Gå til innhold

uuuææhh har ordna meg profil på sukker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg nå? fikk ei melding allerede, noe champagne og jordbærgreier, hva faen er det? :P

Syns dette var skikkelig skummelt jeg... *gjemmer seg bak puta*

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

spørs om du burde ikke være der om du synes det er så skummelt.

ellers så kan du ta det med ro og lete deg litt frem til spillereglene...

Btw.. sukker er alt annet en seriøs, så jeg ville i allefall ikke lagt stor vekt på noe som er mindre enn et skikkelig " bli kjennt" brev.

Skrevet

hehe jeg har hørt det, neida, tenkte bare å teste det ut, men likevel, tenk om jeg finner noen som kjenner meg der, trur det hadde blitt rart, og kanskje litt flaut.

Skrevet

hehe jeg har hørt det, neida, tenkte bare å teste det ut, men likevel, tenk om jeg finner noen som kjenner meg der, trur det hadde blitt rart, og kanskje litt flaut.

Jeg har sett studiekamerater på sukker. gjorde ikke mer enn å tenke "oy, hun kjenner jeg".

Anonym poster: 691db0e28eeec98931ea8f0445f604dd

Skrevet

Eneste gangen det ble pinlig var da jeg og min bror plutselig fikk hverandre opp med match på godt over 90%... :sjenert:

• Liker 15
Skrevet

Jeg har minst ti personer jeg kjenner på listen over folk med over 80 i match. Både tidligere og nåværende kolleger, gamle studiekamerater, et par folk i nabolaget, osv. Litt kleint, men sånn er det.

Anonym poster: 91333cb590b0dc47bf45584d6cf5eb51

Gjest spavalica
Skrevet

Hva gjør jeg nå? fikk ei melding allerede, noe champagne og jordbærgreier, hva faen er det? :P

Syns dette var skikkelig skummelt jeg... *gjemmer seg bak puta*

fra mr Naughty ?:P

Skrevet

Trur han var det da :P

Gjest spavalica
Skrevet

Trur han var det da :P

Sender samme mld til alle damer :)Hold deg langt vekk fra han der :)

Føler meg som sukker-ekspert :D

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har også meldt meg inn der, og jeg sliter litt med å sortere ut brevene man får.

Hvem er "verdt" å svare liksom.

Hva legger dere vekt på når dere svarer, og er det en spesiell type gutter dere helst ser at dere får brev fra?

Skrevet

Skulle gjerne likt å vite hva dere jenter tenker om det slik at jeg vet hvilke jenter det er verdt å sende meldinger til, og hvilke jeg glatt kan hoppe over :P

Skrevet

hahahaah, han har jeg også fått melding fra...vittig! Stanhaftig kar, det skal han ha!

Skrevet

Hva med guttene da? Går dere kun etter utseende?

Jeg fikk melding fra en relativt kjekk gutt i morges (utseendemessig). Han sendte en koselig melding som jeg svarte på, og etter 7-8 meldinger frem og tilbake spør han om nr mitt for å ringe meg. Er ikke det litt i overkant tidlig? Eller reagerer jeg unødig?

Skrevet

Nå kan jeg bare snakke for meg selv, men jeg gjør definitivt ikke det. Først ser jeg på profilbildet, det er det første jeg ser. Så leser jeg hva hun har skrevet, deretter ser jeg på bilder i albumet, hvis hun har det. Liker jeg det jeg har sett, vurderer jeg å sende en melding. Men siden det er dårlig svarprosent generelt spør jeg meg selv "hvor mye arbeid er det verdt å legge ned i å sende en melding til henne? kommer hun til å gidde og svare". For skal jeg sende en melding prøver jeg å sende en melding som svarer til det jeg har lest. Krever litt mer, men vil ikke skrive masseproduserte meldinger. Ser at dere sier "hvem er verdt å svare". Gidder ikke å sende meldinger til jenter som ikke synes at jeg er "verdt" å svare. Det er nok en av årsakene til at jeg ikke har giddet å sende melding på en stund nå. Så mye arbeid til absolutt ingen nytte.

Tja, jeg synes kanskje du gjør det. Er tonen god mellom dere, hvorfor ikke? Sukker er vel ikke et blivende sted? Det handler vel om å møtes IRL? Hvis kommunikasjonen forblir på Sukker i lengre tid, vil den dø ut.

Skrevet

Når jeg skriver "verdt", så tenker jeg mer på om du er en av 10 som han sender samme meldingen til.

Jeg liker kanskje å få en som er myntet kun på meg. Om du skjønner.. Endel skriver "Hei, hva skjer.." Eller sender et sånt bilde. Jeg vet ikke, men det innbyr ikke til det mest givende svaret tilbake. Om du skjønner..

Så tenker jeg at jeg kanskje er overflatisk, og kanskje burde inn å sjekke profiler selv om den første meldigen er bare vas.

• Liker 1
Skrevet

@Vendelins: det skjønner jeg, at enkeltsetninger er lite inspirerende, som ikke viser om personen faktisk har lest profilen din. Jeg prøver som regel å sende en melding som tar tak i noe som står i profilen til hun jeg besøker. Men det er en kjentsak at responsen er dårlig. Da blir jeg også langt mer kresen på hvem jeg sender til. Altså, hvis jeg legger litt i å sende en gjennomtenkt melding (ikke nødvendigvis så lang), så er det jo hyggelig med svar tilbake, om enn negativt (type ikke interessert). Men det er uinspirerende å ikke få svar. Eller enda verre, ikke svar, ikke besøk, eller verst, verken svar, besøk eller lest melding (man kan se om mottaker har lest).

Så jeg sier følgende til dere jenter: ta initiativ på egen hånd. Ser dere en profil dere liker, send melding. Ikke forvent at vi gutta skal gjøre all jobben. Vi lever i 2012.

Skrevet

Åh, nå fikk jeg litt dårlig samvittighet, for jeg svarer skjeldent.

Kanskje jeg skal ta det til meg og i allefall sende et svar når jeg får en melding. :o)

Skrevet

Hva med guttene da? Går dere kun etter utseende?

Jeg fikk melding fra en relativt kjekk gutt i morges (utseendemessig). Han sendte en koselig melding som jeg svarte på, og etter 7-8 meldinger frem og tilbake spør han om nr mitt for å ringe meg. Er ikke det litt i overkant tidlig? Eller reagerer jeg unødig?

Hva er nicket hans?

Skrevet

Hva er nicket hans?

Jeg kan jo ikke skrive det her.

Da må jeg evnt sende deg en pm. :O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...