Gjest sitj3 Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 Hei. Jeg skal kjøpe meg ett nettbrett, men er i tvil hva jeg skal gå for. Jeg kommer til å bruke det mest til jobb (jobber som selger) for å vise dokumenter og bilder, samt jeg kommer til å bruke det til å se serier/filmer når jeg løper på tredemølle. Jeg reiser endel i jobben også, så batterikapasitet og vekt spiller en rolle. Hva anbefales? Som jeg ser det, står det mellom iPad 2 og Samsung Galaxy Tab 8.9 til mitt bruk. Hva bør jeg gå for? Takk for svar!
Eiil Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg ville gått for Galaxy tab'en, fordi du kan modifisere android mye mer til ditt eget bruk og det er mye mer åpent. Har selv Galaxy tab 10.1, og er storfornøyd med den Og du får en del mer gratis-innhold.. 1
Eiil Skrevet 30. oktober 2012 #3 Skrevet 30. oktober 2012 Siden du skal bruke den til dokumenter og filmer/serier ville jeg egentlig anbefale og gå opp i størrelse. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=752191#info (Samsung Galaxy Note 10.1) da det er mye greiere å se film på.. 1
Gjest sitj3 Skrevet 30. oktober 2012 #4 Skrevet 30. oktober 2012 Takk for svar! Da skal jeg iallefall holde øynene ekstra oppe for lokketilbud på denne før jul, regner med de kommer før eller senere..
Gjest Skrevet 30. oktober 2012 #5 Skrevet 30. oktober 2012 Ville valgt galaxy pga dokumenter o.l. Føler galaxyen er mye kjappere der enn hva ipad'en er! Men om dne brukes i jobb kan det jo hende firma har et program e.l.!
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2012 #6 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg har Galaxy Tab 8.9, og kunne ikke vært mer fornøyd. Svært tynn og portabel, men likevel ikke særlig merkbart mindre enn 10.1 når det gjelder det man faktisk får på skjermen. Anonym poster: 03e2da151b739936be97a493f7586b67
kattepus89 Skrevet 31. oktober 2012 #7 Skrevet 31. oktober 2012 Har galaxy note 10.1 mer fornøyd med den enn iPaden jeg hadde før 2