Gjest Anonym nå Skrevet 1. mars 2004 #1 Del Skrevet 1. mars 2004 Hei Noen som har hørt om såkalte "Jack and jill-parties"? Ut fra det jeg har hørt er det tilstelninger hvor man kan onanere i samme rom. Jeg leste en historie om det ett eller annet sted om en kvinne som hadde vært tilstede på et slikt arrangement. Det er ikke noe krav om at man selv deltar, dvs onanerer. Grensen settes likevel ved å onanere andre, om motparten vil. Denne kvinnen hadde bare vært tilstede og sett på sammen med en venninne. Naturlig nok deltok det flest menn, og noen par. Merkelig nok er denne settingen noe som tenner meg veldig - i det minste i fantasien. Jeg er nok noe ekshibisjonistisk og tanken på å vise meg frem for mange menn mens jeg gjør det opphisser meg...og selvfølgelig se på at de er veldig opphisset av det samme.. Noen som kunne blitt opphisset av det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2004 #2 Del Skrevet 1. mars 2004 I hvertfall i fantasien. Om jeg hadde blitt veldig opphisset eller bare veldig brydd og sjenert i virkeligheten gjenstår og se...Men tror aldri jeg tør å finne det ut.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saybia Skrevet 1. mars 2004 #3 Del Skrevet 1. mars 2004 Helt kart ikke noe jeg ville ha tent på, men sikkert andre som gjør det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå