Gå til innhold

Hva bør en powerpoint-presantasjon inneholde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å lage en powerpoint-presentasjon for min mann til bryllupet..

Men for å være helt ærlig vet jeg ikke hva det bør inneholde, rent bortsett fra bilder av oss? Tips til sang jeg kan bruke også?

Anonym poster: 2180f121b74ae55e4f97051d70a12b96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg holde på å planlegge en slik presentasjon inne i hodet mitt :laugh: Lurer på om jeg skal være litt humoristisk å bruke "Pang" av Malin. Men har egentilg ikke hørt gjennom teksten skikkelig enda. Jeg tenker å ha med bilder fra hva vi har vært igjennom etter at vi traff hverandre. Turer, barna osv.

Skrevet (endret)

Morsomme ting han har sagt, fine småting han gjør, og så ville jeg nok ikke spurt andre om sang, for det er viktig at det også er noe som symboliserer noe mellom dere om det skal bli bra. En sang dere møttes til, hørte på i begynnelsen, som han har spilt for deg, som har en tekst som betyr noe, et eller annet sånt noe.

Edit: Jeg har bare sett en sånn i bryllup, og da hadde bruden bare bilder av dem og ting de hadde gjort sammen, kun musikk og så snakket hun og forklarte til bildene. Det fungerte utrolig bra.

Endret av Tekola
Skrevet

Lag en fin presentasjon, og bruk god tid på den. Ikke bare innholdet (ord, bilder osv) men også oppsettet på presentasjonen. Og legg gjerne en sang med stor betydning for dere mens bildene ruller og går :)

Musikk kanskje ikke så viktig om presentasjonen skal stå å rulle i bakgrunnen av feks taler, men viss det er et bestemt tidspunkt den skal vises der alle sitter å fokuserer kun på det.

Generelle ting å ta med:

- Bilder av dere / bilder av betydning

- Setninger eller ord som betyr mye for dere

- Sang lyrics som betyr mye?

- En eller flere sanger som betyr mye?

- Ting som representerer dere? (hobbyer osv)

Alt etter hvor stor presentasjon du skal lage og hvor mye du vil legge i den :)

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...