dobri123 Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 Hello=) Vi har nå gått uten prevensjon siden ca Mars 2012, men enda ikke blitt gravide. Jeg har alltid hatt regelmessig mens, mens nå de siste månedene har den kommet litt hulter til bulter her. Jeg skulle hatt mens nå den 17 denne måneden, med tanke på når den kom sist månede, men her er den enda ikke kommet. Derimot har jeg hatt en del mens lignende smerter, så jeg har vel vært helt sikker på at den har kommet eller skal komme når som helst de siste to ukene. Hva kan dette være? Har ikke tatt noen test enda, ettersom jeg rett og slett er lei av å bli like skuffet hver gang den siste streken jeg håper på ikke kommer opp og jeg har for å være ærlig brukt nok penger på tester for å bli like skuffet de siste månedene nå. Noen tips? Alt taes imot med stor takk:-) klem
apple54 Skrevet 29. oktober 2012 #2 Skrevet 29. oktober 2012 Det kan være hva som helst, både fysisk og psykisk. Ta en test og bestill heller billigtester til bruk i fremtiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå