AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 Hvorfor er det lov at elevene sitter i grupper på 4-6 stykker på en sånn måte at de må vri seg 90-100 og kanskje til og med 180 grader for å se tavlen? Dette skjedde da jeg gikk på skolen, tre forskjellige faktisk, og det skjer på min søsters skole og hun klager veldig på dette. Det nytter jo ikke å si fra en gang. Husker det var perioder da vi satt to og to og jeg husker hvor deiilig det var og se rett frem på tavlen, men så var det rett tilbake i grupper etter en måned. Dette ser ut til å være størst problem på barneskolen. Hva er vitsen? Det sier seg jo selv at man får stiv nakke, vondt i nakken og hode når man skal sitte med hodet snudd til ene siden i "6 timer". Hadde det vært opp til meg så hadde jeg innført forbud mot det. Er jo mye bedre å sitte en og en eller to og to sånn at alle ser rett mot tavlen uten å trenge å snu seg. Anonym poster: 91e935bd435bb179919f99dd42d12bb5
Tøysejenta Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 Det er ren idioti... For meg fortsatte dette også på ungdomsskolen, og jeg hadde så og si alltid vondt i hodet og nakken. Mamma begynte jo å lure på hva vi drev med på skolen, siden jeg alltid hadde så vondt.
mac84 Skrevet 30. oktober 2012 #3 Skrevet 30. oktober 2012 Dette må det da vel være mulig å ta opp på foreldremøter eller gå til rektor med? Er enig i at det ikke burde være lov, men lykke til med å få politikerne til å sette dette på dagsordenen når de ikke engang evner å gjøre noe med det forferdelig dårlige inneklimaet, toaletter uten låser, osv, osv, som finnes på skoler rundt om i landet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå