Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Hvordan vet man at man kler/passer en parfyme? Jeg testet en parfyme her en dag, og jeg syns den lukta utrolig godt. Jeg prøvde den på håndleddet. Men hvordan vet jeg om lukta faktisk passer til meg? Er det nok at man liker den?

Tenker folk over at parfymen passer personligheten og slikt?

Jeg har ikke mulighet til å spør noen om de syns parfymen passer til meg.

:)

Anonym poster: 2c591f76ed6d72db0232de8b54ff09ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sies vel at parfymen passer til deg om du etterhvert ikke legger merke til lukten. Det føles som om lukten er borte :)

Ikke noe godt tegn om man blir gående å kjenne på lukten å irritere seg over den.

Anonym poster: 1c5e18d2fc84b604f8b8367518b1a241

Skrevet

Begynner det å lukte piss så er du sikker på at du har valgt feil.

Skrevet

Ta på deg litt på håndleddet og vent et par timer. Da kommer bunnoten i parfymen fram og det er sånn parfymen lukter resten av dagen. Hvis jeg liker en parfyme og jeg ikke lukter den selv når jeg har på 1-2 sprut passer den for meg.

Skrevet

Jeg forstår ikke helt det med at hvis lukta er riktig så merker man den ikke selv.

Man bruker jo litt tid på å venne seg til en ny parfyme da, det er vel ikke sånn at om en parfyme er riktig så kjenner man den ikke første gang man har den på?

Og selv de parfymene man ikke syns lukter godt vil man vel venne seg til etterhvert? Man kan jo venne seg til alle typer lukter (de som jobber på søppedynga lukter jo ikke søppellukta etter en stund).

Anonym poster: 2c591f76ed6d72db0232de8b54ff09ec

Gjest BabyBlue
Skrevet

Du sørger for å få deg en prøve, slik at du har nok til ca. en ukes bruk. Da ser du om lukten faktisk er så god som du trodde den var, eller om den gir deg hodepine fra en annen dimensjon. Jeg har gjort mange bomkjøp når det kommer til parfymer, og det er synd de i parfymeriene vegrer seg fra å gi fra seg prøver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...