Gjest Anonym Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 Da var det over. Men vi ble enige om "å se det an". Hva betyr egentlig det? Han sa først at det er helt slutt ( var egentlig jeg som bestemte dette møtet, sa at jeg vet ikke om jeg vil mer ), men da jeg sa jeg følte vi kunne "se det an", var han enig. Selv om eg sa det, er jeg usikker på hva det egentlig betyr. Hvordan tolker andre dette? Huff, er ikke erfaren på dette... Vi så hverandre veldig mye inn i øynene hele tiden. Hvordan tolker dere det? Jeg savner han allerede. Er det håp? Hva kan jeg evt gjøre for at det skal bli oss igjen?
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 Det å gå fra noen er hardt, såpass at man ikke helt vet om man klarer å holde seg unna. Jeg er midt oppi det selv, jeg sliter noe veldig med å ikke ta kontakt. Tror eksen har det på samme måten, og må være veldig streng mot seg selv for å ikke omgås meg en periode. Det med at dere ble enige om å "se at an" går vel kanskje på noe av det samme? Vil dere klare å kutte ut helt? Om det betyr at det er noe håp for dere komme vel kanskje an på hvorfor det ble slutt. Noen ganger så klamrer man seg fast, uten at det kanskje er det beste. Om det blir dere må jo bare tiden vise! Jeg tror i allefall det er lurt å kjenne på savnet en god stund. Man savner jo mest i starten, men så minsker det. En eks er en eks for en grunn, og mange prøver jo på nytt men så feiler det igjen. Er vanskelig å skulle leve uten en person man egentlig ikke fungerer med, men er så glad i. Anonym poster: 58b0e8de026ee58975cf0834a45c793f
Gjest Wei Wei Skrevet 30. oktober 2012 #3 Skrevet 30. oktober 2012 Hvis en mann sier det er slutt, så mener han det. Han sa å "se det an" bare som en respons på din kommentar, så jeg ville ikke ha så mye håp. Prøv å leve videre.
domino2 Skrevet 30. oktober 2012 #4 Skrevet 30. oktober 2012 Lev videre! Virker tungt akkurat nå, kjenner til det. Man suger til seg alt som inneholdet et sneev av håp! Men nå som jeg er over kneika, er alt mye bedre og jeg er såå glad for at jeg sto i mot. Vi fungerte ikke sammen, og nå har jeg muligheten til å finne noen som jeg faktisk passer sammen med og vil trives mye bedre med. Og dessuten, finne meg selv på veien ;-)
Gjest Maria Skrevet 30. oktober 2012 #5 Skrevet 30. oktober 2012 Se det ann, det vil si at dere tar en ''pause'' og bestemmer dere litt senere om dere faktisk vil ende forholdet for godt. Så ja, det er enda håp.
Gjest anonym Skrevet 30. oktober 2012 #6 Skrevet 30. oktober 2012 Hvis en mann sier det er slutt, så mener han det. Han sa å "se det an" bare som en respons på din kommentar, så jeg ville ikke ha så mye håp. Prøv å leve videre. Huff...han sa at det var bl.a pga en reaksjon jeg hadde, som var pga han. Jeg synes det er en tynn unnskyldning, når han for to uker siden sa han var så glad i meg osv...Akkurat som om noe skurrer..Har han møtt noen andre? Er det vanlig at noen gjør det for å slippe lett unna? Isåfall er han jo en drittsekk.. ts
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2012 #7 Skrevet 30. oktober 2012 Mest sannsynlig sa han at dere skulle "se det an" for å være "snill". To soften the blow. "Snillheten" er misforstått for det gir deg, åpenbart, håp. Det er slutt. Anonym poster: 96ab2c692ea7fceb67c87089f5e50de8
Gjest anonym Skrevet 30. oktober 2012 #8 Skrevet 30. oktober 2012 Mest sannsynlig sa han at dere skulle "se det an" for å være "snill". To soften the blow. "Snillheten" er misforstått for det gir deg, åpenbart, håp. Det er slutt. Anonym poster: 96ab2c692ea7fceb67c87089f5e50de8 Men det var egentlig jeg som gjorde det slutt først... ts
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2012 #9 Skrevet 30. oktober 2012 Men det var egentlig jeg som gjorde det slutt først... ts Men du var åpenbart ikke så sterk i trua. Anonym poster: 96ab2c692ea7fceb67c87089f5e50de8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå