Gå til innhold

Jenta i etasjen over synger i dusjen hver kveld!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! I taket over dusjen min er det et avkappet rør som det sikkert før rant vann fra dusjen over gjennom. Dette gjør at det er veldig lytt opp til badet over meg. Hver kveld fra 22-23 så synger jenta i etasjen over meg i dusjen. Det er skikkelig høyt (og absolutt ikke fint) og det verste er at hun synger til Justin Bieber.

Det skal være stille her klokken 23 i følge kontrakten, men jeg synes det er veldig sent. Ligger derfor med ørepropper om kveldene, selv om det ikke alltid hjelper.

Så nå sitter jeg her og er våken på grunn av denne synginga.

Hun kan gjerne få synge på dagen, men jeg blir litt lei når hun absolutt må synge hver eneste kveld når jeg skal sove.

Så hva skal jeg gjøre? Skal uansett ringe huseier i morgen. Skal jeg si fra om at jeg holdes våken om kveldene på grunn av denne jenta? Kjenner ikke jenta, og har heller ikke møtt henne, så jeg tør ikke å ta kontakt selv.

Er kvinne selv om det har noe å si. Og jeg øver på sang og gitar 1-2 ganger i uka jeg og, men det er rundt 14-16 og jeg holder bare på i 10 min fordi jeg ikke vil forstyrre andre som sikkert skal spise middag og gjøre leksene sine osv.

(Bor på stundenthybel)

Takk på forhånd!

Anonym poster: bf62f3f3363f6beb706d785d12b7f693

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heng en lapp på døren eller legg en lapp i postkassen hennes

Anonym poster: 8e3017331d981cc924e9d31e1a7cde50

• Liker 1
Skrevet

Heng en lapp på døren eller legg en lapp i postkassen hennes

Anonym poster: 8e3017331d981cc924e9d31e1a7cde50

Vet ikke om hun har postkasse i det hele tatt, og vet ikke hvilken dør i etasjen over som har bad rett over mitt, så derfor kan det hende at jeg henger lapp på feil dør. Rommene er forskjellige i hver etasje, og hvert rom er og forskjellig.

-TS

Skrevet

Hvis husordensreglene sier at det skal være stille etter kl 23 og naboen din holder seg til det, har du ikke noe du skulle ha sagt. At du ikke liker Justin Bieber, er ikke akkurat hennes problem.

Sånn er det å bo i blokk, man må tåle andres lyder og holde seg til felles kjøreregler. Man skal ta ikke trippe rundt på tærne og ikke ha noe liv bare fordi man har naboer?

Anonym poster: 80832674d83d660496f7888b362935cb

• Liker 16
Skrevet

Kan du ikke henge en lapp nede ved fellesinngangen der du der om at vedkommende som synger JB hver kveld i dusjen gjerne kan ta litt hensyn?

Anonym poster: a21430dc92fdc33ea3ff812f1977c118

• Liker 6
Skrevet

Jeg bor i en tomannsbolig. Rett over soverommet mitt har naboen tydeligvis sitt soverom. Nå bor det en familie over meg, men tidligere var det to jenter som bodde der. En og annen natt hørte jeg stønn, skrik og senge-knirke-lyder der oppe i fra når jeg skulle sove. Det er enda mer irriterende og frustrerende skal jeg si deg!

Anonym poster: a96a9ce493333d046355b7c8035365ff

• Liker 2
Gjest hedgepig
Skrevet

Skriv en lapp som du henger på fellesdøren ute?

Til DEG som digger JUSTIN BIEBER!

Fint om du ikke synger i dusjen så sent på kvelden;)

Mvh xxx

• Liker 3
Skrevet

Hvis husordensreglene sier at det skal være stille etter kl 23 og naboen din holder seg til det, har du ikke noe du skulle ha sagt. At du ikke liker Justin Bieber, er ikke akkurat hennes problem.

Sånn er det å bo i blokk, man må tåle andres lyder og holde seg til felles kjøreregler. Man skal ta ikke trippe rundt på tærne og ikke ha noe liv bare fordi man har naboer?

Nei, jeg mener jo ikke det. Hun kan gjerne leve. Jeg sa jo også det at hun gjerne kan synge så mye hun vil, men jeg har litt lyst å få sove litt også. Det er vel ikke helt nødvendig å synge kjempehøyt i dusjen hver eneste kveld?

-TS

• Liker 2
Skrevet

Nei, jeg mener jo ikke det. Hun kan gjerne leve. Jeg sa jo også det at hun gjerne kan synge så mye hun vil, men jeg har litt lyst å få sove litt også. Det er vel ikke helt nødvendig å synge kjempehøyt i dusjen hver eneste kveld?

-TS

Det er ikke nødvendig, men hun gjør det vel fordi hun liker det. Live and let live, sier nå jeg.

• Liker 3
Skrevet

Start en synge-battle med henne.

• Liker 8
Skrevet

Du har dine rutiner, hun har sine rutiner. Hva tilsier at hun skal tilpasse seg dine rutiner, så lenge hun faktisk helt fint følger reglene for husro?

Dusjer og synger hun en hel time sammenhengende hver kveld?

Uansett, du har nok ikke egentlig noen sterk sak her mot henne, hun må få dusje når hun vil, og hun må også få lov til å synge i dusjen i sitt eget hjem, så lenge dette altså ikke er etter ro-tiden.

• Liker 2
Gjest hedgepig
Skrevet

Du har dine rutiner, hun har sine rutiner. Hva tilsier at hun skal tilpasse seg dine rutiner, så lenge hun faktisk helt fint følger reglene for husro?

Dusjer og synger hun en hel time sammenhengende hver kveld?

Uansett, du har nok ikke egentlig noen sterk sak her mot henne, hun må få dusje når hun vil, og hun må også få lov til å synge i dusjen i sitt eget hjem, så lenge dette altså ikke er etter ro-tiden.

Regner med jenta tror at ingen hører henne, og at hun ikke hadde sunget om hun visste...

Gi henne ett hint;)

Skrevet

Syng enda til One direction.

Skrevet

Regner med jenta tror at ingen hører henne, og at hun ikke hadde sunget om hun visste...

Gi henne ett hint;)

Det er jo godt mulig da, og dersom TS visste hvem vedkommende var, så hadde det jo vært lett å bare smile stort og si noe som gjør at hun skjønner at hun blir hørt godt hver kveld... :danse:

Problemet er jo at hun ikke vet hvem det er, og ikke vet hvordan kontakte vedkommende.

Gjest foremma
Skrevet

Legg en lapp under alle dører som KAN være den riktige da. "hei, hvis det er deg jeg høre synge i dusjen hver kveld, ville jeg satt veldig pris på om du kunne gjøre det litt tidligere om dagen, eller eventuellt ikke i det hele tatt. Er litt forstyrrende når jeg prøver å få sove :)" eller noe slikt. Hold tonen hyggelig, så er sjansen større for at hun faktisk slutter :)

Gjest hedgepig
Skrevet

Det er jo godt mulig da, og dersom TS visste hvem vedkommende var, så hadde det jo vært lett å bare smile stort og si noe som gjør at hun skjønner at hun blir hørt godt hver kveld... :danse:

Problemet er jo at hun ikke vet hvem det er, og ikke vet hvordan kontakte vedkommende.

Ts har fått forslag om lapp på fellesinngang. Problem solved:)

Skrevet

Så koselig! For et par år siden bodde jeg i en leilighet hvor det bodde en operasanger i underetasjen. Hver gang jeg var i dusjen hørte jeg ham øve - made my day.

Du får nyte den gratis konserten, eller spille noe høyt du liker for å kontre/overdøve.

Skrevet

jeg skjønner deg ts, det er utrolig frustrerende å møtte høre alle sin lyder hele tiden og at ingen tar hensyn,men sover du virkelig før kl 23?

Anonym poster: a9dc64e46e17180beeb83ac27a9a190c

• Liker 2
Skrevet

Bank på døren hennes og si at du hun holder deg våken med syngingen, skal love at du aldri mer får høre hun igjen... Hun tror sikkert at ingen hører henne og blir sikkert kjempeflau!

Gjest gjest17
Skrevet

Gi henne en skikkelig applaus når hun er ferdig?

:fnise:

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...