AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg skal bli mer sosial! Nå er det slutt på å si nei til ting, og jeg skal være flinkere til å ta insj selv:) Gjør ikke dette kun i håp om å møte noen, men tror jeg vil ha det bedre hvis jeg er mer sosial. Jeg er ikke den mest asosiale fra før, men sitter jo mye hjemme alene etter skolen. Det begynner I morgen, da skal jeg ut med en venninne. I helgen skal jeg også ut:) telles jogging ute som arena? For det gjør jeg noen ganger i uken:) Ønsk meg lykke til! Anonym poster: 368a228ef2381aea27fe6f2fc1938a98 1
Nettinettet Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 Gratulerer og masse lykke til. Jeg tror det å være sosial er positivt ikke bare for å treffe nye mennesker men for selvfølelsen også. Tenk all den tiden vi kastet bort ved å sitte forran PC eller TV om kveldene når vi kunne hatt det gøy med andre??
Steinar40 Skrevet 30. oktober 2012 #3 Skrevet 30. oktober 2012 Ikke slit deg helt ut, eller gjør noe dumt bare Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå