Lykkelitenen Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 Dagen før dagen er her, så jeg lager like godt en tråd for oss nerder som kommer til å benke oss forran spillkonsollene våre de neste dagene Her kan det diskuteres alt som er verdt å diskutere om spillet, historien, gameplay osv osv... Ris, ros, frustrasjon, konspirasjonsteorier, alt er velkommen Gleder du deg? 1
Lykkelitenen Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #2 Skrevet 31. oktober 2012 Wohoo, lett the games begin! Jeg spiller mølle, hadde glemt hvor sinnsykt god jeg faktisk er i det
Sugerøret Skrevet 1. november 2012 #4 Skrevet 1. november 2012 den fikk vi i hus i går.. 'Nuff said !
Lykkelitenen Skrevet 1. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2012 Jeg var redd jeg ikke skulle få det tidsnok, da cdon sendte det ut fra lager tirsdag, men den lå i postkassen når jeg kom fra jobb i går, så ble noen timer nerdelykke i går kveld og i natt. Nå er det litt spilling før jobb klokken 16 Hvem trenger ett sosialt liv når vi har assassins creed?
NancyB. Skrevet 1. november 2012 #6 Skrevet 1. november 2012 Gledar meg veldig, men tør ikkje å kjøpe det heilt enda. Vente litt til nærmaste eksamen er over, også tenker eg det blir kjøpt før desember og verste eksamenstida. Er jo ikkje så veldig druge spel. For tida tar eg ein repetisjon av Revelations, så kunne sikkert kjøpt det no uansett, men Har høyrd rykter om at dette er betre enn dei foregåande spela, kva meiner de?
Lykkelitenen Skrevet 1. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 1. november 2012 Nja, jeg er såpass tidlig i spillet at jeg enda ikke har opplevd nok til å gjøre meg en stor mening.Så langt ser det bra ut, jeg liker at man har større bevegelighet når man er utenfor byene (i villmarken) og at man nå faktisk møter ville dyr man kan sloss med. Samtidig er ikke kampene noe å skryte av, jeg føler dette foreløpig er dårlig enn det har vært, mindre kule kombos f.eks. MEN, og det er ett stort menn, jeg er i forhistorien, det kan godt være det blir mye bedre når man faktisk blir Connor Spoiler: I just made Connor, if you know what i mean
jita Skrevet 2. november 2012 #8 Skrevet 2. november 2012 jeg synes starten var litt lang, har ikke kommet like langt som deg enda, men det har tatt seg opp en god del allerede. Jeg har det ganske gøy med å spille, men litt problemer med den dumme ps3 kontrolleren siden det er så lenge siden jeg har spilt noen spill på denne. Det tok meg en evighet å finne l3 knappen og jeg endte opp med å føle med som en idiot.
Lykkelitenen Skrevet 3. november 2012 Forfatter #9 Skrevet 3. november 2012 Forhistorien er lang, jeg fikk litt hakeslep når jeg innså at jeg var på 8% allerede når den var ferdig. Heldigvis tar kampene seg opp nå som vi er i gang med selve hovedpersonen og man kan utforske enda mer Jeg synes ikke historien er like gripende nå som den har vært tidligere, jeg er på en måte litt over hele denne aliens-greien (For litt for mye asosiasjoner til Anchient aliens-fyren) og connor sin historie var ikke like spennende som resten i begynnelsen. Er kun på 15% eller noe slikt, så kan absolutt bygge seg opp, men for nå er jeg ikke like grepet som jeg hadde forventet. men hey, jeg forventet kanskje litt for mye? Jeg irriterer meg også over PS3-kontrollen, jeg hopper like mye av ting som på ting ettersom min nye kontroll rett og slett er for følsom...
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #10 Skrevet 3. november 2012 Ei jente som spiller AC3? Ikke rart du synes det er kjedelig. Brave er sikkert mer din greie. Anonym poster: 97a652027584dbb8daf8f71991e48574
Lykkelitenen Skrevet 3. november 2012 Forfatter #11 Skrevet 3. november 2012 Du kan få lov til å ta med deg dine manglende baller, komme deg ut av tråden og kose deg med "guttespillene" dine alene Sier ikke det er kjedelig, men at historiene har startet mer engasjerende i de forgående spillene... 1
Gjest tarandus Skrevet 3. november 2012 #12 Skrevet 3. november 2012 Jeg har spilt de foregående AC, og kjenner at det kribler litt hver gang jeg ser reklamen for AC3... Sukk.
Gjest Glorificus Skrevet 10. november 2012 #13 Skrevet 10. november 2012 Jeg klarer ikke bestemme meg: ønske meg spillet til jul (man blir aldri for gammel for ønskelister!), eller kjøpe det med en gang. Jeg er stor fan av de øvrige AC-spillene, men av en eller annen grunn er ikke forventningene denne gangen helt i stil med inntrykket fra de tidligere spillene.
Lykkelitenen Skrevet 25. november 2012 Forfatter #14 Skrevet 25. november 2012 Noen flere som har spilt siden sist? Jeg er ferdig med hovedhistorien og rett og slett drittskuffet.... Joda, kjekt å spille, men mot slutten ble oppbyggingen ekstremt rask og selve avsluttingen var mildt sagt blæææh. Så nå sitter jeg her og vet ikke helt om jeg skal fortsette med å ta side questene mine ferdig eller om jeg bare skal finne frem Skyrim igjen. Nedtur!
Gjest Linaria Skrevet 28. november 2012 #15 Skrevet 28. november 2012 Tenker å kjøpe meg det etter hvert, men vil først spille gjennom de andre spillene (i hvert fall 1 og 2). Har bare så vidt begynt på 1 nå. Synes den går litt sakte.
Fantomina Skrevet 28. november 2012 #16 Skrevet 28. november 2012 Jeg spilte litt før jeg startet på eksamensperioden. Synes historien er helt ok (har kommet til Connor og reist til NY), men gameplayet er seriøst dårlig. Spiller på Xbox 360. Fordi man er en assassin og mye av spillet handler om å snike seg rundt, hoppe fra tak til tak og å slåss er det naturlig å sammenligne det med Batman Arkham-spillene, og siden gameplayet i Batman er så seriøst bra bruker jeg MYE tid på å irritere meg over AC. Han kan ikke sette seg på huk, det er umulig å snike seg rundt, dersom man løper inn i en busk for så å slippe løpeknappen setter han seg ikke ned, men blir stående, siktingen når man skyter er helt umulig, slåssingen er lite smooth, komboene i slåssingen er dårlig og selv om jeg trykker det man skal trykke føles det som buttonmashing, å gjemme seg på hjørner er vanskelig og - det dummeste av alt - man bruker samme knapp til å løpe, klatre, hoppe og alt annet. Det siste gjør at hvis jeg feks skal løpe opp en vegg så plutselig hopper jeg opp på gjerdet ved siden av. Jeg føler at jeg spiller Zelda på Nintendo 64 og bruker altfor mye tid på å dø og å bli oppdaget pga. dårlig styring framfor å faktisk spille spillet og å få historien til å gå framover. Ikke et problem i eldre spill som feks. Batman eller GTA 4.
Lykkelitenen Skrevet 28. november 2012 Forfatter #17 Skrevet 28. november 2012 Det med å bruke samme knapp til alt er frustrerende, spesielt når man skal jakte etter folk og risikerer å klatre over en vegg eller opp på en kasse i steden for å løpe rundt vaktene i veien. Har man en ny kontroll som er følsom kan man bruke mye tid på banning fordi man rett og slett klatrer på ting med uhell Jeg har nå lagt det til siden og funnet frem Skyrim, jeg gidder ikke ta ferdig sidequest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå