AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg har alltid vært en drømmer, og husker som regel alltid de "største" drømmene mine. Det siste halve året har jeg imidlertid drømt samme drøm mange ganger, med bare litt variasjon i handlingen. Jeg er alltid på besøk hos mine foreldre, og er på vei ut eller inn døra. Da kikker jeg opp på himmelen, og ser et fly som flyr faretruende lavt, og jeg ser at det kommer til å krasje. Etpar sekunder senere går det rett i bakken, bare 100-200 meter unna der jeg står. Jeg rekker akkurat å lukke døra etter meg, før trykkbølgen kommer, for ja, flyet eksploderer når det lander. Jeg kommer meg inn til familien min (mine foreldre er ikke i huset, bare mannen min og dattera), og jeg får kastet meg over de, og vi legger oss langflate på gulvet, sannsynligvis for å ikke få trykkbølge/flammer på oss. Hadde jeg bare drømt om flykrasj andre steder hadde jeg ikke vært engstelig, men dette skjer alltid rett ved der mine foreldre bor, og jeg står altså og ser på. Noen som kan hjelpe meg? Har ikke hatt noen store endringer i livet mitt i det siste, alt er ved det "gamle og kjedelige" Anonym poster: 39e0ae9f085565aa716264a740d6f511
Støvkornet Skrevet 29. oktober 2012 #2 Skrevet 29. oktober 2012 Drømmer du om en kollisjon kan dette være en advarsel om at det kommer til å skje i virkeligheten. Drømmen kan også prøve å fortelle deg at du ikke bør være så impulsiv Et passasjerfly kan symbolisere åndelig oppvåkning. Var ikke så mange symboler jeg kunne ta av her. Død betyr som regel noe positiv i drømmer, men dette er jo en kollisjon du ser på, og din eneste innblanding er ditt vitne. Kanskje det kommer noe snart som du eller dine nærmeste opplever, du har sett hva som har skjedd(kan være en person som endrer seg etc), og du må verne om dine nærmeste(du beskytter mannen og dattera) i denne perioden. Det virker som det er mye som skjer på få sekunder, så det kan være at noe kommer til å komme brått på, og trykkbølgen symboliserer at du vil merke dette. Konklusjon: Før du vet ord av det havner du midt i en situasjon som lyn fra klar himmel. Du kommer til å merke dette og må verne din familie. Hvor er foreldrene dine i denne drømmen? Du er i huset uten at de er der? 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2012 #3 Skrevet 31. oktober 2012 Først av alt ville jeg hvis jeg var deg forsøkt å ikke bekymre deg for mye. Man kan ikke verne seg mot det som skjer i livet, uansett, så å bekymre seg for noe som kan skje. Med det sagt, har jeg hatt tilsvarende drømmer som deg, drømmer jeg ikke har hatt etter at det skjedde noe alvorlig og dramatisk i livet mitt som snudde alt på hodet, på samme måte malenepe beskriver. Husk bare at uansett hva det måtte være, eller ikke være, så hold fast ved de gode tingene i livet Anonym poster: 4a12abf3c2dd70eb693641c646a7a48e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå