Gjest Hovedinnlegger Skrevet 20. mars 2004 #21 Del Skrevet 20. mars 2004 Kjære (ge)rotten. :-) Det er synd å se at din iq er for lav til å skjønne innlegget mitt. Men hva mer kan man forvente av en mann en at han skal ta alt bokatavelig og ikke ha evnen til å lese bak ordene. :-x Og du det kler virkelig ikke deg å være så dum. Kvinnen i hans liv. Ok men da føler kanskje kvinner det forskjellig da angående graviditet og fødsel. Noen liker det andre ikke. Uansett var ikke det poenget. Jeg har selv født og det er ikke det at jeg ikke overlevde det. Jeg gjerne skulle hatt flere barn om det var mannen som måtte gå gjennom svangerskapet og fødselen. Selv mener jeg ikke følelsen av å være gravid kan oppveie for MULIGE/sannsynlige konsekvenser av graviditet som f.eks bekkenløsning(som noen blir plaget med resten av livet), hemmoroider, strekkmerker, livmorfremfall, skjedefremfall, inkontinensproblemer, løshud på magen, vond rygg, åreknuter, arr etter evt keisersnitt, mangel på kontroll som man ikke har under fødselen, mer utflod etter graviditet, ammepress, slappe pupper, slapp kropp,revning, total ruptur osv. Det er klart det er en opplevelse å gå gravid men herregud man betaler da virkelig for den opplevelsen også, i tillegg er det mange som opplever det som traumatisk. Poenget mitt er at jeg skjønner ikke hvorfor det enda er så skjevt i mange hjem. Greit det at kvinner har livmor og må være den som går gravid. Det betyr da ikke at det genetisk er slik at mannen ikke har evnen til å blande vann med grønnsåpe og bruke en mopp. Og man skulle da virkelig tro at et individ som evner å bruke begge hjernehalvdelene sine samtidig skulle klare like godt å være leder som noen som stort sett bruker kun en side av gangen(mannen). Og det ville også vært mer hyggelig og positivt å være kvinne hvis sjefer slutter å innbille seg at det er bedre å ansette menn fordi kvinner tar fødselspermisjon. Ikke nok med at vi skal bære ansvaret med å gå gravid å føde. Vi skal i tillegg bli diskriminert fordi det er netopp vi som MÅ hvis verden skal gå videre. Virkelig dumt noen tydeligvis oppfatter innleget som syt. Det gjør jo det hele enda værre. Hvis man sier noe så er man jo enten feminist eller en syt høne :o Må da få lov å si at jeg opplever det som urettferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2004 #22 Del Skrevet 22. mars 2004 menn blir ikke voldtatt. Det syns jeg er synd. Jeg synes det hadde vært spennende å bli voldtatt. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rabrabara Skrevet 22. mars 2004 #23 Del Skrevet 22. mars 2004 (Hm, lukke øyne for patetiske utspill ment til å provosere). Kremt, klikk, klakk over gulvet, mot mikrofonen... Jeg tror at om menn hadde hatt mensen ville bind vært gratis. Jeg tror at om (de fleste) menn hadde hatt pupper ville det aldri vært luksus-skatt på BH'er. Kunne godt blitt mann i mitt neste liv jeg ja. Dessuten hadde det vært interessant å kjenne hvordan det er å ha ereksjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rabrabara Skrevet 22. mars 2004 #24 Del Skrevet 22. mars 2004 Må også tilføye at menn ikke syter, de påpeker. Dersom kvinner har noe de skulle sagt er det derimot syting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2004 #25 Del Skrevet 22. mars 2004 må bare få legge til her at jeg faktisk kjenner en fyr som ble "voldtatt" om jeg kan kalle det det av ei jente som putta noe i drinken hans og så våkna han senere i ei seng med vagt minne om kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linseluså Skrevet 22. mars 2004 #26 Del Skrevet 22. mars 2004 Gutter slipper ikke hengepupper med alderen! ...hehe...... sant nok d ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå