Gå til innhold

disen gård eller nordre skøyen gård?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ønsker pene brylluslokaler i Oslo hvor man kan ta medd mat og drikke selv. Synes Disen gård og Nordre Skøyen gård virker fine, har noen av dere vært der? Hva var fordelene og ulempene ved stedene? Og vet noen prisene, og om det er inkludert vask? Vi er 55 gjester.

Anonym poster: 52d7fdc6f8700580e44ba0e8d2bdea83

Skrevet

Vi ønsker pene brylluslokaler i Oslo hvor man kan ta medd mat og drikke selv. Synes Disen gård og Nordre Skøyen gård virker fine, har noen av dere vært der? Hva var fordelene og ulempene ved stedene? Og vet noen prisene, og om det er inkludert vask? Vi er 55 gjester.

Hei.

Vi skal gifte oss neste år og vurderte lenge nordre skøyen hovedgård. Vi var på visning der og det er superfint! Grunnen til at vi valgte et annen lokale er pga plass. Vi syns det blir litt liten plass til middagsbordene, men vi blir 85 gjester. Det er er ærverdig sted med mange rom og mangle flotte, gamle møbler.

Mener prisen var 11-12000. De kan jo også anbefale serveringspersonell dersom dere ikke har egne dere vil bruke. Jeg tror det er en pris per hode når det gjelder vask/oppvask.

Jeg har aldriv ært på Disen Gård men hørt det er veldig flott. Har dere vært på disse to stedene og sett? Hvis ikke så er det bare å avtale og sette av tid :) Jeg kan jo også anbefale Risvollen Selskapslokaer. Der ville jeg hatt mitt bryllup om vi skulle bli færre gjester. Vi var på visning der og det er nydelig!

• Liker 1
Skrevet

Disen gård er flott. Per i dag er prisen 7500 for hele helgen uten vask. Vi skal gifte oss der neste sommer. Absolutt max Kap.55 gjester. Og så har de veldig stor pågang!

• Liker 1
Skrevet

Vi kjørte å så på stedene i går! Fikk ikke gå inn på Disen, men det så flott ut. Nordre Skøyen så majestetisk ut oppå toppen av en ås, men synes lokalene var litt slitte.. Skal bestille time på Disen også!

Skrevet

Ja, er fint på Disen :-) når skal dere gifte dere?

Skrevet

Hehe, det var det da! Enten så blir det vinterbryllup februar 2014 eller sommerbryllup juli 2014!! Det gjelder bare å finne det perfekte lokalet... ;) Så nå skal vi titte på Disen gård, Samfundet i Lillestrøm og faktisk Liastua! Helt forskjellige typer lokaler, men vi har falt litt for alle sammen ;)

Skrevet

Da er dere jo ute i god tid og det er supert da disse lokalene blir utleid tidlig. Vi så på Disen gård i januar 2012 og da var det tidligste de hadde ledig juli 2013 så da ble det sommer bryllup :-)

Skrevet

Jeg mener at ved Disen gård er det slik at de som bor i borettslaget rundt gården alltid førsterett på å leie den. Så hvis noen ønsker å leie den datoen dere har booket der, kan deres booking bli avlyst. Korriger meg gjerne om dette ikke stemmer.

Skrevet

Ville valgt Disen gård!

Skrevet

Jeg mener at ved Disen gård er det slik at de som bor i borettslaget rundt gården alltid førsterett på å leie den. Så hvis noen ønsker å leie den datoen dere har booket der, kan deres booking bli avlyst. Korriger meg gjerne om dette ikke stemmer.

Det kan jeg ikke tenke meg stemmer. Har man en kontrakt så har man en kontrakt, og de kan jo ikke forvente at noen som har lagt opp til at et bryllup skal være der, senere kan finne et annet lokale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...