. Jeg er 24 år, og en typisk pluss jente. Sånn er det bare! Det verste jeg vet er at det ikke finnes mange bra butikker for ungdommer som ikke passer helt inn i støp formen, og da må gå på butikker, der de selger helst klær for den eldre garde. Hvor kan jeg finne en finkjole, uten masse tull på? Jeg er rocka, elsker røde negler og rød leppestift! Jeg sliter med å finne penklær, så er det noen som vet av noen sider på nett som man kunne kjøpe penklær? Liker godt zizzi, men også de har litt av det gammeldagse preget, særlig på kjoler osv. HJELP, det er jo snart juuuul! thanks! 1
kills Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 Har du sjekket ut asos.com? De fører jo plus size og der er det faktisk veldig mye fint, hender jeg får lyst på ting men det er mye som er exclusive for deres petite eller curve-linje, så man ikke får kjøpt de i vanlige størrelser.
kills Skrevet 30. oktober 2012 #3 Skrevet 30. oktober 2012 Og en link! http://www.asos.com/Women/Curve-Size/Cat/pgecategory.aspx?cid=9577 2
Strixvaria Skrevet 30. oktober 2012 #4 Skrevet 30. oktober 2012 ASOS Curve har mye fint, det holder jeg med kills i! Handler en del der selv.. 1
masken Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #6 Skrevet 30. oktober 2012 ÅÅÅ! Når jeg bruker 46/48 oventil, og 50 - 52 nedentil, Hvilket str er det da i uk / usa?
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2012 #7 Skrevet 30. oktober 2012 Der var det mye fine klær! Jeg er ikke så god på netthandel, så jeg bare lurer på om det er lett å sende tilbake klær hvis de ikke passer? Og hvor mye koster det? Anonym poster: e40899e4e0db5b23b4ffe4d25decd3ce
kills Skrevet 30. oktober 2012 #8 Skrevet 30. oktober 2012 http://reviews.ebay.com/Size-conversion-chart-for-US-UK-EUROPEAN-clothing-shoes?ugid=10000000002181633 I følge denne nettsiden så er EU 46 = UK 18 og EU 48 = UK 20. Så da er nok UK 22 = EU 50 og UK 24 = EU 52. Jeg har sendt tilbake en jakke jeg kjøpte i feil størrelse, og så har jeg sendt tilbake Hunter støvler som ble ødelagte (etter et år).. Kostet 160 å sende tilbake støvlene, skulle få tilbake penger for det men orket aldri å scanne kvitteringen fra Posten da det var noe galt med printeren. Jeg husker ikke hvor mye det kostet å sende tilbake jakken men det fikk jeg ikke refusjon for. Fikk tilsendt ny jakke og pengene tilbake for støvlene problemfritt (garanti på ett år på støvlene)!
Binta Ba Skrevet 30. oktober 2012 #9 Skrevet 30. oktober 2012 Ebay, ebay, ebay... Søk på plus size, og sjekk ALLTID målene i klesannonsene. Man kan finne overraskende mye fint. Synes også HM plus og Lindex Plus har fine klær til tider. Ulempen med større str, utenom Zizzi, er at de har en tendens til å gå i sort, brunt og grått.
masken Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #10 Skrevet 30. oktober 2012 Ble så oppslukt av siden jeg nå, så handlelisten ble på plutselig 2000 ,-. Jeg takker på mine knær Kills for at du fant ett nettsted som jeg finner masse av klær på, samt økte gleden av kleshandel, - for det er noe jeg aldri har likt! Å handle klær nå, da presset om å være en tynn, eller normal jente, som burde kunne komme inn i bikbok, osv.. er ett slit. Særlig da man er ung, og ikke er helt a4! 3
Musaleem Skrevet 31. oktober 2012 #11 Skrevet 31. oktober 2012 Forever21 og Next (her er det gratis shipping til Norge, var i hvert fall det da jeg kjøpte noe nå nylig) har i hvert fall en kolleksjon med større størrelser, og så pleier vel Ellos å ha merker som går rimelig høyt opp? Mye dritt der, men også mye som kan duge, synes jeg.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2012 #12 Skrevet 31. oktober 2012 Har kjøpt meg julebordskjole hos http://www.evans.co.uk Anonym poster: 0e54ff949082f545a2918af3c439f2bf
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2012 #13 Skrevet 31. oktober 2012 Hei alle sammen! Er en ivrig tilhenger av KG, og innså til slutt at jeg måtte bare registrere meg. Jeg er 24 år, og en typisk pluss jente. Sånn er det bare! Det verste jeg vet er at det ikke finnes mange bra butikker for ungdommer som ikke passer helt inn i støp formen, og da må gå på butikker, der de selger helst klær for den eldre garde. Hvor kan jeg finne en finkjole, uten masse tull på? Jeg er rocka, elsker røde negler og rød leppestift! Jeg sliter med å finne penklær, så er det noen som vet av noen sider på nett som man kunne kjøpe penklær? Liker godt zizzi, men også de har litt av det gammeldagse preget, særlig på kjoler osv. HJELP, det er jo snart juuuul! thanks! Sjekket her: http://www.katesclothing.co.uk/
She_Leiva Skrevet 31. oktober 2012 #14 Skrevet 31. oktober 2012 Hvordan er det egentlig med toll og leveringstid på Asos??
Gjest mari kontrari Skrevet 31. oktober 2012 #15 Skrevet 31. oktober 2012 Leveringstid fra asos har jeg opplevd varierer litt, men de er som oftest relativt kjappe til å sende fra utlandet. Du må betale toll om du bestiller for over 200,- så regn det med i "budsjettet".
kills Skrevet 31. oktober 2012 #16 Skrevet 31. oktober 2012 Ble så oppslukt av siden jeg nå, så handlelisten ble på plutselig 2000 ,-. Jeg takker på mine knær Kills for at du fant ett nettsted som jeg finner masse av klær på, samt økte gleden av kleshandel, - for det er noe jeg aldri har likt! Å handle klær nå, da presset om å være en tynn, eller normal jente, som burde kunne komme inn i bikbok, osv.. er ett slit. Særlig da man er ung, og ikke er helt a4! Åh, så koselig å gjøre en forskjell! Håper du blir fornøyd med hva enn du ender opp med, jeg har hvertfall vært fornøyd med alt jeg har fått fra Asos hittil. Angående toll så er det det samme som ellers, 25 % moms og 10.7 % toll av totalsummen (klær OG frakt, men frakten er som regel gratis). Jeg har opplevd alt fra en til fire uker leveringstid fra Asos, sistnevnte var fordi at pakken forsvant i posten (fikk den to måneder etter, men den hentet jeg ikke ut fordi jeg fikk tilsendt en ny pakke i stedet etter klage). Gjennomsnittet ligger vel på to uker til meg og det kan jeg ikke klage på. Toll er jo alltid kjipt å betale, men den kommer man som oftest ikke unna. Jeg handler veldig mye på nett og synes det er verdt å betale litt ekstra for å få klær som ikke alle har.
Djungelvrål Skrevet 31. oktober 2012 #17 Skrevet 31. oktober 2012 Hei alle sammen! Er en ivrig tilhenger av KG, og innså til slutt at jeg måtte bare registrere meg. Jeg er 24 år, og en typisk pluss jente. Sånn er det bare! Det verste jeg vet er at det ikke finnes mange bra butikker for ungdommer som ikke passer helt inn i støp formen, og da må gå på butikker, der de selger helst klær for den eldre garde. Hvor kan jeg finne en finkjole, uten masse tull på? Jeg er rocka, elsker røde negler og rød leppestift! Jeg sliter med å finne penklær, så er det noen som vet av noen sider på nett som man kunne kjøpe penklær? Liker godt zizzi, men også de har litt av det gammeldagse preget, særlig på kjoler osv. HJELP, det er jo snart juuuul! thanks! Skjekk ut Ellos.no, tror de har store størrelser.
Wonders Skrevet 1. november 2012 #19 Skrevet 1. november 2012 (endret) her er litt inspirasjon... Og håper du ikke lenger er sjenert ;D Endret 1. november 2012 av Wonders 3
Gjest Skrevet 1. november 2012 #20 Skrevet 1. november 2012 Her har de masse fine kjole i pinup-stil i store størrelser (siden du nevnte du likte en litt rocka stil)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå