AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 Hei! Jeg har aldri handlet på ebay før, men har nå sett flere ting som frister. Er det noen som kan forklare meg steg for steg hvordan jeg skal gjøre det. Har dere noen råd eller tips? Er det mulig å få siden på norsk eller er det bare engelsk? Anonym poster: 82d8b8118a0c108720835d192f36e956
Lutetium 71 Skrevet 29. oktober 2012 #2 Skrevet 29. oktober 2012 Siden ebays selgere gjerne skriver på engelsk, er det nok en fordel å lære seg kjøpsprosessen også på engelsk. Les på ebays eget hjelpesenter.
Anglofil Skrevet 29. oktober 2012 #3 Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Legg spørsmålet inn i ebay-tråden på forbrukerrommet. Der er det mange som handler på eBay, og du kan spørre om alt du lurer på. Enklere å svare hvis du kommer med konkrete spørsmål. Forøvrig finnes det flere typer eBay, dvs ebay.com, ebay.co.uk, og du har også ebay.no. Så joda, du finner ebay på norsk, men jeg synes ikke resultatene er så gode der. Mvh Yvonne Endret 29. oktober 2012 av Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå