AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 Hvilken type utdanning er forenlig å ta med å jobbe samtidig? Jeg er veldig vinglete på hva jeg ønsker å bli, er jobbsøker, og tenker at jeg må ta men en strøjobb til "drømmejobben" dukker opp. Ikke at jeg vet hva det er da. Hvilken type utdanning vil du anbefalle å ta? som kan tas på deltid/samlings/nettbassert og som kan tas samtidig med jobb og som gir mulighet for fast jobb og en trygg karriære. Anonym poster: 2f87a8c47e3d3569d758b6f65f65a35c
Silfen Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 Sykepleier. Ta fireårig deltidsstudie, du kan jobbe på sykehjem ved siden av.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2012 #3 Skrevet 30. oktober 2012 Sykepleier. Ta fireårig deltidsstudie, du kan jobbe på sykehjem ved siden av. Er det ikke veldig mye praksis? For jeg orker ikke jobbe dobbelt feks, både praksis og jobb å samme dag feks. Har familie og barn så det går liksom ikke om det er veldig mye prakis. Anonym poster: 2f87a8c47e3d3569d758b6f65f65a35c
Silfen Skrevet 30. oktober 2012 #4 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg aner ikke hvordan det er på desentraliserte studier.
Gjest Gagaen Skrevet 30. oktober 2012 #5 Skrevet 30. oktober 2012 Her jeg bor er det flere typer desentralisert utdanning ; noen går på kveldstid så det går fint å kombinere med jobb . Andre går med undervisning ute i distriktene et par ganger ( dagtid ) i uka og så samling noen ganger i året på en høyskole , med praksisperioder . I det siste tilfelle må man jo ha permisjon fra den jobben man har , for praksis er jo hele arbeidsdager . Men det må man ofre hvis man vil ha en utdanning . Man må bare ta seg opp studielån som andre studenter . Er ikke enkelt og ta utdanning i voksen alder om man ikke vil ofre noe.. Det enkleste er jo hvis man kan utdanne seg i det faget man jobber . Eks om man jobber som ufaglært i barnehage så tar man praksis i det faget man allerede er inne i .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå