Lillefrøkenn Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 Har vært sammen med han jeg bor med i 4 år nå, bodd sammen i 2 år. Han er: veldig snill og kjekk, mn han er også; utrolig egoistisk, lite seksuelt aktiv, en enstøing og lite sosial/ aktiv. Jeg har pratet mye med han om dette og han sier som alltid at han vil forandre seg, mn nei da.. Sex er noe av d jeg savner mest og etter 3 år med å prøve ALT for å få han mer ivrig er det ikke noe som hjelper. Dette pluss div. Komentarer gjør at jeg føler meg stygg og dum. Jeg er 22 år og har alltid blitt sett på som glad jenta , go jenta osv. Mn han har etter disse årene fått meg til å føle meg negativ og ensom. Når vi er på fest får jeg høre at jeg kan ta det med ro når jeg har d gøy med venninner , danser osv. Han kan nok bare være hjemme hele tiden og bare drive for seg selv, mens jeg trives i andres lag også samtidig! Driver for d meste som husmor hver dag og r sjeldent borte på noe. Og jeg er 22 år! Har i d siste tenkt at jeg kunne tenkt meg å flytte ut og få meg noe eget der jeg egentlig er fra ( bor i en annen kommune nå pga han r hjemmekjær). Savner venner, familie og å være ung for d har jeg nemlig ikke rukket. Merker at jeg legger merke til andre gutter lettere om dagen også, mn etter å ha vært i et forhold før han her så vet jeg at d ikke alltid r grønnere på den andre siden. Hva skal jeg gjøre? Hva om jeg gjør d slutt og finner ut at d r d dummeste jeg har gjort? Hva om jeg er utro? ( kunne aldri tilgitt meg selv). Noen tips, råd?
Gjest Gjest_Snerk Skrevet 29. oktober 2012 #2 Skrevet 29. oktober 2012 Er det virkelig verdt det? Slike personer suger energien ut av deg. Ikkje bra
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #3 Skrevet 29. oktober 2012 Har vært sammen med han jeg bor med i 4 år nå, bodd sammen i 2 år. Han er: veldig snill og kjekk, mn han er også; utrolig egoistisk, lite seksuelt aktiv, en enstøing og lite sosial/ aktiv. Jeg har pratet mye med han om dette og han sier som alltid at han vil forandre seg, mn nei da.. Sex er noe av d jeg savner mest og etter 3 år med å prøve ALT for å få han mer ivrig er det ikke noe som hjelper. Dette pluss div. Komentarer gjør at jeg føler meg stygg og dum. Jeg er 22 år og har alltid blitt sett på som glad jenta , go jenta osv. Mn han har etter disse årene fått meg til å føle meg negativ og ensom. Når vi er på fest får jeg høre at jeg kan ta det med ro når jeg har d gøy med venninner , danser osv. Han kan nok bare være hjemme hele tiden og bare drive for seg selv, mens jeg trives i andres lag også samtidig! Driver for d meste som husmor hver dag og r sjeldent borte på noe. Og jeg er 22 år! Har i d siste tenkt at jeg kunne tenkt meg å flytte ut og få meg noe eget der jeg egentlig er fra ( bor i en annen kommune nå pga han r hjemmekjær). Savner venner, familie og å være ung for d har jeg nemlig ikke rukket. Merker at jeg legger merke til andre gutter lettere om dagen også, mn etter å ha vært i et forhold før han her så vet jeg at d ikke alltid r grønnere på den andre siden. Hva skal jeg gjøre? Hva om jeg gjør d slutt og finner ut at d r d dummeste jeg har gjort? Hva om jeg er utro? ( kunne aldri tilgitt meg selv). Noen tips, råd? Først og fremst bør du nok komme deg litt ut av huset og få sevtillit på voksenarenaer. Søk jobb! Studer! Anonym poster: f36d390f7cb01a672517e51c3d70006a 2
eva-80 Skrevet 29. oktober 2012 #4 Skrevet 29. oktober 2012 Han kommer ikke til å forandre seg og det er bare du som vet om du vil leve slik resten av livet. Jeg tror det var rimelig naivt av deg til å tro at noe skal forandres. Man må finne noen som man kan godta de rare greiene de har og ikke å prøve å forandre dem. for det går ikke.. Jeg tror ikke du har det bra i ditt eget liv og slik skal det ikke være.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #5 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg er/var deg. Jeg er i et lignende forhold, men løsningen er ikke så vanskelig som problemet skulle tilsi. Å være i et forhold betyr ikke å være to personer som er den samme personen. Du trenger tid for deg selv, og det samme gjør han. Den tiden du bruker for deg selv kan du bruke på å gå på byen, henge med venner, dra på fest. Om han ikke vil være med, så vil han ikke det. Er han innadvendt og trives i sitt eget selskap, kommer han til å finne på noe å gjøre selv om du ikke er der. Som du sier: det er ditt liv, så gjør ting som gjør deg glad og som du trives med selv om han ikke vil være med. Vær litt egoistisk og gjør ting du har lyst til, og krev litt av han på husarbeidsfronten. Nøkkelen er (som alltid) kommunikasjon. Anonym poster: 04445d23f4dbc328f951eee9a70653ad 1
Gjest Wanderlust Skrevet 29. oktober 2012 #6 Skrevet 29. oktober 2012 Virker som han har mange dårlige trekk... Tror du det er sannsynlig at han kommer til å forandre seg?
Lillefrøkenn Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #7 Skrevet 30. oktober 2012 Vi har prata om de samme problemene mye og kommunikasjon her i huset er at jeg prater og han sier ikkenoe og ender med at han bare later som om jeg ikke har sagt noe. Satt i sofaen og pratet på søndag og han har vært flinkere nå, mn d pleier å vare max en uke! Syns d r vanskelig! R jo trygt å være i et forhold på en måte også..
Lillefrøkenn Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #8 Skrevet 30. oktober 2012 Først og fremst bør du nok komme deg litt ut av huset og få sevtillit på voksenarenaer. Søk jobb! Studer! Anonym poster: f36d390f7cb01a672517e51c3d70006a har jo jobb da seff! R 2 års lærling;)
Steinar40 Skrevet 30. oktober 2012 #9 Skrevet 30. oktober 2012 Alle disse folka som ikke klarer å kommunisere! Hva feiler det dem egentlig er det jeg lurer på!?
Lillefrøkenn Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #10 Skrevet 30. oktober 2012 Virker som han har mange dårlige trekk... Tror du det er sannsynlig at han kommer til å forandre seg? Nei antageligvis ikke. Pleier å vøre veldig flink i en uke el to også r d samme gamle.
Gjest Wanderlust Skrevet 30. oktober 2012 #11 Skrevet 30. oktober 2012 Nei antageligvis ikke. Pleier å vøre veldig flink i en uke el to også r d samme gamle. Da syns jeg det er ganske klart hva du burde gjøre. Det virker veldig som at han drar deg ned og at han holder deg tilbake, og hvis du tror at det er lite sannsynlig at han vil forandre seg... da blir vel neste spørsmål: Er det slik du ønsker at livet ditt skal være? Hvis nei, da er nok ikke dette et godt forhold for deg å være i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå