AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 Har ganske likt hår som dette her: http://www.glitsyfashion.com/wp-content/uploads/2012/05/selena-gomez-long-straight-brown-hair.jpg Bare at luggen min er mye lengre, og går i ett med håret om dere skjønner. Og håret mitt er ikke så "kantete" og sideskillen min er lengre mot siden. Har både samme farge og lengde som Selena. Skal på en fest på fredag, og aner ikke hva jeg skal gjøre med håret (krølle det er utelukket, siden jeg ikke får det til + føler ikke at jeg kler det) Og håret mitt har en tendens til å se flatt ut. ( Ser det ikke i speilet, men på bilder ser det nokså flatt og kjedelig ut!) Noen som har noen gode råd til meg? Anonym poster: a1258be277e8428c8472f6f0c75b26b4
Adele Skrevet 29. oktober 2012 #2 Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Del opp håret i to, og sett opp øverste halvdel. Eller prøv deg på hårpudder, det gir instavolum! (men vær forsiktig om du har mørkt hår, for mye kan gjøre at du virker gråhåret, snakker av erfaring!) Endret 29. oktober 2012 av adele.bethune
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå